Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motel 6 of Ranch inn Jackson
Motel 6 of Ranch inn Jackson
wij gaan in september richting Jackson. Maar we weten echt niet goed waar overnachten. Ik heb al gelezen dat er veel van dt forum in de ranch inn overnachten. Maar nu zag ik dat de motel 6 pas volledig vernieuwd is. terwijl de ranch inn nogal verouderd is. savonds willen we graag jackson zelf bezoeken, ergens iets eten, drinken,.. Dus miss dat de motel 6 dan niet ideaal gelegen is..
Iemand ervaring met beiden en welke zou je aanraden?
Iemand ervaring met beiden en welke zou je aanraden?
Re: Motel 6 of Ranch inn Jackson
Vergelijk de twee hotels even op tripadvisor. Wij kijken ook eerst altijd naar de reviews en beslissen dan welke hotel het beste is. Als je tegen de avond nog wilt gaan stappen, dan lijkt het mij beter om te kiezen voor een hotel in het centrum.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Motel6 ken ik niet maar de Ranch Inn ligt heel mooi. Dat een motel iets verouderd is, lijkt mij niet zo belangrijk. Als het maar schoon is, en het bed goed ligt.
Marianen
Marianen
verourderd en schoon past vaak ook moeilijk in 1 zin.
Is dit wel het geval met de ranch inn? want vind het precies wel duur voor wat het is
Is dit wel het geval met de ranch inn? want vind het precies wel duur voor wat het is
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben in 2008 in motel 6 in Jackson overnacht. Ik kan me de kamer niet heel goed herinneren, maar die is dus zeker niet in negatieve zin opgevallen. Het motel ligt inderdaad een stuk buiten het centrum. Wij hebben toen de auto genomen om te gaan eten.
Succes.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
In september 2009 in de Motel 6 daar geslapen en het is ons goed bevallen daar.
http://smaragd55.blogspot.nl/2009/09/di ... ember.html
http://smaragd55.blogspot.nl/2009/09/wo ... ember.html
http://smaragd55.blogspot.nl/2009/09/di ... ember.html
http://smaragd55.blogspot.nl/2009/09/wo ... ember.html
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Contacteer:
Wij hebben ook motel6 geboekt omdat die pas helemaal vernieuwd is.
Groetjes,
Carine
Carine
inderdaad, dat is ook de reden waarom ik nu twijfel. Als ik de vernieuwde kamers van motel 6 vergelijk met de ranch inn dan spreken die mij meer aan. Alleen weet ik niet of de ligging wel ideaal is voor savonds. Dan moeten we waarschijnlijk weer de auto nemen, dat we bij de ranch inn te voet alles kunnen doen.
wij hebben voor de Ranch Inn gekozen voor de ligging. Geen zwembad voor de kinderen, maar voor 2 nachten overleven ze dat wel.
http://derkgoesusa.wordpress.com

2013 MT-WY-ID-UT-COL-NM-AZ-CA
2012 WAS-PHI-NYC
2009 NV-AZ-UT-CA
1998 NYC
1991 St.Louis - MO
1990 Orlando - FL

2013 MT-WY-ID-UT-COL-NM-AZ-CA
2012 WAS-PHI-NYC
2009 NV-AZ-UT-CA
1998 NYC
1991 St.Louis - MO
1990 Orlando - FL
Wij hebben ook in de Ranch Inn geslapen voor twee nachten en waren er erg tevreden over. Niet nagelnieuw maar wel heel proper hoor. Geen klachten en het is zalig om eens niet de auto te moeten nemen. Op 2 minuten ben je op het stadspleintje.
Zie dag 21 van onze 2011 reis op onze website.
Bart
Zie dag 21 van onze 2011 reis op onze website.
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ook wij hebben in de Ranch Inn geslapen. Het hotel is inderdaad prijzig, maar schoon (overigens hebben wij ook naar Motel6 gekeken, maar 100 dollar voor een motel6 vonden we véél te duur (misschien is het nu wél dat geld waard als alles vernieuwd is?). En de Ranch Inn ligt natuurlijk heel erg gunstig gelegen, op loopafstand van Town Square. Als je alleen in de avond naar Jackson Hole gaat, hou er dan rekening mee dat de winkels vroeg sluiten, alleen de eetgelegenheden zijn open (dat was in ieder geval bij ons toen wij er in september waren).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
In 2012 in de Motel 6 overnacht. Er was niets mis met dit hotel behalve dat de kamers iets kleiner waren dan een doorsnee motelkamer en een beetje gedateerd. Rekening houdende met het feit dat de kamers vernieuwd zijn en er een zwembad is zou ik terug naar dit hotel gaan. Winkels en eetgelegenheden bevinden zich binnen loopafstand.
Zie dat het topic over deze 2 motels gaat, maar misschien een tip. Wij hebben afgelopen mei in de Miller Park Lodge overnacht. Dit is een (klein) motel wat gerund wordt door een familie, kamers zijn goedkoop (wij sliepen er 2 nachten voor totaal 110€). Het is excl. ontbijt, maar 's ochtends staan er altijd muffins/donuts o.i.d. voor de gasten bij de receptie. Het centrum is op loopafstand en recht tegenover het motel zit een leuk parkje met o.a. een tennisbaan en speeltuin (voor evt. kids).
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Contacteer:
Voor onze periode is de goedkoopste kamer toch nog 160$ zonder tax per nacht.
Groetjes,
Carine
Carine
Wow
Das wel even een verschil.
Dit was voor ons 1 van de goedkoopste motels op de trip, dus vooraf hadden we ons wel wat zorgen gemaakt, maar het was juist een hele leuke (mede door de familie die het runt). Wij hebben geboekt via Expedia trouwens. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er geen zwembad aanwezig is (al was dat in mei toch te koud geweest).

Dit was voor ons 1 van de goedkoopste motels op de trip, dus vooraf hadden we ons wel wat zorgen gemaakt, maar het was juist een hele leuke (mede door de familie die het runt). Wij hebben geboekt via Expedia trouwens. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er geen zwembad aanwezig is (al was dat in mei toch te koud geweest).
Ah, dat verklaart al veel.Ems2012 schreef: (al was dat in mei toch te koud geweest).
Eind mei (Memorial Day) begint het hoogseizoen pas, en dat loopt tot Labor Day (eerste maandag van september).
Dan worden hoogseizoen prijzen gehanteerd. Jij zat dus in het laagseizoen.
Al zijn er op veel plekken ook na Labor Day nog hogere prijzen te zien.
Grts, Bart
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zat in het parkway inn & suites. Ook wat ouder, maar superbedden en een goed ontbijt. Ook op loopafstand van bv het plein in jacksonhole. Aan de andere kant vond ik in beide stukken van het dorp niet veel te beleven 's avonds, behalve een leuk barretje op het plein met al die geweien.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat lukt zo te zien welEvelien. schreef:verourderd en schoon past vaak ook moeilijk in 1 zin.

Maar we zijn nu vijf jaar verder, dus hoe het nu is?Van buiten ziet het motel er vrij simpel uit, maar de kamer is een verrassing. Geweldig ruim, koelkastje erbij, prima!
Martin
Bedankt voor de reacties! De Parkway inn ligt toch wel ver boven onsbudget. 280$ voor 1 nacht! De miller park lodge komt voor ons op 152$, dit is al iets realistischer!
Heeft er iemand ervaring met de cabins van het cowboy resort? Die zien er ook wel leuk uit.
Is het te voet haalbaar om van de motel 6 naar het pleintje te wandelen? Want volgens google is dit toch 40 min wandelen. Is het savonds/snachts veilig om terug te wandelen?
Hoe laat sluiten de winkels in Jackson ongeveer?

Heeft er iemand ervaring met de cabins van het cowboy resort? Die zien er ook wel leuk uit.
Is het te voet haalbaar om van de motel 6 naar het pleintje te wandelen? Want volgens google is dit toch 40 min wandelen. Is het savonds/snachts veilig om terug te wandelen?
Hoe laat sluiten de winkels in Jackson ongeveer?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wow echt waar ja?Bedankt voor de reacties! De Parkway inn ligt toch wel ver boven onsbudget. 280$ voor 1 nacht! De miller park lodge komt voor ons op 152$, dit is al iets realistischer!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht