Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Florida: vragen betr. parken bezoeken met kinderen

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Dbacks2
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Florida: vragen betr. parken bezoeken met kinderen

Bericht door Dbacks2 »

Anneke... ik zou tevoren een tentje opzoeken waar je een beetje goedkoop kunt eten, al is het maar een McDonalds! Onze ervaring is dat als je thuis gaat eten je met een stel slapende kinderen eindigt die niet willen eten maar alleen aan de jetlag willen toegeven. (niet dat wel uit eten gaan een garantie is :mrgreen: , jongste had het de eerste jaren best moeilijk!)

Verder denk ik dat het op zich prima te doen is. Je hebt er ook een heerlijk outlet center waar je uren en uren kunt doorbrengen. Tip voor als je veel kleren in wilt slaan (zou het wel doen wat het is heel veel goedkoper!!) * Neem niet teveel mee (wij gingen zelfs met 1,5 lege koffer ) * Haal iedere avond de kaartjes van je aanwinsten en laat een aantal kleren vast een keertje dragen * begin bijtijds met pakken... wij deden iedere dag van de laatste 2 van onze 4 weken iets inpakken (nou ja ik dan) zodat ik aan het einde niet een halve dag bezig zou zijn...

Als je rekening houdt met een 20/25 dollar aan eten/drinken per persoon zit je denk ik ruim. Veel restaurants hebben echt hoofdgerechten onder de 10 dollar.

Een van onze favorieten (is wel iets duurder dan gemiddeld daar):
http://www.pfchangs.com/Locations/Locat ... &checked=1

nog een aantal om even te kijken:
http://www.outback.com/restaurant/locat ... index.aspx
http://www.daveandbusters.com/locations ... StoreId=64 (misschien niet zo geschikt voor een 2 jarige, 10 jarige heeft er de tijd van zijn leven!
(mocht je niet weten wat je met de gewonnen punten moet doen.. wij 'kochten' er knuffels van en brachten ze naar een kinderziekenhuis)
http://www.redrobin.com/

Ontbijt:
Volgens mij heeft de Golden Corral een ontbijt buffet maar dat weet ik niet zeker, verder zijn wij ze ,behalve in de hotels, niet tegengekomen.
http://www.goldencorral.com/
http://www.ihop.com/
http://www.dennys.com/

Have fun!!
Monique2012
Amerika-ontdekker

Bericht door Monique2012 »

Hoi Anneke,

Echt, echt nergens voor nodig om te stressen. Heel Florida maar met name Central Florida waar de meeste pretparken liggen, is compleet ingericht op toeristen en alles is overduidelijk aangegeven.
Benzine gaat daar per galon en is veel goedkoper dan hier alleen de auto's verbruiken over het algemeen ook iets meer. Wat de actuele prijzen zijn weet ik niet maar ik kan mij niet heugen dat dit nu heel erg inhakte op ons vakantiebudget.

Ontbijtbuffet zou ik denk ik gewoon Golden Coral nemen, mijn kids zijn daar groot fan van. Kijk er niet raar van op als ze met ijs en allerlei dingen van het buffet aan tafel komen die wij normaal gesproken niet echt eten bij het ontbijt :-)
Ponderosa heeft ook ontbijtbuffet en verder zijn er natuurlijk veel restaurants die ook ontbijt serveren. Wat ook ontzettend leuk is, maar wel wat duurder, is om een ontbijt te reserveren bij een van de Disney hotels (kan ook online op de Disney site). Een aantal hotels heeft een buffet ontbijt met Disney characters. Dan staat Goofy ineens aan je tafel :-) Wij hebben dat een aantal keer gedaan in het Cape May cafe in Disneys Beach resort. Ik weet niet of dat nog steeds daar is maar het is ook super leuk om de hotels gelijk te bekijken. Beetje vreemd misschien maar de Disney resorts zijn zo super mooi en het thema is in de kleinste details doorgevoerd.

Ik denk dat als je een beetje gaat googlen dat je van veel restaurants ook de menu kaart al online kunt inzien en dus een inschatting kan maken van de kosten. Er zijn ook veel supermarkten en restaurants (Subway) waar je belegde broodjes kunt halen die prima als middag of avondmaal kunnen dienen. Ook kun je als de kids het uit eten gaan 's avonds niet meer trekken overwegen om pizza of chinees te halen of te laten bezorgen in de villa. Dat hebben wij veel gedaan toen onze jongste een half jaar was en rond etenstijd meestal huilerig was. Heerlijk om bij het zwembad te eten :-)

En je planning ziet er super uit. Misschien kun je de eerste rustdag nog wisselen met SeaWorld, aangezien Magic Kingdom tot laat open is en je misschien de lichtjesparade en het vuurwerk wilt bekijken. Het is dan heel druk om het park uit te komen (kan namelijk alleen via de monorail of boot bij het parkeerterrein komen) en vaak ben je dan erg laat thuis en is het misschien lastig om weer vroeg op te staan te volgende dag voor weer een drukke dag. Het is erg leuk om op je rustdagen als je er toch op uit wilt in de middag of zo om te gaan shoppen of een bezoek te brengen aan Downtown Disney (gratis) met winkeltjes en restaurantjes, een enorme legowinkel (waar mee gespeeld mag worden), een treintje en een carrousel en ... vinden kinderen super leuk... waterstralen uit de grond waar ze in kunnen spelen. Kijk ook niet gek op als de kids vragen wanneer je weer naar huis gaat. Het privé zwembad bij je villa is meestal heel aantrekkelijk voor de kids

Misschien kun je de dag dat je naar de oostkust gaat (Kennedy Space) ook Jungle Adventures mee pakken. Het ligt op de route en is niet al te groot. Dan zou ik Cocoa Beach overslaan en voor iets anders gebruiken. Persoonlijk vind ik de Westkust veel aantrekkelijker qua strand. Busch Gardens en clearwater en dolfijnentour lijkt mij iets te veel van het goede. Je kunt dan misschien beter de dag die je over hebt als je niet naar Cocoa Beach gaat gebruiken voor een dag Clearwater + dolfijnentour (super leuk) en een volle dag voor Busch Gardens houden. Dit is echt een super leuk park, ook voor je jongste omdat er veel leuke dingen zijn voor hele kleine maar ook voor hele grote kids.

Misschien is Gator land en Jungle Adventures een beetje hetzelfde. Heb je ook nog gekeken naar een waterpark? Ik kan je Disney Typhoon Lagoon of Blizzard beach echt heel erg aanraden. Ook hier weer veel voor kleine en grotere kinderen en een super relaxte en mooie omgeving.

Veel succes!!!!
2015: Noordoost https://noordoostusa2015.wordpress.com/
2014: Zuidwest https://westusa2014.wordpress.com/
2012 / 2010 / 2007 / 2005/ 2003 /2000/ 1995: Florida
2007 : Las Vegas
Anneke79
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anneke79 »

Hey Monique

Super bedankt voor je reacties. Ik ga er dit weekend mee aan de slag en wat puzzelen.

grts
Anneke79
Amerika-ontdekker

Bericht door Anneke79 »

Weet er iemand waar ik iets kan vinden van de dolfijnentoer op clearwaterbeach want kan niets vinden hiervan
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Misschien en dagje veranderen in een waterpark?
Florida is heet en vochtig een waterpark is heerlijk.
Seaworld kan je combi ticket nemen met Attiqua.
Of hopper pas van Disney met een waterpark er bij.
Zou voor Gatorland niets online bestellen alleen Disney en Seaworld met busch gardens en evt attiqua.
Vooral niet alles volplannen maar je zelf de ruimte geven om nog te kunnen veranderen.
Eten en drinken is absoluut betaal baar in Orlando.
In pretparken wel veel duurder.
Laat alles gewoon op je afkomen en beslis daar wat je elke dag wil gaan doen.
Shoppen zou ik wel iets meer tijd voor uit trekken de outlets zijn fantastischs in Orlando.
Daar kan je bij de foodcourt ook heerlijk eten voor weinig.
Dbacks2
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Dbacks2 »

Als je naar een waterpark wilt of langdurig naar een zwembad, schaf dan UV-shirts aan, in ieder geval voor de kinderen. Mocht er iemand toch wat teveel zon hebben gehad dan is deze aftersun echt geweldig!

http://www.oceanpotion.com/products.htm ... w=aftersun

Er zit nl lidocaine in... pijnstiller...
Anneke79
Amerika-ontdekker

Bericht door Anneke79 »

Bij deze wil ik jullie allemaal super hard bedankt voor de leuke reacties.

Ik ben gestopt met het voorbereiden want wordt er gewoon stiepel van. We weten wel wat we willen gaan bezoeken en voor de rest nemen we de dag wel zoals hij komt.

Nu hopen dat de villa meevalt (ben hier toch wel wat bang van) en dan komt de rest vanzelf wel in orde.
Laurentius
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laurentius »

10 jaar geleden hebben wij dit gedaan met onze kinderen toen 10 en 11 jaar oud .
We hebben toen een hop off pass genomen , hier gereserveerd via American Estates ( was toen de goedkoopste).
Hadden 3 parken aan het begin van onze rondreis geplaatst ,en eentje op het einde ( Seaworld, omdat deze niet in onze pass was inbegrepen).. Bedenk wel dat het echt lange dagen kunnen worden in zon pretpark. Dus vermoeiend .
Epcot ( vonden wij het mooiste) Magic Kingdom, en Universal studios hebben wij bezocht . Wij hebben thuis reeds keuzes gemaakt welke we gingen aandoen . Bush gardens ,hadden wij op een halve dag gezien . Bedenk ,wat je niet gedaan hebt ,heb je niet gedaan . je kan niet alles ,tenzij je de hele vakantie pretparken doet .
Denk er ook aan dat je kleintje van 2 nog te klein is voor veel attracties ,en dat dus wel heel lang wachten kan worden voor de andere ouder . Op een bepaald moment slaat de vermoeidheid toe, en wil je wat anders doen . Bedenk dus van tervoren wat je wilt doen en hoeveel dagen. Zon pass is wel interessant ,want je kan dan verschillende parken op 1 dag doen ,( bijv s morgens en smiddags/avond . veel plezier .
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer