Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstappen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Alper
Amerikafan

Re: Overstappen

Bericht door Alper »

Ik heb contact gehad met BA en ze vertelden mij dat het gewoon te doen was. Ik krijg mn boardingpass in Dusseldorf en daarom hoef ik in Gatwick niet meer in te checken. Ik moet alleen mn bagage ophalen en zsm naar Gatwick. En mocht er iets misgaan dat ik het toch niet haal krijg ik een latere vlucht, maar of dat meteen is of 2 dagen later durf ik niet te zeggen.
Afbeelding

Get your kicks on route 66
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Laten we d'r maar vanuit gaan dat het allemaal goed gaat :thumbup:
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Laat het hier vooral even weten!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Alper
Amerikafan

Bericht door Alper »

Doe ik!
Afbeelding

Alper
Amerikafan

Bericht door Alper »

Een vriend van mij uit Londen heeft me geadviseerd een taxi te boeken. Die wachten mij op met een naam bordje. 65 pond voor een auto met 4 personen. Dus als we het delen met onze reiskoppel komen we op 32,50 pond per koppel. Dat heb ik er wel voor over om de risico niet te lopen.
Afbeelding

RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Gelijk heb je, al heeft de chauf natuurlijk geen invloed op files en ongevallen. Desondanks: succes! Goede reis!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer