In een koelbox is het behoorlijk vochtig.. Lijkt me ook niet heel fijn voor je apparatuur.Mepmiep schreef:Wij hebben een huurauto, geen camper, dus misschien ook maar in de koelbox.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar laten jullie je laptop/ipad overdag?
Re: Waar laten jullie je laptop/ipad overdag?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alles blijft in de auto, als er een net vak is in de achterbak gaan daar de duurdere spullen in, maar eigenlijk is dat zinloos, dieven weten dat natuurlijk ook.
Wij hebben altijd een huurauto, geen camper, en nooit problemen met de electronica of inbraken.
Wij hebben altijd een huurauto, geen camper, en nooit problemen met de electronica of inbraken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik ga echt niet een laptop, Ipad, Iphone, 2 camera's en een fototoestel meenemen als ik bv Angels Landing in Zion ga lopen. Moet er niet aan denken al dat extra gewicht mee te sjouwen haha.Een andere vraag: Zouden jullie electronica in de auto achterlaten als je bijvoorbeeld een wandeling gaat maken? En als je slaapt, neem je die dan gewoon bij je?
Ik heb alle elektronica die ik niet gebruik in een hoesje/tas gewoon in de koffer/handbagage achterin liggen. Gebruik dat overdag toch niet.
Ik stop wel altijd als ik de auto uitga de TomTom weg overigens.
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Gewoon een aparte koeltas/box met een koel-element en eventueel je spullen in een handdoek als er veel omgevingsvocht neerslaat op het koelelement.Ems2012 schreef:In een koelbox is het behoorlijk vochtig.. Lijkt me ook niet heel fijn voor je apparatuur.Mepmiep schreef:Wij hebben een huurauto, geen camper, dus misschien ook maar in de koelbox.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of je kan een bodempje maken van rijst of kattebakvulling, dat absorbeert het vocht.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Wij reizen ook altijd met een huurauto en als de laptop niet gebruikt wordt ligt hij altijd in een handbagage koffer in de auto,we zijn net terug en hebben temperaturen van -3 tot 42 graden Celsius gehad en de laptop doet het nog steed.Zou mij er niet zo druk om maken,de electronica van je auto of camper doet het ook toch altijd al staat die ook de hele dag in de zon.
Albert.
Albert.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Super, thanks voor jullie reacties. Gewoon niet vol in de zon leggen natuurlijk, en niet in het zicht. En dan zien we het wel!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Je kunt ook (als je gewoon koffers mee hebt) de koffer met zo'n laptop kabel aan je stoel vast maken. Koffer wel ff op slot doen 

- DixieChick
- Amerika-expert
Ik woon in een gebied waar het (normaliter dan) in de zomer makkelijk over de 40 graden wordt, en ik ben ondertussen allang de tel kwijtgeraakt hoe vaak ik of de rest van de familie telefoons, laptops, ipads, kindles, e.d. in de auto hebben laten liggen (die uiteraard in de volle zon staat). Nog nooit iets mis mee gegaan. Een keer gaf mijn iPhone aan dat ik hem even niet aan kon zetten omdat-ie oververhit was, maar dat was na vijf mins ook over. Manlief (electronics dude) zegt wel altijd dat het geen goed idee is, maar zolang je er geen gewoonte van maakt...
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Southern Tales
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
ik heb bij 119 fahrenheit buitentemp tablets, telefoon en camera in de kofferbak gehad en geen problemen ondervonden.
Wij stoppen de iPad altijd in de koffer en dan doen we de koffer op slot in de hotelkamer.
Op doorreis nam ik 'm altijd mee in mn handbaggage, past ie makkelijk in.
Op doorreis nam ik 'm altijd mee in mn handbaggage, past ie makkelijk in.
States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3443 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie
-