Nog 95 dagen tot mijn overnachting in de Mirage, best nog minstens 5 dagen wachten eer ik nog wat rewards ga boeken. Hopelijk staan de rewards die ik wil er nog op dan
Chris24 schreef:Hallo,
Ik ben net ook begonnen aan dit spel.
Kan je effectief gratis overnachtingen winnen in Vegas?
En hoe gaat dit dan juist in zijn werk? ik snap het niet helemaal.
Zou dit toch wel willen weten voor ik al mijn tijd in dit spel steek
Ja, je kan echt overnachtingen "winnen", in principe speel je gewoon om chips en loyalty points, met de chips speel je je games, de loyalty points kan je inwisselen voor prijzen. Zelf heb ik een overnachting in de Mirage (Suite) voor 90.000 LPs genomen. Overnachtingen & shows kan je maanden voordien al nemen (na het boeken van de reward in het spel moet je bellen & reserveren). Andere dingen zoals een Buffet Pass (waar ik momenteel nog voor aan't spelen ben), die mag je maximaal 90 dagen voor je ze wil gebruiken in Las Vegas boeken in het spel. Dat is zo omdat je rewards in principe binnen de 90 dagen moet gebruiken, met een limiet van 3 rewards per 30 dagen. Best ga je dus voor een overnachting, een show en een buffet bijvoorbeeld. Als je partner ook speelt, dan kan je in principe dubbel zoveel rewards gebruiken, je speelt dan via 2 Mlife accounts. Die Mlife account moet je trouwens aanmaken om rewards te kunnen gebruiken, deze is trouwens strikt persoonlijk en moet hetzelfde emailadres gebruiken dan het emailadres dat je opgeeft in het spel als je een reward boekt daar. Verder moet je ook onthouden dat de persoon die de reward boekt (via zijn persoonlijke Mlife account dus), ook effectief aanwezig moet zijn ter plaatse. Het heeft dus geen zin om fake accounts aan te maken bij Mlife om bv meerdere rewards te kunnen innen. Je kan wel via een fake Facebook account spelen welliswaar, dat doe ik zelf ook (zodat mijn normale Facebook account niet overladen wordt met "spam" van het spel).
Voor de rest zijn er nog een boel regeltjes, maar daar neem je dus best beide MyVegas topics eens voor door. Veel leesplezier