Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen: Cecilej.
Even voorstellen: Cecilej.
Hallo allemaal.
Mijn naam is Cecile en samen met mijn man steken we een keer per jaar de oceaan over.
We genieten altijd erg van onze vakanties en hebben tot nog toe een paar staten bezocht. We willen graag gebruik maken van de expertise die de leden hier vast en zeker bezitten.
Mijn naam is Cecile en samen met mijn man steken we een keer per jaar de oceaan over.
We genieten altijd erg van onze vakanties en hebben tot nog toe een paar staten bezocht. We willen graag gebruik maken van de expertise die de leden hier vast en zeker bezitten.
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: Even voorstellen: Cecilej.
Dag Cecile, welkom op dit ontzettend leuke forum! Altijd leuk om weer iemand te zien die besmet is met het US virus 

Never give up!