We (2 volwassenen en 2 jongens van 10 en 12) gaan 3 weken door Florida: Miami Beach, Key West, Fort Meyers en Orlando
De "standaard" dingen gaan we al bekijken: pretparken, Cape Canaveral, Everglades.
We horen echter ook graag welke (niet zo bekende) bezienswaardigheden de moeite waard zijn om te bezoeken.
Wij hebben Kingsley plantation bezocht in de buurt van Jacksonville en vonden het echt de moeite waard.
Hier kan je de hutjes bekijken waar de slaven toen in woonden en krijg je een goed beeld hoe het er in die tijd aan toe ging.
St Augustine is ook een aanrader om te bezoeken.
Ik ben 2 jaar geleden een uurtje wezen schieten bij Knights Shooting Range in volgens mij Clearwater (kan het even niet opzoeken, omdat mijn werkgever dit soort websites flagged).
Niet zo prijzig en leuk om eens te doen
Ik begrijp dat dit iets zal zijn waar lang niet iedereen interesse in heeft, maar je vroeg om de niet standaard dingen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.