Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Walmart in de buurt...San Francisco airport

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Radarlove
Amerikafan
Partner van: Evie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Walmart in de buurt...San Francisco airport

Bericht door Radarlove »

moyzo schreef:er is er wel eentje: 850 cherry ave, san bruno, eigenlijk een paar straten vanaf het bliegveld ( 2 miles) in bayhill shopping center maar als je kijkt met "het poppetje " en per sateliet dan lijkt het erg klein.
Neen, geen Walmart, is een administratief gebouw van hen, klantendienst.
chara
Amerika-ontdekker
Partner van: Johan
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door chara »

hallo ik las dat je 4 weken door US heb gereden en wij gaan dat nu in september doen in Californie.

betreft navigatie heb je dan geen internet nodig om via Android tablet te navigeren??

met vr groet chara
moyzo
Amerikafan

Bericht door moyzo »

Ik heb een app gedownload co pilot live... Via mn iphone, weet niet of dat ook kan via android maar in beide autos kon ik mn telefoon/ ipad aan sluiten in de armleuning via usb en via de radio ( eigen muziek) kregen we de aanwijzingen ... Perfect! En dat voor 15 euro
sep
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door sep »

Aan de andere kant van de baai, in San Leandro, zitten drie WalMarts vlak bij elkaar in de buurt. Wij hebben daar al eerder al onze kampeerspullen gekocht, en als de ene iets niet meer had haalden we het bij de andere. Heel handig! Dit jaar gaan we dat ook weer doen.
Als je op de Walmartsite zoekt op San Francisco rollen deze vestigingen er vanzelf uit.

Succes!
Saskia
Elstars
Amerika-ontdekker

Bericht door Elstars »

Wij zijn vorige week nog in de Walmart in Oakland geweest. Er was erg veel te verkrijgen, ook koelboxen, allerlei soorten en maten.
Teamlentini
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Teamlentini »

Ik kan momenteel niet op de walmart.com site, een of andere foutmelding. Wie weet een Walmart op de weg van San Francisco naar Yosemite?
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Teamlentini schreef:Ik kan momenteel niet op de walmart.com site, een of andere foutmelding. Wie weet een Walmart op de weg van San Francisco naar Yosemite?
Afbeelding

Kijk eens, vier op een rij! :thumbup:

Liggen vanuit San Francisco allen op de weg naar Yosemity. Traject tussen Oakland en Manteca.

Als je Googled op "Walmart San Francisco Area" zullen ze allemaal tevoorschijn komen. Geen Walmart website voor nodig! :D
Teamlentini
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Teamlentini »

Super, dankjewel! Weer wat geleerd! En jij tovert gewoon even een kaartje op het forum. Dat heeft me !@#$!@#!!! gekost voor ik doorhad hoe ik een google maps kaartje kon copy pasten op een Mac. Maar al doende leert men!
Arends1989
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Arends1989 »

Teamlentini schreef:Super, dankjewel! Weer wat geleerd! En jij tovert gewoon even een kaartje op het forum. Dat heeft me !@#$!@#!!! gekost voor ik doorhad hoe ik een google maps kaartje kon copy pasten op een Mac. Maar al doende leert men!
Graag gedaan!

Je bent er ondertussen al wel achter?

CMD + SHIFT + 4, uploaden met Imageshack.

Als je de 99 naar het zuiden volgt, zitten er nog meer Walmarts langs de weg haha!

Ik ben afgelopen zomer bij een van de tig langs die weg gestopt op weg naar Mariposa, geen idee meer waar. Ik kies vaak voor de Supercenters!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer