Bedankt voor je topic, zo ben ik ook weer op de hoogte. Wij ''vliegen'' op 07-08. Veel plezier.

USAreis schreef:Hoi,
Wij vertrekken 3 juni 's morgens vanuit Sedona naar Grand Canyon (via scenic route 89).
3 juni hebben wij een overnachting geboekt in de Bright Angel lodge.
4 juni vertrekken wij verder naar Monument Valley (the view).
Wij willen graag een helicoptervlucht doen, maar wanneer zouden jullie die inplannen?
We zouden het op 3 juni in de middag kunnen doen, of direct 4 juni 's morgens als we uitchecken bij de Bright Angel Lodge.
Wat we ook nog willen doen is de Bright Angel Trail. En natuurlijk een aantal mooie uitzichtpunten.
Wat zou handig zijn? Ik heb eerder al gelezen dat een helicoptervlucht 's morgens aan te raden is?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb dan wel geen helikoptervlucht gemaakt (vandaag), maar...arjan_ schreef:Echt niemand een idee hoe ik dit het beste kan 'aanvliegen'?
Klopt, sinds een paar dagen is deze tour helaas niet meer i.c.m. een willekeurige coupon code te boeken.USAreis schreef:Ik wil the majestic tour boeken met gebruik van de kortingscode voor 5% korting, maar de site erkent de code niet. Meer mensen met dit probleem? Of doe ik iets verkeerd?
Dat is jammer!!Klopt, sinds een paar dagen is deze tour helaas niet meer i.c.m. een willekeurige coupon code te boeken.