Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
The Wave permits
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: The Wave permits
Ook wij hebben met geen van onze beide applications succes gehad!
Jammer...
Jammer...
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
Ook hier niet gelukt 

Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Ja en hier ook geen geluk, kijken of Terry nog gaat lukken anders.....
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als Terry niet lukt kan je ook nog bij Dreamland Safari Tours http://www.dreamlandtours.net/ proberen.
Zowel Tipsy als wij hebben daar goede ervaring mee.
Voor onze ervaring zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2013.html dag 23
Zowel Tipsy als wij hebben daar goede ervaring mee.
Voor onze ervaring zie: http://www.robenannie.nl/reisverslag2013.html dag 23
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Halverwege de maand komen er misschien nog enkele plekken vrij.
Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
Is dat nog steeds op de 15e om 20.00
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
inderdaad ... STIPT!
ik was er vorige maand bij en had het geluk 2 permits in de wacht te kunnen slepen ... je moet wel geluk hebben dat jouw datum er natuurlijk tussenzit (tenzij je 100% flexibel kan zijn)
aangezien het tegen de tijd is, had ik geen tijd om alles in detail in me op te nemen maar er waren slechts op enkele data vrije plaatsen (soms maar 1) - ik had het geluk dat er op mijn datum 5 vrije plaatsen waren ... dus proberen maar en hopen dat je geluk hebt ... zorg er in ieder geval voor dat je je betalingsgegevens bij de hand hebt ... bij licence plate moet je RENTAL invullen en niet vergeten aan te vinken "I have read and understand" ... dat bespaart je kostbare tijd
ik was er vorige maand bij en had het geluk 2 permits in de wacht te kunnen slepen ... je moet wel geluk hebben dat jouw datum er natuurlijk tussenzit (tenzij je 100% flexibel kan zijn)
aangezien het tegen de tijd is, had ik geen tijd om alles in detail in me op te nemen maar er waren slechts op enkele data vrije plaatsen (soms maar 1) - ik had het geluk dat er op mijn datum 5 vrije plaatsen waren ... dus proberen maar en hopen dat je geluk hebt ... zorg er in ieder geval voor dat je je betalingsgegevens bij de hand hebt ... bij licence plate moet je RENTAL invullen en niet vergeten aan te vinken "I have read and understand" ... dat bespaart je kostbare tijd
Thx,ga ik dat is proberen
En ook vandaag niet gelukt. Er kwamen een paar data vrij om 20 uur, maar helaas niet 1 van de 3 dagen dat wij er zullen zijn. 

Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Het systeem is trouwens vastgelopen, er staan nu nog evenveel plaatsen als om 20 uur.
Dus degenen die nog plaatsen zoeken en wel de juiste datum kunnen hebben nog een kans.
Dus degenen die nog plaatsen zoeken en wel de juiste datum kunnen hebben nog een kans.
Ja,hier ook geen geluk, op onze datum kwamen er 4plekken vrij maar toen ik op de calender klikte bleef ie hangen. Nog een paar keer geprobeert maar niks. Om 20.45 nog is gekeken en stonden er nog 4plaatsen, kon toen door tot het invullen van het formulier maar kreeg op het laatst melding dat ze weg waren , zeer jammer....
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Is het op de 15de om 20u Europese tijd of Amerikaanse tijd?
Groeten,
Tom
Groeten,
Tom
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
20.00 uur hier. Kijk even naar het bericht van Martin op de vorige pagina bovenaan.
Met het ingaan van de zomer/wintertijd kan het tijdverschil tijdelijk anders zijn.
Marianne
Met het ingaan van de zomer/wintertijd kan het tijdverschil tijdelijk anders zijn.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Klopt, ik heb dit ook gelezen, maar is het verschil niet altijd 8u?
MST -> CET (winter)
MDT -> CET (zomer)
Dus als ik in januari of februari wil meedoen dan moet ik om 16u (7u later) voor de PC zitten en eventueel de 15de om 19u?
En indien ik in de zomer lokaal wil meedoen dan is er blijkbaar ook nog een tijdsverschil tss Kanab & Page?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groeten,
Tom
MST -> CET (winter)
MDT -> CET (zomer)
Dus als ik in januari of februari wil meedoen dan moet ik om 16u (7u later) voor de PC zitten en eventueel de 15de om 19u?
En indien ik in de zomer lokaal wil meedoen dan is er blijkbaar ook nog een tijdsverschil tss Kanab & Page?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groeten,
Tom
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De ingangsdatum van winter- en zomertijd bij ons is niet hetzelfde als in de VS, daar moet je rekening mee houden. Maar in januari of februari heb je daar geen last van.
En inderdaad, er zit een uur verschil tussen Page (AZ) en Kanab (UT).
Marianne
En inderdaad, er zit een uur verschil tussen Page (AZ) en Kanab (UT).
Marianne
Hallo,
ik zou 'The wave' graag in september willen bezoeken.
Kan iemand me even kort uitleggen hoe ik toegang kan krijgen. ( link site?)
Alvast bedankt
ik zou 'The wave' graag in september willen bezoeken.
Kan iemand me even kort uitleggen hoe ik toegang kan krijgen. ( link site?)
Alvast bedankt
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In een van de berichten op de eerste pagina van dit topic staat een link, daar kun je alle informatie vinden. Voor de Wave moet je bij Coyote Buttes North kijken.
Voor september is je enige optie nog de loting ter plekke (Kanab).
Marianne
Voor september is je enige optie nog de loting ter plekke (Kanab).
Marianne
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
bij het updaten van onze blog stelde ik vandaag, tot mijn niet geringe verbazing, vast dat men bij de BLM een verkeerde datum op onze permit geschreven had...

2013-12-18 The Wave - Coyotte Buttes North by Kalamans Travel, on Flickr

2013-12-18 The Wave - Coyotte Buttes North by Kalamans Travel, on Flickr
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Wij hebben geluk,mogen op 15 juni The Wave gaan verkennen.
Albert.
Albert.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:

Kijk anders eens op onze blog van december. Er staat een link naar onze EveryTrail pagina. Daar kan je onze route zien die we die dag gedaan hebben. Je kan die downloaden naar gps en/of iPhone en die helemaal volgen. Er is daar immers heel wat meer te zien (maar niet altijd even makkelijk te vinden) dan The Wave. Je moet wel het stuk niet lopen naar Lace Rock. Dit was in december al behoorlijk lastig, laat staan in juni ... Bovendien bleken de coördinaten niet te kloppen.
Vergeet zeker niet MINSTENS 1 gallon (zo'n 3,5 liter) water per persoon mee te nemen én VOORAL het ook op te drinken. Vorige zomer zijn er opnieuw 3 doden te betreuren geweest ten gevolge van uitdroging. Er is nergens schaduw en sommige stukken loop je echt door los, diep zand. Hoe dichter bij The Wave, hoe beter het loopt.
Wij zijn er 2x geweest op 8 maand tijd, maar we zouden gerust nog eens terug willen om de wijde omgeving verder te ontdekken.
Veel plezier alvast.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2905 Weergaves
-
Laatste bericht door EllenVakantie