Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstappen Atlanta 1h en 24min.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
usastylo
Amerika-newbie

Overstappen Atlanta 1h en 24min.

Bericht door usastylo »

Ik maak deze vakantie een rondreis door de Oostkust, ik start in New York en eindig in Miami.
Om terug te gaan naar Nederland, vlieg ik vanaf Miami (met een Delta MD 88) naar Atlanta en vanuit Atlanta vlieg ik naar Amsterdam (Ook met Delta).
Ik moet dus overstappen en heb daar 1 uur en 24 minuten voor. Is dit genoeg tijd om over te stappen op Atlanta?
Ik heb namelijk gehoord dat het in Atlanta heel druk kan zijn, maar aangezien ik eerst een binnenlandse vlucht maak, hoef ik toch niet weer door de douane en immigratie etc?
En hoe zit het met de bagage? Gaat die automatisch naar het andere vliegtuig? Of moet ik de bagage van de band plukken etc? De vluchtnummers van de vlucht van MIA naar ATL en van ATL naar AMS zijn echter hetzelfde.

Dank.
KnightDoppler
Amerika-ontdekker

Re: Overstappen Atlanta 1h en 24min.

Bericht door KnightDoppler »

Inchecken en bagage afgeven in Miami, die zie je dan in Amsterdam weer terug.

Anderhalf uur op de terugreis moet meer dan genoeg zijn, inderdaad omdat je geen immagration/bagage gedoe meer hebt.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Gaat je lukken als het vliegtuig van dezelfde maatschappij is, is het vaak een klein stukje lopen naar de gate.
usastylo
Amerika-newbie

Bericht door usastylo »

Het is beide van delta, de tijd om te lopen tussen de gates maakt niet heel veel uit, want je hebt toch een soort van Metro om naar de terminal toe te gaan waar je naartoe wil.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Dat is normaal geen enkel probleem, ruim genoeg tijd.
Kingair
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 51

Bericht door Kingair »

No prob

Tijd genoeg . . . hoop ik voor jou :lol:

Just kidding

Veel plezier

Kingair
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen