Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hello, my name is Rietje

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
rietje swinnen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

hello, my name is Rietje

Bericht door rietje swinnen »

Ik wist helemaal niet dat je je moest voorstellen.. dus daarom..

Ik ben Rietje, woonachtig in Reppel, vlakbij Bree in België , ben 48j en ga in augustus 2013 een rondreis maken met mijn gezinnetje: man Koen, dochter Soetkin van 17j en tweeling Dries en Myrthe van 15j.
3jaar geleden hebben we ook al een rondreis gedaan in Florida, in de paasvakantie en nét toen we het vliegtuig terug moesten nemen, bleek dat we niet naar huis konden omwille van de vulkaanuitbarsting in Ijsland. 5 dagen langer zijn we toen ginds mogen/moeten blijven.. Op dat moment niet zo leuk omdat de planning 'thuis' in het honderd liep. Achteraf bezien hadden we er een mooiere verlenging van onze vakantie van kunnen maken..
Daarom dat ik persé terug wou gaan, maar deze keer wat nieuws.. Koen zegt altijd dat Amerika een land zonder cultuur is, daarom dat ik gekozen heb voor het Zuid-Westen van Amerika. "Verras me maar" zei hij , toen ik zei dat ik de route wel zou uitstippelen.. (tja, dan moet hij er geen tijd insteken..)
De kinderen hebben er , nu al, zo'n plezier in.. ik vertel hen af en toe eens wat er op het programma staat, we zijn ook wandelschoenen gaan kopen, Myrthe heeft eens zelf mogen telefoneren naar Amerika om het paardrijden in Bryce te reserveren..
Ook heb ik een power-point gemaakt om aan vrienden en familie te laten zien (weer een reden om iedereen eens bijeen te roepen voor een gezellige namiddag/avond) zodat ze een idee hebben waar we naartoe gaan..

ja, ik heb ondertussen al héél veel aan jullie site gehad, tips, en aanbevelingen , waarvoor dank aan al diegenen die me daarbij geholpen hebben..

zo, nu ga ik nog maar eens verder lezen op jullie forum !

groetjes !

Rietje
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: hello, my name is Rietje

Bericht door Aricon »

Hallo Rietje,
Welkom op het forum. Ik zie dat je al druk bezig bent met de voorbereidingen van jullie camperreis. Knap hoor, om een mooie route samen te stellen en tegelijkertijd iedereen tevreden te houden. Maar ik denk dat je dat goed gelukt is. :thumbup:
Veel plezier nog met de verdere voorbereidingen en een fantastische vakantie gewenst!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer