Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wat is een mooie prijs voor hotel/motel in hoogseizoen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
bedeve
Amerika-expert

Re: wat is een mooie prijs voor hotel/motel in hoogseizoen?

Bericht door bedeve »

annet2009 schreef: De punten toevoegen kan volgens mij ter plekke met je pasje/nummer, maar die dubbele punten niet, daarvoor moet je in bepaalde periode geboekt hebben.
Punte id ter plekke, maar dat wordt wel eens vertraagd /vergeten.
Als je nog dezelfde vakantie de punten wilt gebruiken meteen de dag na verblijf online opgeven als missed points.
De bonuspunten = aanmelden voor de aktie waar ze bij horen.
Nu voor het hoogseizoen.
In augustus komt nieuwe aktie vanaf september..
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik ga eens bij BA kijken maar je hebt dus geen familie account zodat je 5 x ticket op 1 kaart kan laten bijschrijven??
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

bedeve schreef:
Njit schreef:
Sparen?? Gewoon wat creatief klikken en je bent Gold bij Hilton ;) Zoek op Google maar naar 'hilton gold status'.
Afgelopen vakantie ook gedaan. Werkte prima bij de Double Tree. Gratis ontbijt, grotere kamer etc..
Bedoelde jij de Australische Visa aktie ?
Daar heb ik een Gold card mee gekregen,wat prima paste ivm mijn gratis Hilton boeking.

Maar die aktie is voorbij (eind mei)
die ja..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

ina schreef:Ik ga eens bij BA kijken maar je hebt dus geen familie account zodat je 5 x ticket op 1 kaart kan laten bijschrijven??
Ik heb gezien dat je nog maar net terug bent.
( ik dacht eerst dat je nog ging en was al bezig met een heel verhaal over je route van dag 10 ( ?) naar Monterey)
Maak voor de tickethouders een account aan . Combineer die accounts op een familie account, en meldt bij B.A. dat je nog punten tegoed hebt.
Het is even werk, maar het loont wel.
Punten zijn twee jaar geldig.
Succes
Stuur mij een PB !
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

In juni was ik met mijn dochter, toen vlogen we met KLM, deze zomer vliegen we met BA met 5 personen, een is een vriend dus niet met onze achternaam, maar mijn paspoortnaam is ook anders dan de rest of the family.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

ina schreef:In juni was ik met mijn dochter, toen vlogen we met KLM, deze zomer vliegen we met BA met 5 personen, een is een vriend dus niet met onze achternaam, maar mijn paspoortnaam is ook anders dan de rest of the family.
Paspoortnaam is geen probleem voor een familie account
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

ina schreef: maar mijn paspoortnaam is ook anders dan de rest of the family.
als je niet met je broer of neef getrouwd bent heb je dat al gauw.
Maakt verder niet uit.
De punten tellen toch wel; en lopen lekker op
Kijk maar eens; http://www.britishairways.com/travel/co ... k=main_nav
Stuur mij een PB !
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Wij reizen deze zomer (joehoe, volgende week al!) door de staten Texas, New Mexico, Colorado, Utah en Arizona met ons gezin (2 volw, 2 kinderen). Ik heb online geboekt bij hotels, motels, B&B's, inns, en campgrounds (cabin). Wij houden van onze privacy op vakantie en willen niet met zijn vieren in 1 kamer slapen, wat de kosten soms behoorlijk omhoog jaagt. Deze keer ben ik vantevoren goed gaan rondkijken en heb bij de betreffende locatie direct geboekt, want expedia en consorten hebben vaak hogere prijzen dan wanneer je direct boekt.
Ik denk dat wij gemiddeld tussen de $100-$120 per overnachting kwijt zijn. In Moab en Page was het inderdaad lastiger om iets betaalbaars te vinden, daarom hebben we in Moab een overnachting in een KOA cabin en in Page een 3 room suite voor $159. Daar staat weer tegenover dat we in Scottsdale voor nog geen $100 per nacht een kamer hebben in een luxury resort met king en whirlpool èn een kamer met 2 queens. En de kinderen vinden de cabins helemaal te gek.
Ik zal na onze reis wel een topic aanmaken met de plaatsen waar wij hebben geslapen voor mensen die net als wij met kinderen reizen en toch hun privacy willen. Ik merk namelijk dat het soms moeilijk is om suites/accomodaties met meerdere slaapkamers te vinden.

Ik weet niet of je vanuit Nederland rechtstreeks kunt boeken bij BW, Choicehotels, Wyndham, etc, maar dat is het goedkoopst en je kunt voor die ketens inderdaad een account aanmaken en punten sparen. Meestal krijg je voor online boekingen nog extra punten of aanbiedingen. Wij hebben weleens in de auto op de parkeerplaats van een Quality Inn een online reservering gedaan, zodat we in aanmerking kwamen voor een kortingsactie. Toen we binnen kwamen was de reservering nog niet zichtbaar, waarop we zeiden dat ze dan even hun scherm moesten refreshen :)
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

houstonwehaveaproblem schreef:
Ik weet niet of je vanuit Nederland rechtstreeks kunt boeken bij BW, Choicehotels, Wyndham, etc, maar dat is het goedkoopst en je kunt voor die ketens inderdaad een account aanmaken en punten sparen. )
No problem Houston.
En gewoon op huisadres loyalty card.
Ze zijn allemaal ook in Europa gevestigd.
Zelf ben ik 4 jaar geleden met Wyndham begonnen toen die een speciale aktie voor Engeland en Duitsland hadden.
Maar boekingen in de VS daar niet van hadden uitgesloten.
Kijk ook eens naar http://www.abnsave.com !
Stuur mij een PB !
gera_r
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door gera_r »

Let erop dat, als je Wyndham-punten van een vorige vakantie wilt bewaren tot een volgende, je tussendoor eens inlogt op je account. Mij is overkomen dat ik al mijn punten kwijt geraakt ben omdat ik een half jaar niet ingelogd was geweest op mijn account. Na een half jaar verlopen ze...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer