Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wel/niet kaartjes van te voren bestellen?
Wel/niet kaartjes van te voren bestellen?
Heb al veel op dit forum gelezen over wel of niet van te voren kaartjes bestellen, maar lees verschillende reacties. Wij willen sowiezo naar Disney in Anaheim, Universal Studio's in LA, Alcatraz en whalewatching in Monterey. Nu heb ik al wel Alcatraz geboekt, maar voor de andere twijfel ik, twijfel of je al die sites wel kan vertrouwen, maar ben ook bang dat het vol is op de data dat wij willen gaan. Want we zijn er in augustus en volgens mij is het dan hoogseizoen. Graag advies.
Ook graag nog wat tips voor San Francisco, loop te twijfelen over fietsen over de Golden Gate Bridge.
Alvast bedankt, groetjes Karin.
Ook graag nog wat tips voor San Francisco, loop te twijfelen over fietsen over de Golden Gate Bridge.
Alvast bedankt, groetjes Karin.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: wel/niet kaartje van te voren bestellen???
Mijn tips:
* als je toch naar Universal wilt, kijkt of je online wat kan besparen ($10 per ticket moet haalbaar zijn, + evt. 2e bezoek gratis )
* Fietsen over de Golden Gate: zeker n aanrader bij helder weer, nu 50% discount via Groupon als je vooraf besteld: http://www.groupon.com/deals/blazing-sa ... source=rvs (alleen nog voor 4 personen, voor 2 personen is reeds uitverkocht. Guided tour is niet nodig.)
* als je toch naar Universal wilt, kijkt of je online wat kan besparen ($10 per ticket moet haalbaar zijn, + evt. 2e bezoek gratis )
* Fietsen over de Golden Gate: zeker n aanrader bij helder weer, nu 50% discount via Groupon als je vooraf besteld: http://www.groupon.com/deals/blazing-sa ... source=rvs (alleen nog voor 4 personen, voor 2 personen is reeds uitverkocht. Guided tour is niet nodig.)
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Wendy
Re: Wel/niet kaartjes van te voren bestellen?
Ik zou aanraden om tickets voor Alcatraz van te voren te boeken via http://www.alcatrazcruises.com
Je bent verzekerd dat je op die dag terrecht kan op het eiland en dat je niet onnodig veel betaalt bij handelaren die een boottocht naar het eiland aanbieden.
Je bent verzekerd dat je op die dag terrecht kan op het eiland en dat je niet onnodig veel betaalt bij handelaren die een boottocht naar het eiland aanbieden.
Dank jullie wel voor de tips. Heb net geprobeerd om de fietsen in San Francisco via groupon.com te boeken . Helaas lukt het mij niet omdat bij het land in te vullen (0m de groupons op te sturen) je hebt alleen de opties uit Engeland Amerika en Canada. Iemand hier ervaring mee of doe ik iets fout??? En dan nog de vraagwaarom de guided tour niet nodig is, dat leek mij juist wel handig.
Alvast bedankt weleer, Karin
-
- Amerika-ontdekker
t Is natuurlijk persoonlijk, maar hou er niet zo van om in groepjes achter een guide aan te fietsen. Ga liever op eigen tempo. Wellicht krijg je meer info met een guide, maar 't is verder heel eenvoudig, je bent zeker niet de enigste (soms zelfs erg druk op de brug met toeristen op de fiets) en je fietst dezelfde route als de guided tour: langs de haven / water richting brug (je krijgt een kaartje mee van de verhuur), gaan dan de brug over naar Sausolito, gezellig plaatsje. Je kunt vanaf daar de ferry terug nemen naar SF (je krijgt een ticket mee van de verhuur, als je m gebruikt moet je deze laten afrekenen anders kun je m terug geven). Je kunt ook nog verder fietsen richting Red forrest ofzoiets, maar dan wordt t een lange dag. Wij hadden toen 's ochtends fietsen gehuurd, nog even gestop voor de brug voor een koffie (bij t cafe/bookstore onderaan de brug), toen de brug over richting Sausolito, daar op een terrasje gezeten, ferry terug, ff naar Pier 39 (naast de ferry), fietsen inleveren en 's avonds de Alcatraz tour gedaan. Dag zat behoorlijk vol.Kaar schreef:Dank jullie wel voor de tips. Heb net geprobeerd om de fietsen in San Francisco via groupon.com te boeken . Helaas lukt het mij niet omdat bij het land in te vullen (0m de groupons op te sturen) je hebt alleen de opties uit Engeland Amerika en Canada. Iemand hier ervaring mee of doe ik iets fout??? En dan nog de vraagwaarom de guided tour niet nodig is, dat leek mij juist wel handig.
De groupons gaan per email, dus als land kun je gewoon US kiezen.. zolang de betaling maar goed gaat. Postcode kan je eigen postcode+ extra cijfer zijn (zoals BH 90210 ). Zoek anders eens op dit forum, er staat genoeg info over hoe je dit met je Creditcard kunt betalen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 6504 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 3 Reacties