Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
electronica kopen in San Francisco
electronica kopen in San Francisco
Beste,
Overmorgen vertrekken wij richting het zuidwesten en verblijven de eerste dagen in San Francisco.
Graag zouden we daar eventueel een mp3-speler en een GoPro aanschaffen. Kent iemand een goed adres in San Francisco?
bedankt
Overmorgen vertrekken wij richting het zuidwesten en verblijven de eerste dagen in San Francisco.
Graag zouden we daar eventueel een mp3-speler en een GoPro aanschaffen. Kent iemand een goed adres in San Francisco?
bedankt
Re: electronica kopen in San Francisco
Dat is een wel erg vage vraag. San Franciso is een hele grote stad met tientallen 'goede adresjes'. Ik zou je er best 1 kunnen geven, maar misschien zit jij wel helemaal aan de andere kant vd stad en geef je het geld dat je bespaart bij dat goedkope adresje 3x uit aan vervoer.
Ik zou gewoon even googlen op zaken als bestbuy, circuit city, radioshack. Daarnaast hebben zaken als walmart, target, etc ook vaak plenty electronica voor sale. Beetje internet research doet wonderen!
Ik zou gewoon even googlen op zaken als bestbuy, circuit city, radioshack. Daarnaast hebben zaken als walmart, target, etc ook vaak plenty electronica voor sale. Beetje internet research doet wonderen!
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
Zoek gewoon even naar de dichtstbijzijnde bestbuy of wal-mart. Daar vind je 9 van de 10 keer wat je zoekt
Via een mede-forummer : sportiquesf.com , blijkt 2 blokken van mijn hostel te zitten en is op zondag (dag van aankomst) ook geopend. Dat wordt mijn eerste 'bezienswaardigheid' in SF na de bagage te hebben gedropt 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht