Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Edcar: rondje Texas.
Re: Reis Edcar: rondje Texas.
We zijn weer terug van ons rondje Texas.
Houston, Dallas, Fort Worth, Austin en San Antonio waren geweldig.
We hebben genoten, alles is groter dat is echt.
Heerlijk genoten van al het lekkere eten en flink geshopt.
Groetjes Edcar.
Houston, Dallas, Fort Worth, Austin en San Antonio waren geweldig.
We hebben genoten, alles is groter dat is echt.
Heerlijk genoten van al het lekkere eten en flink geshopt.
Groetjes Edcar.
Fijn dat Texas jullie goed is bevallen.
Ik ben erg benieuwd wat jullie zoal hebben gedaan en gezien.
Ik ben erg benieuwd wat jullie zoal hebben gedaan en gezien.
16x USA / 30 staten
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ik ben ook erg benieuwd, maar idd zeer fijn dat het zo bevallen is!
Mooi dat het leuk is geweest! Alle tips en/of aandachtspunten zijn van harte welkom!!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Even snel wat dingen die wij vonden van Texas.
Houston, niet echt een leuke stad, werkstad , wel een super mooie mall, spacecenter was wel leuk om te zien, zijn ook jaren geleden in Orlando geweest en die vonden we leuker maar geen idee hoe het daar nu is.
Dallas, jeetje wat een wegen heb je daar, kreeg hoogtevrees op de fly-overs, zo hoog. Southfork vonden we leuk om te zijn geweest, wij weten al hoe het allemaal gaat lopen in het tweede seizoen.
Six floor vonden we iets te educatief zal ik maar zeggen, wel leuk om de foto's te zien en de plek waar het gebeurd is.
Fort Worth, echt een cowboy stad, leuk , helaas erg rustig.
Austin, echt een leuke stad alleen kwamen de vleermuizen niet, hadden wij weer.
San Antonio, wat een super on- Amerikaanse stad is dat, leuk langs de rivier lopen , gezellig overal eettentjes.
We zijn ook naar Bandera geweest, nou dat vonden we echt tegen vallen, wel leuk paardgereden op de silver spur ranch.
Overal heerlijk gegeten , hadden ons voor veel restaurants ingeschreven en kregen dan weer wat gratis of korting.
Hadden ook Groupons gekocht, dus tip, kijk daar even toch 50 % korting bij de IHOP en ijszaak.
Wij hadden alle hotels via Hotwire gedaan, is op eentje na prima geweest en die ene is echt gelijk door Hotwire omgezet toen wij hadden gebeld.
Als er iemand iets wil weten dan hoor ik het wel.
Groetjes Edcar.
Houston, niet echt een leuke stad, werkstad , wel een super mooie mall, spacecenter was wel leuk om te zien, zijn ook jaren geleden in Orlando geweest en die vonden we leuker maar geen idee hoe het daar nu is.
Dallas, jeetje wat een wegen heb je daar, kreeg hoogtevrees op de fly-overs, zo hoog. Southfork vonden we leuk om te zijn geweest, wij weten al hoe het allemaal gaat lopen in het tweede seizoen.
Six floor vonden we iets te educatief zal ik maar zeggen, wel leuk om de foto's te zien en de plek waar het gebeurd is.
Fort Worth, echt een cowboy stad, leuk , helaas erg rustig.
Austin, echt een leuke stad alleen kwamen de vleermuizen niet, hadden wij weer.
San Antonio, wat een super on- Amerikaanse stad is dat, leuk langs de rivier lopen , gezellig overal eettentjes.
We zijn ook naar Bandera geweest, nou dat vonden we echt tegen vallen, wel leuk paardgereden op de silver spur ranch.
Overal heerlijk gegeten , hadden ons voor veel restaurants ingeschreven en kregen dan weer wat gratis of korting.
Hadden ook Groupons gekocht, dus tip, kijk daar even toch 50 % korting bij de IHOP en ijszaak.
Wij hadden alle hotels via Hotwire gedaan, is op eentje na prima geweest en die ene is echt gelijk door Hotwire omgezet toen wij hadden gebeld.
Als er iemand iets wil weten dan hoor ik het wel.
Groetjes Edcar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht