Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Golden Nugget met kleine kinderen of toch The Strip?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Golden Nugget met kleine kinderen of toch The Strip?
Hallo,
In de meivakantie 2014 willen we aan het eind van onze reis verblijven in Las vegas.
Onze kinderen zijn dan 7 en bijna 4.
Nu twijfel ik of het leuker is om in de golden nugget te overnachten of toch op de strip.
Weet zeker dat onze kinderen het zwembad daar helemaal geweldig vinden.
Wat voor ons belangrijk is het zwembad en een sfeervol hotel.
Twijfel alleen over dit hotel of toch een hotel aan the strip.
Las op het forum ook veel over de wynn,maar dat ligt toch wel iets boven ons budget.
Ons budget is max.€200 per nacht.
Welk hotel is ook mooi en kindvriendelijk?
Alvast bedankt!
In de meivakantie 2014 willen we aan het eind van onze reis verblijven in Las vegas.
Onze kinderen zijn dan 7 en bijna 4.
Nu twijfel ik of het leuker is om in de golden nugget te overnachten of toch op de strip.
Weet zeker dat onze kinderen het zwembad daar helemaal geweldig vinden.
Wat voor ons belangrijk is het zwembad en een sfeervol hotel.
Twijfel alleen over dit hotel of toch een hotel aan the strip.
Las op het forum ook veel over de wynn,maar dat ligt toch wel iets boven ons budget.
Ons budget is max.€200 per nacht.
Welk hotel is ook mooi en kindvriendelijk?
Alvast bedankt!
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Golden nugget met kleine kinderen of toch the strip?
Mat 200 € per nacht kan je zeker in Wynn overnachten. Tenminste, als het geen weekend is.
Maar in jullie situatie zou ik niet voor Wynn kiezen. Met kleine kinderen zou ik toch niet dat hotel kiezen.
Golden nugget ken ik niet, maar ik zou toch eerder aan de strip logeren denk ik.
Mandalay bay heeft mooie zwembaden. Ik weet echter niet of die geschikt zijn voor kleine kinderen. Maar anderen kunnen je hier wellicht op antwoorden.
Maar in jullie situatie zou ik niet voor Wynn kiezen. Met kleine kinderen zou ik toch niet dat hotel kiezen.
Golden nugget ken ik niet, maar ik zou toch eerder aan de strip logeren denk ik.
Mandalay bay heeft mooie zwembaden. Ik weet echter niet of die geschikt zijn voor kleine kinderen. Maar anderen kunnen je hier wellicht op antwoorden.
Groetjes,
Carine
Carine
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Golden nugget met kleine kinderen of toch the strip?
Daar zijn al best veel dingen over geschreven als je zoekfunctie gebruikt kom je denk ik best wat info tegen.
Kijk mijn reisverslag van 2009 en 2011 anders even. Daar verbleven we in Wynn/Encore.
Wij vonden het heerlijk, maar het is heel persoonlijk.
We verbleven ook in Ceasars maar het zwembad was daar vrij snel vol. Wij vonden met name het zwembad van Encore erg relaxt voor de kids vanwege het minder diepe gedeelte waar ze kunnen spelen. (Wynn niet!)
Kijk mijn reisverslag van 2009 en 2011 anders even. Daar verbleven we in Wynn/Encore.
Wij vonden het heerlijk, maar het is heel persoonlijk.
We verbleven ook in Ceasars maar het zwembad was daar vrij snel vol. Wij vonden met name het zwembad van Encore erg relaxt voor de kids vanwege het minder diepe gedeelte waar ze kunnen spelen. (Wynn niet!)
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Golden Nugget met kleine kinderen of toch The Strip?
Mirage heeft ook een mooi zwembad en ligt midden op de strip, Excaliber is ook leuk voor kinderen, ben daar alleen niet in het zwembad geweest.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
-
- Amerikafan
Bedankt voor de reacties!
Had ook al gekeken naar de prijzen van Encore,maar daar kan ik geen prijzen onder de €300 p.n vinden.
We gaan van dinsdag tot vrijdag.
Zwembad leek me inderdaad daar wel heel mooi voor kinderen.
Waar kan ik het beste kijken voor goedkopere prijzen?
Had ook al gekeken naar de prijzen van Encore,maar daar kan ik geen prijzen onder de €300 p.n vinden.
We gaan van dinsdag tot vrijdag.
Zwembad leek me inderdaad daar wel heel mooi voor kinderen.
Waar kan ik het beste kijken voor goedkopere prijzen?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wanneer gaan jullie?
Ik heb vorige week nog geboekt aan 180 $ per nacht met een gratis buffet.
Ik heb vorige week nog geboekt aan 180 $ per nacht met een gratis buffet.
Groetjes,
Carine
Carine
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Al eerder het e.e.a. over geschreven maar met kinderen van die leeftijd wil je die s avonds laat niet door het hele hotel slepen. Daarnaast is het voor ee kinderen ook leuker als ze een zwembad hebben waar veel leeftijdgenoten komen. Bijv.
Tahiti, cancun, desert rose, tuscany bieden je daarom meer voor veel minder geld.
Tahiti, cancun, desert rose, tuscany bieden je daarom meer voor veel minder geld.
-
- Amerikafan
Carine we zijn in Las Vegas van 6 t/m 9 mei.
Eddepet bedankt voor de tip voor de andere hotels!
Ga daar ook even naar kijken.
Eddepet bedankt voor de tip voor de andere hotels!
Ga daar ook even naar kijken.
Tahiti is het hotel van jokertjes jawoord.
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
eddepet71 schreef:Al eerder het e.e.a. over geschreven maar met kinderen van die leeftijd wil je die s avonds laat niet door het hele hotel slepen. Daarnaast is het voor ee kinderen ook leuker als ze een zwembad hebben waar veel leeftijdgenoten komen. Bijv.
Dat is dus heel persoonlijk.

Wij zitten echt niet te wachten op dat ze andere kinderen moeten spelen. Ze hebben elkaar.
Wij vonden Encore echt super geschikt, relaxt en netjes. Met name als je in Encore zelf verblijft dan loop je de liften uit en direct het zwembad in. Heerlijk!
Google is je grootste vriend. Google eens op 'Encore promotion code'. Dan kom je genoeg tegen en op veel sites kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief.
Succes!
-
- Amerikafan
Bedankt voor de tip!
Het klopt inderdaad dat iedereen weer iets anders vindt.
Onze kinderen vermaken zich ook altijd heel goed met zijn tweeën.
Vandaar ook dat we niet echt in een kindgericht hotel hoeven te zitten.
Maar wil wel dat het zwembad leuk voor de kinderen is.
Het klopt inderdaad dat iedereen weer iets anders vindt.
Onze kinderen vermaken zich ook altijd heel goed met zijn tweeën.
Vandaar ook dat we niet echt in een kindgericht hotel hoeven te zitten.
Maar wil wel dat het zwembad leuk voor de kinderen is.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat het nog te vroeg is om nu encore goedkoper te kunnen boeken. Ik krijg meestal aanbiedingen en die zijn maar een maand of drie op voorhand.
Groetjes,
Carine
Carine
Ik zou gewoon voor Golden Nugget gaan. 7 en 4 vinden de visjes in de tank prachtig denk ik. De grotere hotels hebben vaak een lazy river of een golfbad, daar zijn ze te jong voor. Ik ken overigens het Encore zwembad niet. Downtown is ook allemaal wat dichter bij elkaar dus als ze dan in slaap vallen hoef je geen afstanden terug te lopen.
- dimple
- Amerika-expert
- Contacteer:
Encore zwembad is heel simpel. Het is een zwembad, meer niet.
Ik zal even een foto opzoeken.

En het voorste gedeelte waar die stoelen staan is minder diep zoals je ziet. Overigens heb ik in die 3x die stoelen nooit zien staan en ligt er nooit geen mens op die bankjes. De meeste mensen gaan naar de European Pool van Encore. Daar zijn de muziek en de mensen hipper
Het Wynn zwembad is niks voor kids, die hebben inderdaad zo'n Lazy River.
Ceasars heeft ook een mooie zwembad. Geen lazy dingesen en zo. Degene die vooraan ligt (zo'n ronde tempel) zwemmen de meeste kindjes/babies vanwege de (on)diepte.
Alleen heb je daar dat gedoe met die handdoeken. Alle bedden leeg, maar vanaf 8.00 uur in de ochtend legt iedereen zijn handdoek vast neer en gaan weer uitslapen of ontbijten. Dan is er snel geen plek meer.
Dit hebben we bij Encore nog nooit meegemaakt en anders worden ze weggehaald.
Ik zal even een foto opzoeken.

En het voorste gedeelte waar die stoelen staan is minder diep zoals je ziet. Overigens heb ik in die 3x die stoelen nooit zien staan en ligt er nooit geen mens op die bankjes. De meeste mensen gaan naar de European Pool van Encore. Daar zijn de muziek en de mensen hipper

Het Wynn zwembad is niks voor kids, die hebben inderdaad zo'n Lazy River.
Ceasars heeft ook een mooie zwembad. Geen lazy dingesen en zo. Degene die vooraan ligt (zo'n ronde tempel) zwemmen de meeste kindjes/babies vanwege de (on)diepte.
Alleen heb je daar dat gedoe met die handdoeken. Alle bedden leeg, maar vanaf 8.00 uur in de ochtend legt iedereen zijn handdoek vast neer en gaan weer uitslapen of ontbijten. Dan is er snel geen plek meer.
Dit hebben we bij Encore nog nooit meegemaakt en anders worden ze weggehaald.

Hi,
Was laatst even kijken in het zwembad in de Golden Nugget, maar ik zou mijn kinderen er niet in laten zwemmen. Water was troebel en met schuim erop. Ook de ligstoelen waren erg oud en niet echt schoon.
Nee geef mij maar een hotel op de strip.... Mandalay Bay is bijvoorbeeld echt super....
Gr,
Rien
Was laatst even kijken in het zwembad in de Golden Nugget, maar ik zou mijn kinderen er niet in laten zwemmen. Water was troebel en met schuim erop. Ook de ligstoelen waren erg oud en niet echt schoon.
Nee geef mij maar een hotel op de strip.... Mandalay Bay is bijvoorbeeld echt super....
Gr,
Rien
- Allard
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Was laatst even kijken in het zwembad in de Golden Nugget, ...... Momentopname? Het Golden Nugget is min of meer onze standaard keuze in Las Vegas. Omdat het relatief veel biedt voor relatief weinig geld. We hebben het zwembad er nog nimmer troebel en schuimend aangetroffen. Maar het zou eens kunnen gebeuren. Dat wel. Misschien heeft een beschonken groepje zojuist haar uitspattingen in het zwembad "gevierd". Mede vanwege marketing overwegingen kan ik me niet goed voorstellen dat het Golden Nugget haar visitekaartje systematisch zo zou verwaarlozen.
Het Mandalay Bay heeft een tariefstelling die een factor twee tot drie maal hoger ligt dan die van het Golden Nugget. Begrijpelijk dat daarmee meer aandacht aan de toestand van de ligstoelen kan worden gegeven. En niet alleen aan de ligstoelen.
Nee geef mij maar een hotel op de strip.... Zoals je het hier stelt lijkt het dat elk hotel aan de strip automatisch een beter hotel is, alleen al vanwege het feit dat het aan de strip gelegen is......
Het Mandalay Bay heeft een tariefstelling die een factor twee tot drie maal hoger ligt dan die van het Golden Nugget. Begrijpelijk dat daarmee meer aandacht aan de toestand van de ligstoelen kan worden gegeven. En niet alleen aan de ligstoelen.
Nee geef mij maar een hotel op de strip.... Zoals je het hier stelt lijkt het dat elk hotel aan de strip automatisch een beter hotel is, alleen al vanwege het feit dat het aan de strip gelegen is......
Golden Nugget is een bijzonder fijn hotel en ik kan zo 10 hotels op de Strip opnoemen die echt niet kunnen tippen aan GN. Dus inderdaad een zeer vreemde conclusie en wel heel erg kort door de bocht, gebaseerd op een enkele momentopname.
Ik kan 10 hotels noemen die beter zijn dan mandalay bay 

-
- Amerikafan
Heb dan toch nog even een vraag voor de kenners.
Mocht het toch de strip worden...wat zijn nog meer mooie hotels?
Had ook al veel goede reacties gelezen over bv Aria,vdara,cosmopolitan en nog een paar 5 sterren hotels.
Als er geen goede aanbieding komt voor Encore,liggen deze hotels iets meer in onze prijsklasse namelijk.
Alvast weer bedankt voor jullie reacties!
Mocht het toch de strip worden...wat zijn nog meer mooie hotels?
Had ook al veel goede reacties gelezen over bv Aria,vdara,cosmopolitan en nog een paar 5 sterren hotels.
Als er geen goede aanbieding komt voor Encore,liggen deze hotels iets meer in onze prijsklasse namelijk.
Alvast weer bedankt voor jullie reacties!
Aria, Encore, Cosmopolitan, Wynn, Venetian, Palazzo, Cosmopolitan. Dit zijn denk ik de mooiste hotels op de Strip. Maar kijk ook eens op het All About Vegas topic, daar staan heel veel tips en lijstjes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3298 Weergaves
-
Laatste bericht door blijebijtjes
-
- 6 Reacties