Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Monterey Bay Aquarium: zijn er entreekaarten met korting?
Monterey Bay Aquarium: zijn er entreekaarten met korting?
wij willen in onze rondreis naar monterey bay aquarium gaan
weet toevallig iemand of je ergens entree kaartjes kunt kopen met korting
groetjes vicky
weet toevallig iemand of je ergens entree kaartjes kunt kopen met korting
groetjes vicky
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Monterey Bay Aquarium: zijn er entreekaarten met korting
Ik ben vorig jaar geweest.
Ik heb weinig kortingsmogelijkheden gevonden. Vooraf boeken via hun website geeft wat korting t.o.v. ter plekke aan de kassa.
En als je iets minder korting kan vinden: het aquarium is een not-for-profit instelling die veel met vrijwilligers werkt en veel wetenschappelijk onderzoek doet. Je entreegeld komt dus goed terecht.
Ik heb weinig kortingsmogelijkheden gevonden. Vooraf boeken via hun website geeft wat korting t.o.v. ter plekke aan de kassa.
En als je iets minder korting kan vinden: het aquarium is een not-for-profit instelling die veel met vrijwilligers werkt en veel wetenschappelijk onderzoek doet. Je entreegeld komt dus goed terecht.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij zijn er twee keer geweest en hebben beide jaren geen kortingsmogelijkheden gevonden. Maar we vonden het 't geld wel waard.
bedankt voor de reacties
Hoe groot is het daar? Hoeveel tijd moeten we er zeker voor uittrekken? Wij willen in de voormiddag een whalewatchtrip doen, en dan na het eten naar't aquarium.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wij waren er in 2010 en hebben er toen vanaf openingstijd tot lunchtijd doorgebracht (en daar geluncht). Ik moet wel zeggen dat toen een (klein) gedeelte niet open was voor publiek ivm verbouwing, geen idee hoe groot dat was en hoelang je daar over zou kunnen doen.wookie schreef:Hoe groot is het daar? Hoeveel tijd moeten we er zeker voor uittrekken? Wij willen in de voormiddag een whalewatchtrip doen, en dan na het eten naar't aquarium.
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Met de kinderen (4, toen tussen 1,5 en 12) waren we er in een uur of drie doorheen, maar er waren best plekken waar ik langer had kunnen kijken.
- Family5
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Op de eigen site van Monterey Bay staat dat er discount geldt voor AAA members. Die moeten hun tickets dan wel via een AAA kantoor kopen. De ANWB heeft geregeld dat je lidmaatschapskaart gelijk is aan een AAA kaart. Dus neem hem mee voor de zekerheid.
oke
nou ga ik zeker doen
nou ga ik zeker doen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht