Exacte data weggehaald op advies van Mede forummers
Misschien iets te paranoja ?
Op die vluchten heb ik mijn moeder geboekt die ons op komt zoeken. Zij is bijna 80 en reist alleen en ik weet zeker dat zij wel een beetje hulp kan gebruiken of aanspraak. Dus reis je op die dagen en of ken je iemand die op 1 van die vluchten gaat reizen ? Laat het me dan even weten ?
Thanks
Laatst gewijzigd door Speakingtongues op 11 nov 2006, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Vrienden van ons hebben die vlucht vorige week nog gemaakt.
Maar daar heb je niks aan denk ik.
Wat wel misschien fijn is om te weten is dat het Nederlands talige stewardessen waren aan boord en bij inchecken
Mijn moeder vliegt volgende maand hier naar toe , ook van Amsterdam naar Orlando met Martinair, zal haar ervaringen hier plaatsen.
Ik heb inmiddels "de brief" opgesteld om haar door Immigrations ed. te helpen en ook gaan we vragen of ik of mijn echtgenoot haar bij de gate kan afhalen.
Je ouders kunnen begeleiding vragen bij Martinair. Dat hebben mijn ouders ook al eens gedaan. Je wordt dan naar het toestel gebracht en bij aankomst weer opgevangen. Verder is dit een rechtstreekse vlucht, dus zijn er weinig problemen te verwachten.
Maar wel een goed idee om het hier te vragen. Je weet maar nooit of er iemand op die zelfde dag ook vliegt naar Miami.
De begeleiding door Martin Air op Schiphol en in Miami is geregeld.
Was gewoon maar een vraaggie ? Wie weet gaat er wel iemand met dezelfde vlucht en vindt het leuk om wat aanspraak te hebben ?
De oude kaas hoeft zij niet mee te nemen. Hebben ondertussen oude kaas gevonden bij Costco om de hoek
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Speakingtongues schreef:De begeleiding door Martin Air op Schiphol en in Miami is geregeld.
Was gewoon maar een vraaggie ? Wie weet gaat er wel iemand met dezelfde vlucht en vindt het leuk om wat aanspraak te hebben ?
Ben je niet een beetje bang voor de andere kant van het verhaal .. Je zet hier het vluchtnummer en datum openlijk online van een 80 jarige vrouw die helemaal alleen reist. Iedere gek kan meelezen .... of ben ik te paranoide misschien?
Sandy schreef:zet hier het vluchtnummer en datum openlijk online van een 80 jarige vrouw die helemaal alleen reist. Iedere gek kan meelezen .... of ben ik te paranoide misschien?
[/color]
Dat vind ik altijd al zo'n risico bij (live) reisverslagen, vertellen wanneer je op vakantie gaat etc...
HEb de data maar weggehaald en ze wordt gebracht tot aan de balie en hier sta ik als Sterke zoon om haar af te halen in Miami
Dus wie haar iets doet komt aan mij
EvdB schreef:Dat vind ik altijd al zo'n risico bij (live) reisverslagen, vertellen wanneer je op vakantie gaat etc...
Klopt, maar ik persoonlijk probeer, hoewel ik veel online zet zoals foto's en verhalen, toch geen plaatsnamen te vermelden of informatie waaraan men bijvoorbeeld mijn werktijden, schooltijden, voor welke firma ik werk of waar de kinderen op school zitten kunnen herleiden. Daarom vermeld ik hier op het forum ook niet mijn woonplaats. Kijk zou iemand echt erachter willen komen, dan zal ik heus wel een steekje laten vallen links of rechts. Maar ik ben wel voorzichtig. Ik heb ook wel eens bekend gemaakt met welke vlucht ik ging, omdat toevalligerwijs Aida op dezelfde vlucht zat en zij het volgens mij vroeg of ik niet toevallig op dezelfde vlucht zat, aangezien we dezelfde dag naar DC vertrokken. Maar ik reisde met mijn man ... Had ik alleen gereisd dan had ik het niet allemaal openlijk op een forum gezet (vooraf).
*Edit* laatste stukje weggehaald, om geen rare ideeen te wekken : ))
Laatst gewijzigd door Sandy op 11 nov 2006, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.