zojuist hebben we een deal kunnen sluiten voor sleep park fly + shuttle 1 overnachting en 3wkn gratis parkeren bij het airport hotel van mercure nabij schiphol
het was een koopje ! nu gaan we in september vanuit charleroi vliegen naar italie
is er op vakantieveiling ook wel eens een veiling voor een sleep park fly hotel in die buurt ?
wie kan ons inlichten ? alvast bedankt
voor ons is dit de eerste kennismaking met vakantieveiling en meteen een goede!
dus ik vroeg me af of er meer deals zijn geweest mbt andere sleep park en fly locaties
ik heb gekeken Fraa ..wel even wat meer dan nu.. 49 euro voor overnachting voor 2 personen en 3 wkn parkeren
Ben bang dat hotelboeksites daar niet aan kunnen tippen
Nou, dat is nog altijd héél goedkoop hoor. Je mag er dus ook niet op rekenen dat je altijd zo'n aanbieding als op vakantieveilingen gaat vinden. Als je aan Schiphol een park-sleep-fly arrangement zoekt (zonder veiling dus), dan is de prijs makkelijk het drie- tot viervoudige van dit. Zelf betaal ik aan Schiphol dit jaar bijna 250€ voor een overnachting & 24 dagen parkeren. Ik vind het dus ook jammer dat er bijna niets goedkoper te vinden valt voor mij. Die dag zijn de hotels sowieso al vrij duur, zelfs de slechtst gequoteerde hotels op TripAdvisor vragen al meer dan 100€. Als ik dan voor zo'n arrangement van 49€ kan gaan, dan zou ik dus ook niet twijfelen. Waarom denk je trouwens dat het "duur" is? Uiteindelijk betaal je enkel voor een overnachting al makkelijk 50€, nu slaap je met 2 personen én krijg je er gratis parking bij voor enkele weken, ik zie het probleem dus ook niet.
kun je nog annuleren fraa ?
er is nog steeds een mogelijkheid om te bieden op vakantieveiling
je kunt vooraf zien of er op jou datum van overnachting nog een plek vrij is... bieden betalen en meteen boeken!
bovendien denk ik dat je me niet goed begreep we betalen door de vakantie veiling nu 49 euro voor het arrangement
bij schiphol en zijn er ook super blij mee
Ja de mogelijkheid is er nog steeds, dat weet ik, maar ik heb de pech dat ik dat arrangement op zondag 1 september moet hebben & die datum is nooit beschikbaar
Ah, dat was een vergissing dan, het leek alsof je 49€ te duur vond
Deja Vu heeft een selectie gedaan op 8 september. Carine vraagt om 3 september. Er zijn via hotels.nl nog wel park sleep fly arrangementen voor 3 september beschikbaar, maar ze zijn duurder dan voor de 8e.
Aricon schreef:. Carine vraagt om 3 september. Er zijn via hotels.nl nog wel park sleep fly arrangementen voor 3 september beschikbaar, maar ze zijn duurder dan voor de 8e.
Ibis budget is nog wel betaalbaar (vind ik).
Er is in die periode iets aan de hand in Amsterdam.
De hotelprijzen vliegen de pan uit.
Ook die van Ibis op Schiphol: Sleep,Park,Fly € 189 .
Nadeel van de buren ,Ibis Budget vind ik de niet beveiligde parking.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Voor de parking van de Ibis Budget moet je door de slagboom van de Ibis. Het is dus in feite dezelfde beveiliging. Ik heb er in ieder geval (nog) geen problemen gehad.
Afgelopen vakantie (mei jl.) stond mijn auto bij het Bastion in Hoofddorp. Toen ik hem daar na bijna 3 weken weer ophaalde, misten er een paar onderdelen. En ik had niet de indruk dat die er vanzelf waren afgevallen.
Aricon schreef:Voor de parking van de Ibis Budget moet je door de slagboom van de Ibis. Het is dus in feite dezelfde beveiliging. Ik heb er in ieder geval (nog) geen problemen gehad.
Bedankt voor je zinvolle aanvulling.
Ik heb er alleen vanuit de bus naar gekeken , en mijn eerdere conclusie getrokken.
S' nachts is er bij IBIS een prima beveiliging !
Stuur mij een PB !
Wij zochten ook voor 3 sept. Nergens geen goedkope aanbiedingen. Bij vakantieveiling was er een goede aanbieding maar 3 september was niet meer boekbaar. Bij hotel.com Ibis budget kunnen boeken voor €115 incl. 3 weken parkeren. Er is zeker wat gaan op 3 september, maar wat. Als er zoveel park, sleep en fly's zijn geboekt zal het wel druk worden op Schiphol.
mtl schreef:Begin september is de Hiswa in Amsterdam.
Aha; dus die dure zwart geld boten verkopers drijven onze hotel prijzen op.
Maar ja; wel goed voor onze economie natuurlijk
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.