Ik was er midden Mei dit jaar en eigenlijk één of 2 weken te vroeg. Pas rond memorial day gaat bijna het hele park open. Maar op een klein stuk tussen tower roosevelt en canyon kon ik op de hoofdwegen overal komen. Er waren nog wel wat andere paden afgesloten. Niet superdruk, nog veel sneeuw en de geisers waren meer stoompotten en de hot pools modderpoelen, maar geweldig tijd gehad. Ik ben er 3 dagen geweest. Ik zou er zo nog meer dagen aan vast hebben kunnen knopen, ware het niet dat ik nog wat andere dingen wilde zien

Ik zou 3 dagen in het park iig als minimum nemen.
Ik ben van LA naar Denver gereden in 22 dagen, ik heb 3 nachten LA, 2 nachten Las Vegas, 1 nacht Zion, 1 nacht Bryce, 1 nacht Moab, 1 nacht Grand Junction (overdag ook Moab), 1 nacht Vernal, 1 nacht Jackson hole, 3 nachten in en om Yellowstone, 1 nacht Cody, 1 nacht Spearfish, 1 nacht Keystone, 1 nacht Wall, 1 nacht Scottsbluff en 2 nachten Denver gehad.
De laatste week heb jij niet op je route, dus dat is al 7 dagen extra en je hebt wat extra dagen omdat je 4 weken kunt.
Als je in LA begint mocht je begin Juni gaan bijvoorbeeld dan zou je zo iets kunnen doen. Je rijd dan wel 2x hetzelfde stuk van en naar Salt lake City. Maar ik zou dan iig Yellowstone zeker wat meer aan het einde doen, meer kans dat meer open is.
1 naar LA
2 LA
3 LA - Pismo Beach Sam Simeon
4 Pismo Beach/San Simeon - Monterey
5 Monterey - San Francisco
6 San Francisco
7 San Francisco
8 SF - Yosemite
9 Yosemite
10 Yosemite - Mammoth Lakes
11 Mammoth Lakes - Death Valley
12 Death Valley - Las Vegas
13 Las Vegas
14 Las Vegas - grand canyon
15 grand canyon - Monument valley
16 MV - Page
17 Page - Bryce
18 Bryce - Zion
19 Zion
21 Zion - Salt lake City (of gewoon kijken hoever je komt)
22 Salt Lake City - Yellowstone
23 Yellowstone
24 Yellowstone
25 Yellowstone - Jackson (grand Tetons)
26 Jackson - Salt lake City
27 Salt Lake City - naar huis
28 aankomst thuis
eventueel de 2e dag San Francisco opofferen voor de Yosemite - Grand Canyon - Page of een extra dag Grand Tetons