Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Chris24
Amerika-ontdekker

Re: MyVegas deel II

Bericht door Chris24 »

Hallo,

Ik ben net ook begonnen aan dit spel.
Kan je effectief gratis overnachtingen winnen in Vegas?
En hoe gaat dit dan juist in zijn werk? ik snap het niet helemaal.

Zou dit toch wel willen weten voor ik al mijn tijd in dit spel steek :)

Alvast bedankt voor de hulp

Grtz
Christophe
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

annet2009 schreef:
sachasenne schreef:Is e rniet iemand met veel vrije tijd die een samenvatting van het Vegas spel wil maken? :thumbup:
Dat is al gedaan op facebook, staat ook onder de files op de Friends of MyVEGAS pagina.
Even naar beneden scrollen, het heet: Help File_Rules, Tips, Collections, Tricks.pdf
Groetjes,
Carine
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Nog 95 dagen tot mijn overnachting in de Mirage, best nog minstens 5 dagen wachten eer ik nog wat rewards ga boeken. Hopelijk staan de rewards die ik wil er nog op dan :wink:
Chris24 schreef:Hallo,

Ja, je kan echt overnachtingen "winnen", in principe speel je gewoon om chips en loyalty points, met de chips speel je je games, de loyalty points kan je inwisselen voor prijzen. Zelf heb ik een overnachting in de Mirage (Suite) voor 90.000 LPs genomen. Overnachtingen & shows kan je maanden voordien al nemen (na het boeken van de reward in het spel moet je bellen & reserveren). Andere dingen zoals een Buffet Pass (waar ik momenteel nog voor aan't spelen ben), die mag je maximaal 90 dagen voor je ze wil gebruiken in Las Vegas boeken in het spel. Dat is zo omdat je rewards in principe binnen de 90 dagen moet gebruiken, met een limiet van 3 rewards per 30 dagen. Best ga je dus voor een overnachting, een show en een buffet bijvoorbeeld. Als je partner ook speelt, dan kan je in principe dubbel zoveel rewards gebruiken, je speelt dan via 2 Mlife accounts. Die Mlife account moet je trouwens aanmaken om rewards te kunnen gebruiken, deze is trouwens strikt persoonlijk en moet hetzelfde emailadres gebruiken dan het emailadres dat je opgeeft in het spel als je een reward boekt daar. Verder moet je ook onthouden dat de persoon die de reward boekt (via zijn persoonlijke Mlife account dus), ook effectief aanwezig moet zijn ter plaatse. Het heeft dus geen zin om fake accounts aan te maken bij Mlife om bv meerdere rewards te kunnen innen. Je kan wel via een fake Facebook account spelen welliswaar, dat doe ik zelf ook (zodat mijn normale Facebook account niet overladen wordt met "spam" van het spel).

Voor de rest zijn er nog een boel regeltjes, maar daar neem je dus best beide MyVegas topics eens voor door. Veel leesplezier ;)
Reisblog: thisisfraa.be
wouter1980
Amerika-newbie

Bericht door wouter1980 »

Zie hieronder het antwoord van Myvegas over the VIP Bottle Service:
Bottle Service includes admission for up to 6 guests and one complimentary bottle of vodka. At his discretion, the manager may allow a substitution for something else. Any drink or liquor purchase above and beyond complimentary bottle is the responsibility of the player or his guests.
Iemand al eens in Gold Lounge of The Deuce in Aria geweest, twijfel nog in welke bar ik mijn zuurverdiende punten ga uitgeven.
Dank!!
Chris24
Amerika-ontdekker

Bericht door Chris24 »

Fraa schreef:Nog 95 dagen tot mijn overnachting in de Mirage, best nog minstens 5 dagen wachten eer ik nog wat rewards ga boeken. Hopelijk staan de rewards die ik wil er nog op dan :wink:
Chris24 schreef:Hallo,

Ja, je kan echt overnachtingen "winnen", in principe speel je gewoon om chips en loyalty points, met de chips speel je je games, de loyalty points kan je inwisselen voor prijzen. Zelf heb ik een overnachting in de Mirage (Suite) voor 90.000 LPs genomen. Overnachtingen & shows kan je maanden voordien al nemen (na het boeken van de reward in het spel moet je bellen & reserveren). Andere dingen zoals een Buffet Pass (waar ik momenteel nog voor aan't spelen ben), die mag je maximaal 90 dagen voor je ze wil gebruiken in Las Vegas boeken in het spel. Dat is zo omdat je rewards in principe binnen de 90 dagen moet gebruiken, met een limiet van 3 rewards per 30 dagen. Best ga je dus voor een overnachting, een show en een buffet bijvoorbeeld. Als je partner ook speelt, dan kan je in principe dubbel zoveel rewards gebruiken, je speelt dan via 2 Mlife accounts. Die Mlife account moet je trouwens aanmaken om rewards te kunnen gebruiken, deze is trouwens strikt persoonlijk en moet hetzelfde emailadres gebruiken dan het emailadres dat je opgeeft in het spel als je een reward boekt daar. Verder moet je ook onthouden dat de persoon die de reward boekt (via zijn persoonlijke Mlife account dus), ook effectief aanwezig moet zijn ter plaatse. Het heeft dus geen zin om fake accounts aan te maken bij Mlife om bv meerdere rewards te kunnen innen. Je kan wel via een fake Facebook account spelen welliswaar, dat doe ik zelf ook (zodat mijn normale Facebook account niet overladen wordt met "spam" van het spel).

Voor de rest zijn er nog een boel regeltjes, maar daar neem je dus best beide MyVegas topics eens voor door. Veel leesplezier ;)
Oké bedankt voor de info ;)
Chris24
Amerika-ontdekker

Bericht door Chris24 »

Kan ik ook rewards van andermans account gebruiken voor mezelf?
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 »

Chris24 schreef:Kan ik ook rewards van andermans account gebruiken voor mezelf?
Nee, dat mag niet. Staat ook in the Terms of Service:

You further agree that You shall not: ..............
12. Create false personas, multiple identities, multiple Accounts, set up an Account on behalf of someone other than Yourself;

http://support.myvegas.com/entries/2129 ... of-Service
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Hier ook nog even onze ervaringen met het gebruiken van de geboekte rewards van MyVegas.

We hebben er erg van genoten maar omdat we met zijn vieren waren duurde het wel behoorlijk lang om alles in orde te krijgen (vooral de 1e keer bij een Mlife balie, toen de pasjes aangemaakt moesten worden). Bij een aantal balies wordt het papierwerk nog op de hand ingevuld en het zijn dan best veel gegevens die ze in moeten vullen dus dat kost ook veel tijd (o.a. voor de lunch in het Bellagio). Bij het Circus Circus is er geen Mlife balie en daar moesten we naar de playersclub. Daar accepteerden ze het Mlife pasje niet en moest er een spelerspas van Circus Circus zelf aangemaakt worden vóór we de reward van The Steakhouse konden krijgen. We hadden er 2 dus dat duurde ook weer even. Maarja daarna wel heerlijk met zijn viertjes heerlijk gegeten voor de waarde van $ 300,00 :mrgreen:

Het snelste ging het bij de balie van het Cirque du soleil in het Aria. Toen we daar de tickets op gingen halen voor Zarkana werden de tickets voor de show van Terry Fator in The Mirage ook gelijk voor ons uitgeprint door de aardige medewerkster. Dat scheelde weer een hoop tijd.

Al met al was het zeer zeker de moeite waard! De lunch in het Bellagio was geweldig en het diner in The Steakhouse in Circus Circus echt top! Zarkana vonden we allevier een klein beetje tegenvallen maar we hadden wel prachtige plaatsen in het theater. De show van Terry Fator was echt heel erg gaaf, wat een artiest zeg! Ook in dit theater hadden we prachtige plaatsen! Het buffet van Cravings (wij hebben het ontbijtbuffet gebruikt) was prima maar er zijn betere buffetten (maarja deze was dan ook gratis :wink: ).

Nogmaals dank aan de starter van het (1e) topic en alle tips die hier op het forum gegeven zijn! :clap:
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Bestaat er nog iets van een kleine chip share, tijdens mijn vakantie verdwenen bij Myvegas friends. Je komt nu bij lange na niet aan de 20.000 chips per dag?
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Daar zijn ze inderdaad mee gestopt, je hebt het nog wel bij https://www.facebook.com/groups/myvegasguides/
Barry72
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Barry72 »

terralinda schreef:Ik las net ergens dat er geen hotels te boeken zijn vanaf 1 augustus? Weet iemand precies hoe dit zit? Hoe is het dan met inleveren van punten op bv shows?
De bedoeing is dat wij eind juli begin aug in Vegas zijn, maar het schema kan zo nog veranderen....
Vooral als de hotels niet meer te boeken zijn in augustus...
Heb bij My Vegas 4 nachten geboekt, 26 t/m 29 aug........geen enkel probleem!!!! :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Stel je hebt gebruik gemaakt van die foute huurauto prijzen en je hebt MyVegas gespeeld, dan zou je echt veel geld bespaard hebben.
Dieuwertje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Dieuwertje »

Hehe PSVWally: check!

Meer dan $1300 zelfs, zonder de Cirque du Soleil show, Ka, die we vandaag ook geclaimed hebben.

We are suuuuuper happy!!
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com

April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï

New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

PSVwally schreef:Stel je hebt gebruik gemaakt van die foute huurauto prijzen en je hebt MyVegas gespeeld, dan zou je echt veel geld bespaard hebben.
Check :-)

Onze besparing met auto en myvegas samen is minstens 1500 euro :thumbup:
Groetjes,
Carine
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ehh het was niet mijn bedoeling dat jullie ineens al die bedragen gaan noemen....... Waarom maakten ze dat foutje niet een maand eerder? ....... Maar ik misgun het jullie zeker niet hoor.

Ik was bij Mlife in Mandalay Bay zo snel klaar en bij het inchecken voor de suite zo snel aan de beurt dat mijn gegevens nog niet helemaal door waren. Daar alles nogmaals kunnen ingeven waardoor het inchecken zeker 15-20m duurde.
Dieuwertje
Amerikafan

Inderdaad, PSVWally, laat ons maar allemaal goed beseffen dat

1. De fout bij Alamo en National echt wel once in a lifetime was.
2. MyVegas het ons moeilijker en moeilijker gaat maken om nog "dik" binnen te halen.
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com

dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

wat is er met een huurauto?
Dieuwertje
Amerikafan

@ Dexter: het huurautoverhaal heeft niets met MyVegas te maken, hoor. Enkele weken geleden was er een fout in het reservatiesysteem van Alamo en National, waardoor een heel aantal forumleden tegen een abnormaal lage prijs een auto hebben kunnen huren. Er bestaat een zeer uitgebreid topic hierover, waar je de chronologie van het verhaal helemaal kan nagaan.

dexter
Amerikafan

Bericht door dexter »

oo zo. das nou heel jammer dat ik dat niet heb meegekregen. had ik een stuk goedkoper uit kunnen zijn :(
die aanbieding is dus nu niet meer begrijp ik?
Dieuwertje
Amerikafan

Neen, inderdaad. De "aanbieding" heeft maar een vijftal dagen gelopen.
Ze heeft Alamo en National wel flink wat geld gekost!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer