Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pakket versturen naar de V.S.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
FreeMonkey
Amerika-ontdekker

Re: Pakket versturen naar de V.S.

Bericht door FreeMonkey »

dimona schreef:Ik wilde meteen na je eerste reaktie al zeggen: als je produkt blijkbaar zo gewild is dat er al binnen een dag op wordt gereageerd, dan zou ik gewoon even wachten totdat er een reaktie komt van iemand uit Nederland. Scheelt toch weer een hoop gedoe.

Enne, Freemonkey: de eerste brief die er maar twee dagen over doet, moet ik nog ontvangen :mrgreen:
Dat zal dan per persoon verschillen. Als ik een brief schreef naar mijn amerikaanse vrienden dan was het er binnen 2 -3 dagen maximaal 5 een keertje.

2 dagen is ook wel een beetje kort uit de bocht maar hooguit 5 dagen.
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Pakket versturen naar de V.S.

Bericht door LeenG »

aan de TS: goed dat je het op tijd doorhad!

als je iets verkoopt dat zo makkelijk overal te vinden is als een blackberry of ander soort GSM, zouden er al direct alarmbellen moeten rinkelen wanneer iemand dat wil kopen vanaf een ander continent om nog naar een derde continent op te sturen :blink:
Een blackberrie geraak je toch makkelijk in NL/B zelf ook kwijt. En als koper moet je ook al erg gek zijn om zoiets op die manier te kopen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer