Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Polluk: Denver - SF/Salt Lake/Denver
Reis Polluk: Denver - SF/Salt Lake/Denver
Dag allemaal,
We zijn nog geen week terug van onze eerste rondtrip in het westen van de USA, we willen volgende jaar weer! Het was namelijk SUPER! Ik denk dat we na 1 keer verslaafd zijn.
Volgende jaar willen we in juni weer gaan. Nu natuurlijk een andere route.
Onze route van afgelopen 3,5 weken was: Phoenix, Cottonwood, Grand Canyon, Page, Bryce, Zion, LV, via DV naar Lone Pine, June Lake, Yosemite, Monterey, SF. We hebben geen dagen lang gereden. Alleen de rit van LV naar Lone Pine was relatief lang. Dit is ons erg bevallen. Mede ook omdat onze kleine meid van 2 jaar natuurlijk mee was. We reisden met een camper van Moturis/Campingworld. Ook dit is ons enorm bevallen. De mooie natuurcampings waren het mooist.
Voor onze reis van volgend jaar zou ik onderstaande parken willen zien.
We willen weer zo'n 3,5 week willen gaan (donderdag heen, zondag terug)
Start Denver
Rocky Mountains: welk deel is hier aan te bevelen? circa 3 nachten
Evt Great Sand Dunes
Moab: arches & canyonlands 3-4 nachten
Capital Reef
bv via Salt Lake omgeving
Yellowstone: 4/5 nachten
Grand Teton
Lake Tahoe
Nog een keer Yosemite?
Boven SF?
SF
Ik twijfel nog of we na Grand Teton nog naar Lake Tahoe willen, omdat het best een eind rijden is. Of hier tussen deze plekken nog iets moois?
Zoals ik al beschreef, willen we geen dagenlange ritten maken en willen we vaak meerdere nachten op dezelfde camping willen staan.
Ben benieuwd naar jullie tips en adviezen! De vorige keer heb ik hier veel aan gehad!
Groeten Paul
We zijn nog geen week terug van onze eerste rondtrip in het westen van de USA, we willen volgende jaar weer! Het was namelijk SUPER! Ik denk dat we na 1 keer verslaafd zijn.
Volgende jaar willen we in juni weer gaan. Nu natuurlijk een andere route.
Onze route van afgelopen 3,5 weken was: Phoenix, Cottonwood, Grand Canyon, Page, Bryce, Zion, LV, via DV naar Lone Pine, June Lake, Yosemite, Monterey, SF. We hebben geen dagen lang gereden. Alleen de rit van LV naar Lone Pine was relatief lang. Dit is ons erg bevallen. Mede ook omdat onze kleine meid van 2 jaar natuurlijk mee was. We reisden met een camper van Moturis/Campingworld. Ook dit is ons enorm bevallen. De mooie natuurcampings waren het mooist.
Voor onze reis van volgend jaar zou ik onderstaande parken willen zien.
We willen weer zo'n 3,5 week willen gaan (donderdag heen, zondag terug)
Start Denver
Rocky Mountains: welk deel is hier aan te bevelen? circa 3 nachten
Evt Great Sand Dunes
Moab: arches & canyonlands 3-4 nachten
Capital Reef
bv via Salt Lake omgeving
Yellowstone: 4/5 nachten
Grand Teton
Lake Tahoe
Nog een keer Yosemite?
Boven SF?
SF
Ik twijfel nog of we na Grand Teton nog naar Lake Tahoe willen, omdat het best een eind rijden is. Of hier tussen deze plekken nog iets moois?
Zoals ik al beschreef, willen we geen dagenlange ritten maken en willen we vaak meerdere nachten op dezelfde camping willen staan.
Ben benieuwd naar jullie tips en adviezen! De vorige keer heb ik hier veel aan gehad!
Groeten Paul
Laatst gewijzigd door Polluk op 26 jun 2013, 22:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Nieuwe trip: Denver - San Francisco
Misschien moet ik dit schema ook bij het topic noordwesten zetten?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 000
Re: Nieuwe trip: Denver - San Francisco
Nee, want ik zou alles na Grand Teton laten vallen, zodat je voor de rest tijd genoeg hebt 

Re: Nieuwe trip: Denver - Salt Lake
Ok, dan mag het ook een rondtour Denver worden of eindigen in Salt Lake
Re: Reis Polluk: Denver - SF/Salt Lake/Denver
Wellicht heb ik mijn bericht op een tijdstip gepost dat maar weinig mensen online waren. Zijn er nog tips?
Bedankt Paul
Bedankt Paul
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een rondje Denver is niet gek; dan rij je eerst naar Moab, dan Capitol Reef, Grand Teton, Yellowstone, en dan via South Dakota en RMNP terug.
Wij vinden Great Sand Dunes NP ook erg mooi (zie ons 2013-verslag), maar dat ligt dan wel wat uit de richting. Zie voor het stuk Denver - RMNP - South Dakota - Yellowstone ons 2004-verslag.
Marianne
Wij vinden Great Sand Dunes NP ook erg mooi (zie ons 2013-verslag), maar dat ligt dan wel wat uit de richting. Zie voor het stuk Denver - RMNP - South Dakota - Yellowstone ons 2004-verslag.
Marianne
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Kijk ook eens naar ons blog van dit jaar (zie onderschrift) . Wij gaan van Denver naar San Francisco in 26 dagen.
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ben in Mei in Los Angeles begonnen en zo naar Denver gereden via Yellowstone, maar je zou mijn route ook een heel stuk vanuit SF kunnen doen. Ik zou wel starten in SF, want dan heb je de meeste kans dat alles in Grand Teton, Yellowstone en Rocky Mountain NP al open is.
Bedankt voor jullie reactie.
Ik vind dat jullie routes behoorlijk mijlen bevatten. Wij reizen met een kind en willen we liever niet al te lang rijden (bv 2 keer lang, verder kort) en meerdere nachten op dezelfde plek blijven.
Ik denk dat we niet eindige of beginnen in SF, maar de route denver - salt lake (of andersom), bv vanaf salt lake naar boven rijden voor grand teton en yellowstone, dan weer terug en dan via capital reef, moab naar rmnp en denver. Een idee? Of hebben jullie nog andere goede ideeen.
Groet Paul
Ik vind dat jullie routes behoorlijk mijlen bevatten. Wij reizen met een kind en willen we liever niet al te lang rijden (bv 2 keer lang, verder kort) en meerdere nachten op dezelfde plek blijven.
Ik denk dat we niet eindige of beginnen in SF, maar de route denver - salt lake (of andersom), bv vanaf salt lake naar boven rijden voor grand teton en yellowstone, dan weer terug en dan via capital reef, moab naar rmnp en denver. Een idee? Of hebben jullie nog andere goede ideeen.
Groet Paul
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6545 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-