Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ultimate road trip playlist
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ultimate road trip playlist
Hoi!
Over een weekje vertrekken wij richting de Deep South. Op spotify zijn we een hele lijst aan het samenstellen met ultimate road trip nummers. Aangezien we nogal wat kilometers gaan rijden graag jullie hulp.
Welke liedjes mogen niet ontbreken in onze playlist?
Ben benieuwd!
Groeten André & Joyce
Over een weekje vertrekken wij richting de Deep South. Op spotify zijn we een hele lijst aan het samenstellen met ultimate road trip nummers. Aangezien we nogal wat kilometers gaan rijden graag jullie hulp.
Welke liedjes mogen niet ontbreken in onze playlist?
Ben benieuwd!
Groeten André & Joyce
-
- Amerika-ontdekker
Re: Ultimate road trip playlist
Ik zie hier dat je spotify wilt gebruiken.
Even een TIP: op de laptop/computer heb je niet de mogelijkheid om offline nummers te luisteren. Enkel op een tablet/iphone/android besturingssysteem kun je met een spotify Premium van 10 Eur per maand op de iphone/tablet offline muziek opslaan en die beluisteren.
Houd er rekening mee dat je op een laptop/telefoon geen actieve internetverbinding hebt en je heel veel dataverbruik hebt.
Die je neem ik aan niet hebt. gewoon nummers downloaden en op een usb/cd zetten of eventueel ipod/iphone.
Even een TIP: op de laptop/computer heb je niet de mogelijkheid om offline nummers te luisteren. Enkel op een tablet/iphone/android besturingssysteem kun je met een spotify Premium van 10 Eur per maand op de iphone/tablet offline muziek opslaan en die beluisteren.
Houd er rekening mee dat je op een laptop/telefoon geen actieve internetverbinding hebt en je heel veel dataverbruik hebt.
Die je neem ik aan niet hebt. gewoon nummers downloaden en op een usb/cd zetten of eventueel ipod/iphone.
- Janbren
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Ben ook bezig met hele playlist samen te stellen in Spotify http://open.spotify.com/user/janzwart86 ... 51NegeM20V

- Montyrulezz
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Oeh leuk, ik volg dit even 

2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik ben ook wel benieuwd welke nummers je tot nu hebt? 
Leuk idee!

Leuk idee!
Er is hier al een uitgebreid topic over, ik weet hem zo even niet te vinden maar met de zoekfunctie moet het uiteindelijk lukken. Hier kun je vast wat goede tips uit halen!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hoi Jan,
Wat een fantastische playlist heb je gemaakt
Wij gaan hier enorm van genieten tijdens onze allereerste road trip (westkust USA).
Groeten,
Sil
Wat een fantastische playlist heb je gemaakt

Groeten,
Sil
Leuke playlist! Kan ik wel wat inspiratie uithalenJanbren schreef:Ben ook bezig met hele playlist samen te stellen in Spotify http://open.spotify.com/user/janzwart86 ... 51NegeM20V![]()
![]()

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht