in vergelijking met wat we sindsdien gedaan hebbenPascal De Wilde schreef:"efkes wat stoffig bergaf".

iets lastiger uiteraard dan naar beneden, maar met een goede "aanloop"Pascal De Wilde schreef:Is die helling trouwens makkelijk weer op te rijden?

En als ik lees wat Tipsy schrijft dan is de toestand eigenlijk nog altijd hetzelfde van een jaar geleden.
Ik weet dat er over Blue Canyon al lang de wildste verhalen de ronde doen over slechte wegen en indianen die je bedreigen of zelfs de banden lek steken, maar, echt, je hoeft je totaal geen zorgen te maken. Ik heb ondertussen al met voldoende lokale mensen gesproken om te weten dat dit alles je reinste onzin is. Dus, Pascal, laat er aub jouw slaap niet meer voor en bereid je voor op een dag die je niet te snel zal vergeten. Zie maar eens wat ik schreef in ons verslag van die dag...dat is de dag zelf geschreven, het geeft dus goed weer wat ons gevoel was. Al moet ik dit ondertussen een beetje nuanceren sinds ons bezoek aan The Wave. Enige "nadeel" aan The Wave : ik denk dat we nu wel écht het mooiste gehad hebben op gebied van steenstructuren waardoor we dus onbewust bij volgende mooie plekken telkens weer een beetje "ontgoocheld" dreigen te zijn...

Maar los daarvan : Blue Canyon is puur genieten in een wereld waarvan je nooit kan denken dat die op onze planeet is. We duimen voor jou dat je goed weer hebt en dat je er, net zoals wij, helemaal alleen bent