Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New York (4e Keer)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
New York (4e Keer)
Hallo een vraagje, weet er iemand mischien leuke maar niet echt toeriste plekjes/dingen in New York die leuk zijn om te zien als je er wat vaker bent geweest, geloof zelf namelijk wel dat er altijd nog genoeg te zien en beleven is buiten de "standaard" dingen om
JUL-AUG '09 NY | MA | QC | ON | PA | DC | VA | NC | TN | LA | FL
AUG '10 New York City, NY
APR '13 New York City, NY
MAR '14 Chicago, IL | Boston, MA | New York City, NY
-
- Amerika-expert
Re: New York (4e Keer)
Spit the sticky ALL ABOUT NEW YORK, hierboven, eens door!
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
en verder hoef je alleen maar rond te wandelen door de stad ,,,, maar als je al 3x geweest bent, weet je dat vast wel ....
misschien heb je wat aan mijn blogs? Ik verveel me tot nog toe nooit in New York ....
misschien heb je wat aan mijn blogs? Ik verveel me tot nog toe nooit in New York ....

- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
dit zou ik graag eens doen: Steinway tour, de beroemde piano-makers
http://queens.about.com/od/thingtodo/a/ ... y-Tour.htm
http://queens.about.com/od/thingtodo/a/ ... y-Tour.htm
Heb je NYC al eens bezocht met het 100% New York boekje?
Toen ik 3e keer in NYC was (met moeder en zus) heb ik voor het eerst een paar wandelingen gelopen uit het boekje en ik kwam in buurten waar ik nog nooit geweest was, zo gaaf! En 3 weekjes geleden voor de 4e keer in NYC geweest (met mijn man) en toen ook weer wandelingen uit het boekje gelopen, zo bijzonder om ineens een heel ander stuk NYC te zien dan je 'gewend' bent!
Toen ik 3e keer in NYC was (met moeder en zus) heb ik voor het eerst een paar wandelingen gelopen uit het boekje en ik kwam in buurten waar ik nog nooit geweest was, zo gaaf! En 3 weekjes geleden voor de 4e keer in NYC geweest (met mijn man) en toen ook weer wandelingen uit het boekje gelopen, zo bijzonder om ineens een heel ander stuk NYC te zien dan je 'gewend' bent!
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Esprit schreef:Heb je NYC al eens bezocht met het 100% New York boekje?
Bedankt voor de Tip, ik zal binnenkort eens kijken ofdat ik deze kan bemachtigen, weet je toevallig ook ofdat deze boekjes ook van Boston en Chicago zijn?
JUL-AUG '09 NY | MA | QC | ON | PA | DC | VA | NC | TN | LA | FL
Nee, er zijn er (helaas) nog vrij weinig van de USA. Je kunt op hun website wel een overzicht vinden: http://www.100procenttravel.com. Ze hebben tegenwoordig ook regiogidsen.
Voor Chicago kun je wel een mooi artikel op de website van allesamerika vinden.
Voor Chicago kun je wel een mooi artikel op de website van allesamerika vinden.
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Ik was laatst voor de 7e keer in New York en je blijft toch altijd weer nieuwe dingen ontdekken!
Prachtige straatjes in de Upper East Side...heerlijk gegeten in een superleuk buurtje langs Lexington Avenue, gefietst door de East Village....
Prachtige straatjes in de Upper East Side...heerlijk gegeten in een superleuk buurtje langs Lexington Avenue, gefietst door de East Village....
Blog: http://www.eyerisphotography.nl
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
Reisverslag: http://irisgoesny.waarbenjij.nu" en http://irisgoessanfran.wordpress.com/"
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Een goed boek over new york is The not for tourist guide to new york.
The Not For Tourists Guide to New York City is a map-based, neighborhood-by-neighborhood dream guide designed to lighten the load of already street-savvy New Yorkers, commuters, business travelers, and yes, tourists too. Each map is marked with user-friendly icons identifying our favorite picks around town, from essentials to entertainment, and includes an invaluable neighborhood description written by locals, highlighting the most important features of each area.
This book includes everything from restaurants, bars, shopping, and theater to information on hotels, airports, banks, transportation, and landmarks. Need to find the best pizza places around?
14 ,73 dollar te koop amazon .com
e book bij bol com 5, 99 euro
boek bij bol com 16,99 euro
The Not For Tourists Guide to New York City is a map-based, neighborhood-by-neighborhood dream guide designed to lighten the load of already street-savvy New Yorkers, commuters, business travelers, and yes, tourists too. Each map is marked with user-friendly icons identifying our favorite picks around town, from essentials to entertainment, and includes an invaluable neighborhood description written by locals, highlighting the most important features of each area.
This book includes everything from restaurants, bars, shopping, and theater to information on hotels, airports, banks, transportation, and landmarks. Need to find the best pizza places around?
14 ,73 dollar te koop amazon .com
e book bij bol com 5, 99 euro
boek bij bol com 16,99 euro
Wij hebben een Big Apple Greater aangevraagd. Een inwoner laat je een dagdeel kennis maken met zijn of haar stad. Je kunt een voorkeur uitspreken voor het onderwerp b.v. Gebouwen of onbekend New York. We zijn op heel bijzondere dingen gezien o.a. een klein en bijzonder politiebureau en veel tips gekregen voor de minder toeristische dingen. De organisatie werkt met vrijwilligers maar stelt een bijdrage op prijs. En een pak stroopwafels en/of hagelslag voor de gids is natuurlijk wel leuk. Wel op tijd aanvragen, je hoort vaak kort voor je vertrek of bij aankomst in je hotel ofze iemand voor je hebben. Wij vinden het een aanrader!
Een Greeter is inderdaad super leuk! Maar houdt er wel rekening mee dat je vrijwel nooit je wijk of interesse van voorkeur zult zien / doen. Wij hebben nu 6x gebruik gemaakt van het programma (2x New York, 2x Chicago, Toronto & Parijs), 2x hebben we gezegd het maakt ons niet uit laat ons maar wat leuks zien. De andere keren steeds een voorkeur opgegeven, maar die hebben we nooit terug gezien..
Desondanks, was het altijd heel erg leuk!
Desondanks, was het altijd heel erg leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2239 Weergaves
-
Laatste bericht door Maartje81
-
- 10 Reacties