Wij hadden per persoon (althans, zo was het bedoeld) een grote handdoek, een kleine handdoek en en waslap. Bij het uitpakken bleken er echter 2 grote handdoeken te ontbreken, zodat we er met z'n 6-en maar 4 hadden.
Verder voor iedereen een dekbed, een kussen (ook daar bleek er achteraf eentje te weinig van te zijn), onderlaken, kussensloop, hoeslaken en dan nog twee matrasbeschermers.
Van keukenhanddoeken hadden we een hele stapel, maar ik denk dat je er daar normaal gesproken 1 of 2 van krijgt, net als van de theedoeken. En dan was er nog een dweil.
Wij hadden twee campingstoelen gehuurd en een toaster, maar je kunt alles op het laatst nog regelen.
Ik zou je willen aanraden om de lijst met de uitrusting bij de hand te hebben als je de camper krijgt, want bij ons bleek er nogal wat te ontbreken (prullenbak, waterslang, BBq, road book). Ook de gehuurde toaster bleek er niet te zijn. Je krijgt ter plekke alles mee wat ontbreekt, maar je moet er dus wel even op letten. De beloofde keukenrol bleek niet voorradig trouwens.
Overigens waren onze handdoeken deels brand new, wat niet echt fijn is (want dat droogt voor geen meter).
Al met al vind ik het best schandalig dat je zoveel geld betaalt en dat er dan van alles blijkt te ontbreken (het kussen en de handdoeken kwamen we onderweg pas achter). Maar wij hadden ook een beetje een sukkel van een medewerker te pakken geloof ik (ik vroeg hoe het opblaasbare bed werkte, waarop hij zei dat hun campers daar niet mee waren uitgerust, waarna we er na een paar dagen rugpijn achter kwamen dat dat wél zo was

).
Maar goed, ter geruststelling: dit was in Seattle
Nog even t.a.v. van het servies: wij hebben bijna 20 jaar geleden al een keer bij moturis gehuurd en nu weer, en nog steeds hebben ze het superbreekbare (glas?) servies van Corelle in hun campers. Allebei de keren is er dus (op een dirt road

) iets gesneuveld (waar ze verder niet moeilijk over doen).