Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ipaq

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
M&M

Ipaq

Bericht door M&M »

:lol: Als we naar Amerika gaan willen we onze zakcomputer (Ipaq) met GPS en navigatiesoftware) meenemen. Ik ben echter niet in het bezit van de Amerikaanse TomTom kaarten en weet niet hoeveel geheugen deze met een aantal Amerikaanse staten gaat kosten.

Heeeft iemand ervaring met TomTom in de USA en weet iemand hoe ik aan deze kaarten kan komen ?
Weet ook iemand of de Nederlandse spraakondersteuning nog werkt ?

M&M
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Hoi M&M
Wat heel erg toevallig, ik wilde deze vraag ook gaan stellen, want ik heb ook een IPAq en GPRS. Ik hoop dat we advies krijgen.

Nel
Groetjes, Nel
M&M

Ipaq

Bericht door M&M »

Girl_2004 schreef:Hoi M&M
Wat heel erg toevallig, ik wilde deze vraag ook gaan stellen, want ik heb ook een IPAq en GPRS. Ik hoop dat we advies krijgen.

Nel
Ik heb TomTom USA aangeschaft en krijg deze volgende week binnen. Als je me een maitje stuurt smit1961@wanadoo.nl zal ik je meer info toesturen.

M&M
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer