Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel gezocht na landen in Los Angeles: Santa Monica?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Kingair
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 51

Re: Hotel gezocht na landen in Los Angeles: Santa Monica?

Bericht door Kingair »

Ina dit gaat wel net iets meer kosten als een Travellodge :wink:

Groeten,

Kingair
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Kingair schreef: Ik weet niet hoe deze is maar Travelodge is (voor ons) wel de allerlaatste oplossing
Jij komt anders zo ervaren over Kingair, maar deze teksten...
Kijk eens de volgende keer dat je in de buurt bent naar Travelodge op Pico Boulevard Santa Monica.
Met heerlijk strak gesteven lakens, die je hoort als je het bed openslaat.
Helemaal top !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stoux
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Stoux »

Kingair schreef:Ina dit gaat wel net iets meer kosten als een Travellodge :wink:

Groeten,

Kingair
Dit maakt me op zich niet zo veel uit, ik ben vooral op zoek naar een goede locatie / plaats rondom L.A. of tussen San Simeon en L.A. :)
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Ik zet mijn vraag hier ook even neer:

Wij willen de laatste 5 dagen van onze rondreis afsluiten rond LA. We willen vanaf daar graag universal studios bezoeken, hollywood sightseeing en een lekker strand. Echter, na de 3e dag vertrekt mijn man voor zijn werk naar Houston en hebben we voor 3 volwassenen en drie kinderen en een hele hoop bagage nog maar 1 auto ;) Omdat we denken dat dat niet zal passen naar het vliegveld de laatste dag (midsize suv), leveren we denk ik de andere auto ook die dag maar in en doen de de rest via openbaar vervoer (hop on, hop off bus?). Wat zouden jullie aanraden qua hotel? Ik dacht aan omgeving Santa Monica, maar dat is weer een eindje van het vliegveld af, dat wordt een lange rit per taxibusje ofzo op de laatste dag... Of misschien beter de laatste dagen dichter bij LAX? Kom je vanaf daar makkelijk bij Hollywood en andere bezienswaardigheden?
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada

Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ons hotel, marina del rey by double tree zat 10 minuutjes van het vliegveld, je kon er fietsen huren, 2 miles fietsen naar het strand, ideaal. Ok goed te doen naar bijv getty of sunset blvd, Beverly hills en ik denk ook Universal makkelijk te bereiken.
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Fietsen in de stad is voor ons geen optie met 3 kleine kids vrees ik :( is dat hotel ook goed te doen met het openbaar vervoer en/of de hop on/hop off?
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

hmm ik ken het hotel niet hoor, maar ik ben behalve voor downtown en hollywood niet super kapot van het OV in LA.
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Er reed wel een bus vlak bij het hotel maar zowiezo lijkt LA mij niet handig zonder auto. Hop on hop of met 3 kleine kinderen door LA lijkt me ook niet ideaal :roll:
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Hmmm... misschien toch maar die ene huurauto houden tot de dag van vertrek dan...
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat zou ik zeker doen, ik vind LA (bijna) niet te doen zonder auto.
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frederick1984 »

LA is echt zo groot. Niet te vergelijken met vb San Francisco waar je alles in het centrum met het OV of fiets kan doen. Een auto is echt wel een must in LA. Zeker als je EN de kust EN downtown/Hollywood wilt bezoeken
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Kingair
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 51

Bericht door Kingair »

En als je er eentje huurt kan ik je enkel maar aanraden van een zo groot mogelijke te huren (aan de goedkoopste prijs natuurlijk ;-)
Ik weet niet of je er al eens hebt rondgereden maar met kinderen is dit het enige (veilige) advies dat ik je kan geven.
Ze kunnen hier helemaal niet rijden en de auto's komen van alle kanten als je op de Highway rijd.
En hun richtingaangevers zijn heel dikwijls 'stuk' . . . ;-)

Ik ben net in LAX toegekomen en huur altijd een full size SUV (meestal bij Alamo - afhankelijk van de prijs)
Normaal hebben we dan een Jeep Grand Cherokee maar deze was niet beschikbaar en kregen we een Dodge Durango mee die ze bij National Executive gingen ophalen voor ons :thumbup:

Bespaar niet op de wagen als je met kinderen gaat 'rondbollen' in LAX . . . in FL is het geen probleem maar hier . . .

Safety First !

Just my .02

Succes
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Woeps, dat klinkt niet zo goed! We hebben al eens naar LAX gereden vanaf San Diego, dat was al een redelijk gekkenhuis met al die banen. We hebben al twee mid-size suvs gehuurd in februari maar mijn man gaat de laatste dagen richtinf Houston voor zijn werk, dus hebben we dan nog maar 1 auto en 1 bestuurder over... (Mijn ouders gaan ook mee). Maar goed, we redden ons wel. Is in principe nog maar voor 1 volle dag, want de volgende dag vertrekken we alweer naar het vliegveld.

Ik heb inmiddels met een goede aanbieding het Sheraton bij LAX geboekt voor die laatste twee nachten. Nu nog een fijn hotel voor de 3 nachten daarvoor zoeken. Het liefst op loopafstand van een mooi strand en niet te ver van universal, want daar willen we een van die dagen heen. Iemand nog een aanrader? Ik heb al bij de reviews gekeken hier op de site maar die gaan vooral over vliegveldhotels en downtown.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013

Volg ons op:
ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina »

Door alle reacties op het forum over autorijden in LA was ik behoorlijk zenuwachtig voor we vertrokken, en dan ook nog voor het eerst in een automaat. Het is me 100% meegevallen, ik rij regelmatig over de A2 met 5 banen, en ik moet zeggen dat ze daar in LA meer rekening met elkaar houden dan hier, zit je in de verkeerde baan en moet je switchen, altijd wel iemand die je voorlaat, daarbij is het bijna altijd druk en gaat het allemaal niet zo snel, ik zou me over het rijden zeker niet druk maken.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik vind dat ze in Miami een stuk slechter autorijden dan in LA. Druk ja, maar zelf idd niet anders dan hier meegemaakt. Misschien geluk gehad?
Ik zal mijn hotel dit weekend eens bij de hotels en campings zetten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer