Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gratis upgrade Avis autohuur
Gratis upgrade Avis autohuur
Hallo iedereen,
30 Augustus komen we toe in Phoenix en gaan we onze huurauto afhalen bij Avis (Klasse C - type Chevrolet Cruze). Nu heb ik gehoord over de zogenaamde Upgrade Coupons bij Avis, waarbij je gratis een upgrade krijgt na afgifte van een coupon. Beschikt er iemand over zo een coupon bij Avis? Geldt de coupon voor elke klasse?
Bedankt voor de info alvast!
Groetjes
30 Augustus komen we toe in Phoenix en gaan we onze huurauto afhalen bij Avis (Klasse C - type Chevrolet Cruze). Nu heb ik gehoord over de zogenaamde Upgrade Coupons bij Avis, waarbij je gratis een upgrade krijgt na afgifte van een coupon. Beschikt er iemand over zo een coupon bij Avis? Geldt de coupon voor elke klasse?
Bedankt voor de info alvast!
Groetjes
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Gratis upgrade Avis autohuur
De upgrade moet wel beschikbaar zijn. Wij hadden de laatste keer in Phoenix ook een coupon maar er was helaas niks meer 

onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Wij hebben onze auto wel al geboekt bij het reisagentschap (connections). Kunnen wij alsnog genieten van de upgrade? Want de link die je doorgeeft is geldig als je er meteen een auto bij reserveert... Maar wij hebben dus reeds gereserveerd...
Alvast bedankt voor de tips!
Alvast bedankt voor de tips!
Ik heb dezelfde vraag als DeborahVH hierboven. 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht