Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

last minute een hotel boeken

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
69suited
Amerika-ontdekker

last minute een hotel boeken

Bericht door 69suited »

Hallo,

Wij zitten nu in morro bay, en gaan morgen naar monterey, nu zit ik te kijken naar een hotel voor daar, maar wanneer ik die zoek, zijn deze of heel duur, of niet meer beschikbaar.
Hoe doen jullie dit? is voor zo last minute alleen hotwire of priceline verstandig te gebruiken?
Hoor graag jullie ervaringen en tips.

Alvast hartelijk dank.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: last minute een hotel boeken

Bericht door Harry »

Misschien kun je een hotel zoeken net buiten Monterey, het is hoogseizoen en Monterey is een populaire plaats, die laatste kamers worden dan meestal voor veel geld verhuurd. Als er geen beschikbaarheid is dan zal het met Hotwire of Priceline zeker niet lukken, maar niet geschoten is altijd mis, dus je kunt het gewoon proberen.
69suited
Amerika-ontdekker

Bericht door 69suited »

Is last minute (een dag vantevoren boeken ) altijd zo duur, of ligt het gewoon aan de lokatie die populair is en dat het daarom zo duur is?
Zijn er meer mensen die reizen zoals wij? het hotel 1 dag van tevoren boeken?
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Mijn ervaring is dat online boeken op de site van het hotel zelf vaak erg duur is last minute. Maar in dit geval is Hotwire ook vreselijk duur dus zo te zien zit het vreselijk vol.
Zou zelf overwegen om een stukje verderop te gaan zitten.
69suited
Amerika-ontdekker

Bericht door 69suited »

Moet ik bang zijn dat de rest van mijn vakantie erg duur gaat worden als ik zo door ga? wij reizen nog via lake tahoe, door parken naar vegas, zion, page, monument valey, route66, misschien san diego...
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Dat is lastig te zeggen maar je gaat wel naar populaire bestemmingen in het hoogseizoen en dat is vaak kostbaar.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

69suited schreef:Is last minute (een dag vantevoren boeken ) altijd zo duur, of ligt het gewoon aan de lokatie die populair is en dat het daarom zo duur is?
Zijn er meer mensen die reizen zoals wij? het hotel 1 dag van tevoren boeken?
Hoogseizoen, populiare plaats en weekend maakt een hoge prijs het is helaas niet anders.
Zoals Harry al aangaf zoek een hotel een paar mile verder weg, liefst wat meer het binnenland in dan zal de prijs wel zakken.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou snel eens kijken hoe het in de parken is. Niet dat het daar duurder wordt - die prijzen liggen vast - maar de beschikbaarheid kan wel een probleem zijn, net als vlak buiten de parken. Overweeg anders om een tentje aan te schaffen en zoek campings op. Maar ook dan kan het moeilijk zijn om nog een plaats te vinden.
Hoe ziet je route er uit?

Ik boek de meeste motels van te voren, maar soms boeken we niets als we niet weten hoe ver we willen rijden. Maar dat zijn dan geen toeristiche plaatsen of routes.
De kust is altijd een probleem. Maar dat geldt ook voor Lake Tahoe in het weekend, en alle parken.

Marianne
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ook Las Vegas kan erg duur worden, sterk afhankelijk van de dag, vrijdag en zaterdag zijn zowieso al een stuk duurder dan de andere dagen, maar zeker hier geld dat de laatste (strip) kamers voor veel geld verhuurt worden, buiten de strip kan het nog wel meevallen.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Aan de kust is het meestal erg duur om een kamer te huren in het weekend, dan gaan veel Amerikanen naar de kust.
Ook in de parken zal het wat lastig worden om een dag van tevoren te boeken, maar verder is het prima te doen.
Wij zijn net weer thuis en hadden vrijwel geen hotels van tevoren geboekt.
Ons lukte het prima om hotels te vinden voor een goede prijs. Wij hebben regelmatig een kamer aan de balie gekregen voor een lagere prijs dan als we het via internet geboekt hadden, soms was het wel $ 20 goedkoper. Het viel ons op dat het dit jaar een stuk rustiger was overal. Zelfs in toeristische plaatsen zoals Springdale, Page en Moab zagen we nog veel kamers vrij.

Je moet wel een beetje flexibel zijn. Als je precies dat leuke hotelletje wil hebben zal het wat lastiger worden maar als je gewoon een nette kamer wilt in een Super 8, een Days Inn of een Best Western is er naar mijn idee altijd wel wat te vinden.
Wij hebben nooit hoeven zoeken, elke keer was het eerste hotel dat we binnenliepen meteen beschikbaar.

Marjon
69suited
Amerika-ontdekker

Bericht door 69suited »

De reden was dat er een classic car race hier in de buurt was, alles zat ook redelijk vol, en daarom dus zo duur.
We zijn nu wat verder gereden en zittn nu voor 45 dollar, dat is beter.

Nu de volgende uitdaging,,,, San Francisco, het weekeind komt er aan, dus dat is jammer, we zullen eens gaan zoeken of we vanuit oakland (goedkopere hotels) makkelijk met het openbaar vervoer in SF kunnen komen.
Bedankt voor jullie reacties.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Vanuit Oakland kan je met BART gemakkelijk naar SF.
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

69suited schreef: Nu de volgende uitdaging,,,, San Francisco, het weekeind komt er aan, dus dat is jammer
:?: , de hotels zijn in SF in het weekend juist goedkoper.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Laurentius
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Laurentius »

Is het verstandig om via hotwire een hotel een dag van tevoren te boeken . Wij gaan in september naar noordoosten ( Niagara Falls /boston /new York/Washington) .
Ik wil liever de hotels voor de trekpleisters nu al beetje vastleggen ,mijn echtgenoot wil wachten tot we ter plaatse zijn en kijken waar we de volgende dag uitkomen .Dan via laptop boeken ,Probleem is dat we niets kunnen uitprinten . Is dit een probleem ?
Wat doen de prijzen bij hotwire /priceline zo kort van tevoren .
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Afgelopen vakantie ook meerdere malen dag van te voren via Hotwire geboekt. Prijzen zijn gewoon prima. Je hoeft niks uit te printen. Ik had wel het mailtje op de smartphone staan maar nooit nodig gehad.

Je kan ook op zoek gaan naar couponnen-boekjes. Daar kun je ook leuke kortingen mee krijgen.

http://hotelcoupons.com/
http://travelcoupons.com/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik gebruik zelf de hotels.com app om te boeken, prima methode, en vaak hele scherpe aanbiedingen, tot voor de deur van het Wynn aan toe gebruikt,binnen een uur servatie binnen, en kamer van 400 voor 135 euro. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer