Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Pretparken Orlando en andere tips voor Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Pretparken Orlando en andere tips voor Florida

Bericht door Njit »

Helemaal mee eens!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
plankan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door plankan »

Hmm oki dus die staan al zeker op men verlanglijstje!

Welke zijn de beste dage om de drukte te vermijden in het park?
lithola
Amerikafan

Bericht door lithola »

Heeft er iemand ervaring met de Quick Queue pass in Busch Gardens? Kan je die best al vooraf aanschaffen of ter plaatse in het park de drukte afwachten? Kostprijs in juli is 39,99$, zowel voor weekdagen als voor weekenddagen en je krijgt dan bij 9 attracties telkens 1 x front of the line toegang.
plankan
Amerikafan

Bericht door plankan »

Ik ben niet van plan van die passes te kopen waar je rapper mee kan gaan.
Vroeg me wel af op welke site of waar jullie de tickets voor de parken halen. Doen jullie dit op de officiële website van het park of op een andere website die goedkoper zijn?
Heb hier in deze thread volgende website http://www.officialticketcenter.com gekregen. Hij ziet er goedkoper uit dan de officiële website. Weet iemand mss nog een goedkopere site om tickets te kopen?
Alvast bedankt
RienduPre
Amerika-ontdekker

Bericht door RienduPre »

Kijk eens op http://www.attractionticketsdirect.de. Ze hebben net wel de prijzen verhoogd (ik denk door de wisselkoers) maar nog steeds goedkoop.
Afbeelding
plankan
Amerikafan

Bericht door plankan »

Bedankt voor de website RienduPre! Heb jij ervaring met deze site? Kun je de tickets dan gewoon thuis afdrukken of sturen ze deze op?
En als deze worden opgestuurd, ik ben van België, kommen er dan nog verzendingskosten bij?
ToonW
Amerikafan

Bericht door ToonW »

Ik zou zeker aanraden op toch te kiezen voor de "skip the line" tickets. Normaal gezien kom je maar één keer in zo'n park, en dan zou ik toch wel het maximum proberen eruit te halen. Wij hebben zo twee parken volledig kunnen doen op 1 dag, wat volgens mij toch wel een goede investering is! Persoonlijk zou ik het zonde vinden om zover te vliegen, zoveel inkom te betalen om dan telkens een uur te moeten aanschuiven. Dat "beetje" extra dat je moet betalen haal je er echt wel enorm vlot uit, ik heb daar absoluut geen moment spijt van gehad!
2008: Las Vegas - ... - Yellowstone
2011: NY/Washington + Florida
2013: Las Vegas - ... - Yellowstone
2025: Florida met kids
plankan
Amerikafan

Bericht door plankan »

Welke dagen ben je dan geweest was dit in de week of op weekend dagen? Mijn schoonbroer was in november in de weekdagen geweest en moest zelfde on nooit aanschijven max 15mins. Vaak zat hij maar mer 3 a 4 andere personen in rides. (was in beide universal parken en seaworld geweest)
ToonW
Amerikafan

Bericht door ToonW »

Ah oke, ik wist niet dat je in die periode ging... Wij waren er in juli en dan was het echt wel nodig want sommige attracties hadden een wachtrij van meer dan 1.5 uur... Ik weet wel niet meer of het weekend was of niet :)
plankan
Amerikafan

Bericht door plankan »

Ik ga van eind februari tot begin maart. Is dit een drukkere periode mss?
ToonW
Amerikafan

Bericht door ToonW »

Geen idee, maar als ik me goed herinner kan je op de website van de parken meestal wel vinden hoe druk het in bepaalde periodes is. Bij het reserveren van tickets staat dan zo'n kalender met kleurencodes, misschien eens tegoei bekijken voor je echt besteld!
Gast

Bericht door Gast »

Wij zijn in 2007 (jeetje, al zo lang geleden) naar Florida geweest en hebben toen gebruik gemaakt van TourguideMike.com. Koste toen 20 dollar om toegang te krijgen tot de site. We waren daar in het hoogseizoen, in juli. Hebben een week in de parken doorgebracht en niet langer dan 5 minuten in de rij gestaan voor welke attractie dan ook. Het is een heleboel werk vooraf, om het allemaal uit te vogelen. Maar voor ons was dat het waard. Als ik anderhalf uur in de rij moet staan voor een attractie hoeft het van mij niet meer.
plankan
Amerikafan

Bericht door plankan »

bedankt voor de info over die guide maar we hebbe onze tickets al geboekt we kunne enkele die periode (gaan van 26feb tot 9 maart 2014)
RienduPre
Amerika-ontdekker

Bericht door RienduPre »

plankan schreef:Bedankt voor de website RienduPre! Heb jij ervaring met deze site? Kun je de tickets dan gewoon thuis afdrukken of sturen ze deze op?
En als deze worden opgestuurd, ik ben van België, kommen er dan nog verzendingskosten bij?
Hi,

Ik combo tickets besteld bij http://www.attractionticketsdirect.de, ik kreeg ze zelfs nog voor de oude prijs toen ik er om vroeg (scheelt toch 100 euro)

Je krijgt originele tickets thuis gestuurd en er komen geen extra kosten bij. Voor België, lijkt me dat dan ook niet....

Gr,
Rien
Afbeelding
StijnL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door StijnL »

Hallo,

Wij hebben afgelopen december 2012 Florida bezocht en zijn ook in Orlando beland.
Hier hebben we 2 pretparken aangedaan, Disney Magic Kingdom & Universal Island of Adventure.

Allereest is Disney Magic Kingdom een leuk pretpark..... (als je jongere kinderen hebt). Deze hebben wij niet en daarom is het toch een beetje tegengevallen.

Universal Island of Adventure is wel echt heel erg leuk. Vooral de sfeer van de verschillende ''eilanden'' maakt het erg speciaal.
Voor de echte coaster fans is de ''Hulk'' erg aan te raden. Zoek maar even op Youtube er staan genoeg filmpjes op.
Wij gingen om half 10 's ochtends in deze attractie en zijn de rest van de dag misselijk/draaierig geweest... Maar dan heb je ook wat!

Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes met het zoeken!
plankan
Amerikafan

Bericht door plankan »

Haha geweldig! Zo een coasters zoeke we :) !!!
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

StijnL schreef:Voor de echte coaster fans is de ''Hulk'' erg aan te raden. Zoek maar even op Youtube er staan genoeg filmpjes op.
Nou, dat heb ik maar eens gedaan... maar hopelijk loopt het niet zo af als deze ;)

[youtube]okGzCiMLGZk[/youtube]

(Stukje 'Hulk' wat gebruikt wordt in de film House on Haunted Hill)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Ach, vast niet zo erg als deze achtbaan:

[youtube]0TY9TkQm6S4[/youtube]

Movie Facts: For the movie, Final Destination 3, the actors on the roller coaster at the start of the movie had to ride it 26 times in the same night in order to shoot the premonition scene. The on-ride footage was filmed on the “Corkscrew” at Playland which is part of the Pacific National Exhibition in vancouver, Canada.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
plankan
Amerikafan

Bericht door plankan »

Iemand nog ervaringen met welke rustige dage zijn in het park, websites voor goedkope tickets en andere leuke dingen in florida alles is welkom
RienduPre
Amerika-ontdekker

Bericht door RienduPre »

plankan schreef:Iemand nog ervaringen met welke rustige dage zijn in het park, websites voor goedkope tickets en andere leuke dingen in florida alles is welkom
Kijk eens bij http://www.undercovertourist.com/planni ... visit.html

Dat is een zogenaamde crowdcalendar, ik weet niet hoe dat bepaald wordt maar ik ga het in augustus maar eens uit proberen ( nu moet niet iedereen die calendar gaan gebruiken anders werkt het niet :lol: )
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer