Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huren onder de 25
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Huren onder de 25
Hallo even een kort vraagje.
We gaan van 15-29 aug naar California (OAK).
Het plan is om een midsize/ intermediate SUV te huren bij Alamo, mocht het niet passen is er vast wel een upgrade mogelijkheid. We zijn met 3 personen met veel bagage.
2 vragen:
1 Is er augustus genoeg upgrade keuze of is het parkeerplaats helemaal leeg? Lees hier heel veel over upgrades maar kan dat ook in de zomer?
Is het verstandig om de bestuurder onder 25 hier te regelen via Alamo U25 (usareisen.de) of daar ter plekke in de hoop dat je nog korting krijgt? Heeft iemand daar ervaring mee om jonge bestuurder ter plekke te regelen?
Alvast bedankt voor jullie bijdragen!!
We gaan van 15-29 aug naar California (OAK).
Het plan is om een midsize/ intermediate SUV te huren bij Alamo, mocht het niet passen is er vast wel een upgrade mogelijkheid. We zijn met 3 personen met veel bagage.
2 vragen:
1 Is er augustus genoeg upgrade keuze of is het parkeerplaats helemaal leeg? Lees hier heel veel over upgrades maar kan dat ook in de zomer?
Is het verstandig om de bestuurder onder 25 hier te regelen via Alamo U25 (usareisen.de) of daar ter plekke in de hoop dat je nog korting krijgt? Heeft iemand daar ervaring mee om jonge bestuurder ter plekke te regelen?
Alvast bedankt voor jullie bijdragen!!
Re: Huren onder de 25
1. ivm upgrade mogelijkheden kan ik je niet helpen.
2. Ik denk dat op voorhand alles regelen bij drive-usa.de of uscarhire.com via een U25-package, de veiligste en minst stressvolle ervaring zal zijn.
Je moest er maar eens niet in lukken om nog een dealtje te kunnen maken, dan is de kans nog even groter dat je uiteindelijk extra betaalt.
Wij zelf gaan wss bij uscarhire.com reserveren via een U25 package. Voor 16dagen huur, zelfde dropoff plaats & klasse convertible zouden wij 830€ betalen.
incl. alle verzekeringen en extra bestuurders onder 25.
2. Ik denk dat op voorhand alles regelen bij drive-usa.de of uscarhire.com via een U25-package, de veiligste en minst stressvolle ervaring zal zijn.
Je moest er maar eens niet in lukken om nog een dealtje te kunnen maken, dan is de kans nog even groter dat je uiteindelijk extra betaalt.
Wij zelf gaan wss bij uscarhire.com reserveren via een U25 package. Voor 16dagen huur, zelfde dropoff plaats & klasse convertible zouden wij 830€ betalen.
incl. alle verzekeringen en extra bestuurders onder 25.
-
- Amerika-ontdekker
Ik kom zelf op 760 uit voor een midsize suv via usareisen.de
Mustang lijkt me geweldig maar weet niet of de koffers wel passen :/
Mustang lijkt me geweldig maar weet niet of de koffers wel passen :/
-
- Amerikafan
Daarnaast kan je ook geen specifiek model (bijv. Mustang) huren... je bent aangewezen op het aanbod convertible's ter plekke.. (Wij zijn trouwens ook <25 en hebben bij uscarhire gehuurd)
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
3 personen in een Mustang cabrio met bagage kun je echt vergeten, dat gaat niet passen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er is niets te zeggen over een upgrade, het aantal beschikbare auto;'s kan per dag en per uur verschillen. En als ze in de gaten hebben dat je die graag wilt zal het niet goedkoop zijn.
Ik kan me ook niet voorstellen dat het daar goedkoper zal zijn om iets te regelen voor onder de 25. Als je daar bent heb je geen keuze, dus ze gaan het echt niet goedkoop maken voor jou.
Een midsize SUV zou normaal gesproken ruim voldoende moeten zijn voor 3 personen. Ik neem aan dat er niet meer dan 1 koffer/tas pp meegaat?
Marianne
Ik kan me ook niet voorstellen dat het daar goedkoper zal zijn om iets te regelen voor onder de 25. Als je daar bent heb je geen keuze, dus ze gaan het echt niet goedkoop maken voor jou.
Een midsize SUV zou normaal gesproken ruim voldoende moeten zijn voor 3 personen. Ik neem aan dat er niet meer dan 1 koffer/tas pp meegaat?
Marianne
1 koffer in de achterbak, 2 koffers op de stoel naast degene die achterin zit. Gewoon goed vasthoudenHarry schreef:3 personen in een Mustang cabrio met bagage kun je echt vergeten, dat gaat niet passen.

Wij zijn maar met 2 dus daarom toch maar convertible gegaan. Normaal gezien is convertible duurder dan midsiz SUV dus had je even een richtprijs.
Hoe dan ook blijft het van hieruit regelen van de auto de beste oplossing.
Hoe dan ook blijft het van hieruit regelen van de auto de beste oplossing.
Wat versta jij onder veel bagage? Sowieso geldt de regel dat je bij harde koffers minder kan proppen en minder flexibel bent om ruimtes in de auto te benutten.
Jouw vragen:
1) Daar is geen enkele garantie in te geven.
2) Hier regelen, altijd hier regelen. Ze geven pas korting als je bij aanbevolen upgrades nee zegt, als jij erom vraagt hoef je niet op korting te rekenen.
Als ik jouw plan lees zou ik sowieso al direct vanaf hier een grotere auto regelen. En als van de 3 personen alledrie een rijbewijs hebben en slechts 1 onder de 25 is zou ik overwegen om deze persoon niet te laten rijden vanwege het kostenaspect.
Jouw vragen:
1) Daar is geen enkele garantie in te geven.
2) Hier regelen, altijd hier regelen. Ze geven pas korting als je bij aanbevolen upgrades nee zegt, als jij erom vraagt hoef je niet op korting te rekenen.
Als ik jouw plan lees zou ik sowieso al direct vanaf hier een grotere auto regelen. En als van de 3 personen alledrie een rijbewijs hebben en slechts 1 onder de 25 is zou ik overwegen om deze persoon niet te laten rijden vanwege het kostenaspect.
-
- Amerika-ontdekker
Aangezien we een rondreis plannen moet de bagage ook in de auto kunnen blijven liggen overdag. Misschien dat we een dagje een mustang erbij huren voor de wegen rond pebble beach ofzo. Lijkt mij wel heel erg leuk in ieder geval!
Keuze wordt dan Alamo U25 Midsise SUV. Past vast wel en anders upgrade ter plekke naar een iets grotere!
Bedankt voor alle tips! USA reise super inclusief zitten alle verzekeringen in toch?
Keuze wordt dan Alamo U25 Midsise SUV. Past vast wel en anders upgrade ter plekke naar een iets grotere!
Bedankt voor alle tips! USA reise super inclusief zitten alle verzekeringen in toch?
Besef je dat een upgrade hier regelen, dus vooraf regelen, goedkoper is dan ter plekke een upgrade regelen.thegame1512 schreef:Keuze wordt dan Alamo U25 Midsise SUV. Past vast wel en anders upgrade ter plekke naar een iets grotere!
Mid Size SUV voor 3 personen moet makkelijk lukken.
Nog een tip:
Als je een upgrade wil regelen, probeer die eerst op het parkeerterrein te regelen.
Daar kan je door vriendelijk zijn en tippen altijd proberen een upgrade te krijgen. (zo heb ik een Ford Edge meegekregen ipv de Jeep Liberty's die het parkeerterrein vervuilden).
Mocht dit niet mogelijk zijn, kan je altijd terug naar de balie.
Nog een tip:
Als je een upgrade wil regelen, probeer die eerst op het parkeerterrein te regelen.
Daar kan je door vriendelijk zijn en tippen altijd proberen een upgrade te krijgen. (zo heb ik een Ford Edge meegekregen ipv de Jeep Liberty's die het parkeerterrein vervuilden).
Mocht dit niet mogelijk zijn, kan je altijd terug naar de balie.
-
- Amerika-ontdekker
Bij USA reise.de, schrijven ze alleen het bedrag af wat er staat of reserveren ze ook de borg direct?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3684 Weergaves
-
Laatste bericht door Rob Swijters
-
- 2 Reacties