Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
voorstel: nijhn00
voorstel: nijhn00
Heb net alles zitten typen en op voorbeeld geklikt en nu is het weg. zo zie je maar.
Ik ben Els Nijhoff en woon in Vorden en ben jullie tegengekomen bij het zoeken van de manier van reizen in Amerika.
Ik ben in 1998 voor het eerst met ons gezin in Amerika geweest voor de bruiloft van mijn zus daar, ze woont in Visalia.
Daarna in 2004 met de jongste, toen nog niet geboren, voordat ze 5 werd.
Toen veel bij mijn zus en Yosemite en kings canyon en sequoia NP geweest.
In 2007 een echte rondreis (5 weken) door met name CAnada met een camper en daarna naar mijn zus afgezakt.
Nu gaan manlief en zoon naar Afrika en heb ik besloten om weer naar Amerika te vertrekken met de rest +vriend. de vliegreis is al geboekt.
Twijfel bestaat over of camper of tent, maar wat mij betreft wordt het een tent met auto.
Ook weer bezoek aan mijn zus.
Voor de tent moet ik mijn dochter van 19 nog overhalen. Zij heeft een beetje spinnenangst.
Complicatie is dat ik sinds vorig jaar Coeliakie blijk te hebben. Maar dat gaat wel lukken.
Ik ben Els Nijhoff en woon in Vorden en ben jullie tegengekomen bij het zoeken van de manier van reizen in Amerika.
Ik ben in 1998 voor het eerst met ons gezin in Amerika geweest voor de bruiloft van mijn zus daar, ze woont in Visalia.
Daarna in 2004 met de jongste, toen nog niet geboren, voordat ze 5 werd.
Toen veel bij mijn zus en Yosemite en kings canyon en sequoia NP geweest.
In 2007 een echte rondreis (5 weken) door met name CAnada met een camper en daarna naar mijn zus afgezakt.
Nu gaan manlief en zoon naar Afrika en heb ik besloten om weer naar Amerika te vertrekken met de rest +vriend. de vliegreis is al geboekt.
Twijfel bestaat over of camper of tent, maar wat mij betreft wordt het een tent met auto.
Ook weer bezoek aan mijn zus.
Voor de tent moet ik mijn dochter van 19 nog overhalen. Zij heeft een beetje spinnenangst.
Complicatie is dat ik sinds vorig jaar Coeliakie blijk te hebben. Maar dat gaat wel lukken.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: voorstel: nijhn00
Dag Els, welkom op het forum.
Leuk dat je binnen je gezin 2 aparte vakanties kunt hebben
Leuk dat je binnen je gezin 2 aparte vakanties kunt hebben

Voorstellen
Hallo allemaal,
mijn naam is carola nijhof en ik ben 22 jaar.
Ik ga dit jaar voor het eerst naar de VS op vakantie met mijn vriend.
We hebben de reis geboekt via Kuoni en gaan 21 dagen weg.
Ik ben op deze site terecht gekomen, omdat ik aan het zoeken was naar informatie over Amerika, leuke excursies etc.
mijn naam is carola nijhof en ik ben 22 jaar.
Ik ga dit jaar voor het eerst naar de VS op vakantie met mijn vriend.
We hebben de reis geboekt via Kuoni en gaan 21 dagen weg.
Ik ben op deze site terecht gekomen, omdat ik aan het zoeken was naar informatie over Amerika, leuke excursies etc.
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: voorstel: nijhn00
Hallo Carola,
Welkom op het forum. Ben jij de dochter van Els, omdat je haar topic gebruikt om je voor te stellen?
Heb je een pakketreis geboekt bij Kuoni, of ga je nog overnachtingen zelf regelen?
In ieder geval veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis.
Welkom op het forum. Ben jij de dochter van Els, omdat je haar topic gebruikt om je voor te stellen?
Heb je een pakketreis geboekt bij Kuoni, of ga je nog overnachtingen zelf regelen?
In ieder geval veel plezier gewenst met de voorbereidingen van jullie reis.