Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstappen
Re: Overstappen
Ik heb contact gehad met BA en ze vertelden mij dat het gewoon te doen was. Ik krijg mn boardingpass in Dusseldorf en daarom hoef ik in Gatwick niet meer in te checken. Ik moet alleen mn bagage ophalen en zsm naar Gatwick. En mocht er iets misgaan dat ik het toch niet haal krijg ik een latere vlucht, maar of dat meteen is of 2 dagen later durf ik niet te zeggen.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Laten we d'r maar vanuit gaan dat het allemaal goed gaat 

- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Laat het hier vooral even weten!

Een vriend van mij uit Londen heeft me geadviseerd een taxi te boeken. Die wachten mij op met een naam bordje. 65 pond voor een auto met 4 personen. Dus als we het delen met onze reiskoppel komen we op 32,50 pond per koppel. Dat heb ik er wel voor over om de risico niet te lopen.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Gelijk heb je, al heeft de chauf natuurlijk geen invloed op files en ongevallen. Desondanks: succes! Goede reis!

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1036 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi