Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wat is een mooie prijs voor hotel/motel in hoogseizoen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
frouke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

wat is een mooie prijs voor hotel/motel in hoogseizoen?

Bericht door frouke »

Hoi,

wij gaan volgend jaar naar het zuidwesten van Amerika. Ben nu aan het zoeken op hotels/motels, maar vroeg mij af wat een mooie 'gemiddelde' prijs is per nacht voor een overnachting? In de parken zelf weet ik dat de prijs zowiezo hoger zal liggen dan buiten de parken maar weet niet wanneer ik nu juist een mooie prijs heb of niet...? Hetgeen ik nu zie voor juni 2014 (verder kan ik nog niet kijken), lijkt de prijs rond de 80 a 90 euro per nacht te schommelen voor sommige motels die ik al bekeken heb.... Ik zou binnenkort willen beginnen met reserveren, dus jullie hulp is van harte welkom :thumbup:

Alvast bedankt,

Frouke
Laatst gewijzigd door frouke op 26 jun 2013, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: wat is een mooie prijs voor hotel/motel in hoogseizoen?

Bericht door eddepet71 »

Zorg dat je hotels boekt die je kostenloos kunt annuleren. Dan kan je later altijd nog kiezen voor een ander hotel of hetzelfde hotel tegen evt. lagere prijs
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

Goed plan :thumbup: Dan is er sowieso nog niks verloren hé (zou leuk zijn als dit voor vliegtickets ook moest gaan he :wink: )

Groetjes, Frouke
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Wie bepaalden beetje het budget voor de hotels en kwamen tot een compromis.

Duur hotel in de parken? Dan een motel onderweg etc.

Motel kan je ook vinden voor 70 dollar. Als het maar schoon is en niet in en slechte buurt ligt :wink:

Ik zal morgen even naar je route kijken en bedenken of ik nog wat tips heb oke!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou de prijzen in dollars gaan vergelijken, je weet immers niet wat de koers gaat doen. Sites als booking.com vermelden wel de euro maar je betaalt in dollars, en de prijs in euro's kan afwijken van wat je op de site hebt gezien.
Een gemiddelde prijs is eigenlijk niet te geven. Je geeft zelf al aan dat een overnachting in de parken duurder is. Dat geldt ook voor de steden als je op een goede locatie wilt zitten. En het geldt ook voor plaatsen als Page en Moab waar het voor mijn gevoel steeds moeilijker wordt om iets betaalbaars te vinden.
Goedkope overnachtingen vind je vooral buiten de toeristische centra.

Wij zaten de afgelopen vakantie op een gemiddelde van 130 dollar/100 euro. Daarin zaten een aantal erg dure overnachtingen zoals die in Bryce (de Lodge in het park), in Yosemite (Stoneman Room), in Death Valley en in Page. Maar ook prijzen van 60 of 70 dollar.

Marianne
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

@dimple: dat zou geweldig zijn als je dat even zou willen doen voor mij!!! :thumbup:
frouke
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door frouke »

Hoi Marianne, goeie tip ivm dollar versus euro :thumbup: Ik ben sowieso ook van plan zoals je zei, om voor de parken iets 'duurder' te gaan en voor de rest proberen zo goedkoop mogelijk te gaan... Uiteindelijk is het toch enkel om te slapen. voor mij is het al goed dat ik in een propere kamer terecht kom... En zoals dimple ook al zei ga ik toch ook letten op de veiligheid en ligging van het motel/hotel. Maar ik veronderstel dat dit over het algemeen toch wel best zal meevallen in de toeristische gedeeltes...?

Groetjes, Frouke
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ik probeer over de hele vakantie een gemiddelde prijs van $100 per nacht aan te houden. 5 jaar geleden lukte dit nog incl tax, afgelopen jaar iets gesmokkeld :blink: door dit excl tax (11.5%) te rekenen.
Dus als het in de Nationale Parken wat duurder is, dan probeer ik dat elders te compenseren met een goedkoop motelletje.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
eddiemike
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door eddiemike »

In Nationale Parken en de grote steden is het allemaal wel wat duurder maar wij hebben vorig jaar zat hotels gehad waar we rond de 50 dollar per kamer voor betaalden...
lithola
Amerikafan

Bericht door lithola »

Aangezien jullie ook met 3 kinderen reizen, is het misschien handig om een idee te hebben van de prijs voor kamers voor 5 personen...

Wij gaan deze zomer met onze 3 kinderen (13,11 en 10 jaar) voor 3 weken naar Amerika. We betalen gemiddeld 127 euro per nacht. Wel veel verschillen in prijs tussen de hotels, goedkoopste 79 euro en duurste 250 euro per nacht.

Voor dit geld hebben we steeds een kamer met 2 Double/Queen Beds en een sofabed. Heel vaak is het een 'suite' met aparte slaapkamer, soms zelfs kitchenette erbij. We hebben dikwijls geboekt bij hotels uit de Hilton keten (Hampton Inn) en ook een keertje Best Western en Comfort Inn. Verder nog Maswik Lodge (Grand Canyon) en Cedar Lodge (El Portal bij Yosemite) en Desert Rose Resort (Las Vegas).

Waar wij telkens op hebben gelet, afgezien van de prijs en reviews, is, of er een zwembad is, of ontbijt is inbegrepen en liefst ook Wifi...

Veel success met je zoektocht naar leuke hotels!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Via sites als Hotwire en couponnen-boekjes kun je vaak leuke deals scoren.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
druppel
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door druppel »

O.k ...ik ben zuinig ....

even gekeken , 2011= gemiddelde prijs die we betaald hebben voor overnachting ( hotels, campings en cabbins ) 67 dollar per nacht , 2009 = 74 dollar per nacht ,2007 = 73 dollar per nacht . Dit is steeds een gemiddelde over 6 tot 8 weken gerekend met merendeels motels van motel6, microtel, motel 8, red roof inn, zo hier en daar een best western of iets anders .
gymnastics; just do it !
Jrabakker
Amerikakenner

Bericht door Jrabakker »

eddiemike schreef:.....en de grote steden is het allemaal wel wat duurder
Voor de grote steden kun je vaak een dag van te voren hele goede deals voor hotels vinden via hotwire en/of priceline. Wel belangrijk even te checken dat er op de dag dat je in een stad bent niet toevallig een of andere conventie gaande is, want dan is er vaak geen kamer meer te vinden. Dat kun je allemaal goed thuis al uitzoeken.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
onderlegger
Amerikafan
Partner van: Brenda
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door onderlegger »

Goed zoeken via tripadvisor en booking.com. Dan kan je ver onder de 100 dollar per kamer zitten en zit je toch in heel goede motels of hotels. Wij vinden motels zelfs leuker omdat we dan vaak voor de deur kunnen parkeren. In de VS zijn de kamers traditineel heel groot en heel schoon. Van ketens als motel 6 en super 8 blijven we wel weg, maar dat is omdat we vaak nog goedkoper vinden of de waarderingen van die hotels niet goed genoeg. In die zoektocht moet je wel at tijd steken. Denk dat we gemiddeldiets onder de 70 zitten, soms hebbten we eens een kamer van 30 dollar, soms ook rond de 100. Hangt vooral af van de vraag en het aanbod.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Jrabakker schreef:
eddiemike schreef:.....en de grote steden is het allemaal wel wat duurder
Voor de grote steden kun je vaak een dag van te voren hele goede deals voor hotels vinden via hotwire en/of priceline. Wel belangrijk even te checken dat er op de dag dat je in een stad bent niet toevallig een of andere conventie gaande is, want dan is er vaak geen kamer meer te vinden. Dat kun je allemaal goed thuis al uitzoeken.
Als je met kinderen reist is priceline geen optie want de prijs iis op basis van 2 personen en ze garanderen geen twee bedden.
dimple
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dimple »

En meld je aan voor Award programma's zoals bij Best Western en de Hilton Honours etc.

Daar spaar je punten mee zodat je later gratis upgrade kunt krijgen etc.

http://hhonors3.hilton.com/en/index.html

http://www.bestwestern.com/rewards/
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Je moet dan wel heel veel punten hebben voor het iets opleverd, of de hele vakantie bij dezelfde keten overnachten :wink:
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik heb even geen link, maar ik ben lid van Wyndham rewards (oa super8 hotels) en krijg vrij regelmatig kortingen aangeboden.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Zijn wij ook lid van, is ook van Days Inn, eens kijken welk mailadres, heb nog geen aanbiedingen gezien, ben ook lid geworden van BW en Holiday Inn, we hebben zoveel pasjes hoewel je ze ook vaak niet krijgt. Bij BW kreeg ik het pasje wel snel thuisgestuurd, heb op de site gekeken en je hebt wel heel veel punten nodig voor korting en nog veel meer voor gratis kamer :wink:
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

PSVwally schreef:Ik heb even geen link, maar ik ben lid van Wyndham rewards (oa super8 hotels) en krijg vrij regelmatig kortingen aangeboden.
Jij zit natuurlijk al helemaal met je hoofd en hart richting 3 augustus,terwijl de meesten hier nog op vakantie gaan.

www.wyndhamrewards.com

Hierboven maakt iemand een opmerking dat het bijna niets oplevert.
Die moet daar maar geen gebruik van maken
Voor ieder ander; ze geven deze zomer weer bonuspoints.
Ik heb daar in 2012 uit 4 overnachtingen 15.000 punten overgehouden.
Afhankelijk van de kwaliteit van het hotel ( Wyndham heeft veel merken van ** tot **** is het minimaal een keer gratis slapen.
Boeken via abnsave.com levert tot 20 % korting op.

Wyndham Hotels and Resorts Wyndham Grand Collection Wyndham Garden Tryp Hotels, Wingate , Wingate Suites Microtel
Dream Hotels , Ramada Worldwide Night Hotels ,Baymont Inn and Suites ,Days Inn ,Super 8 ,Howard Johnson ,Travelodge ,Knights Inn
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer