Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
waterpretpark regio Los Angeles/Las Vegas
waterpretpark regio Los Angeles/Las Vegas
Wij zijn op zoek naar een waterpretpark in de buurt van Los Angeles of Las vegas en dit voor de laatste week van september. Heb zelf al wat liggen zoeken maar de meeste zijn spijtig genoeg al gesloten als wij er zijn. Het enigste wat ik tot nu toe gevonden heb is Six flags hurricane Harbor in Los Angeles.
Nu is er iemand die ervaring heeft met dit of een ander park? Zijn de glijbanen de moeite waard of niet? Wij zijn 25 en 27 en geen kinderen dus we zijn echt wel op zoek naar sensationelere attracties en niet gewoon een standaard glijbaan..
Ben benieuwd naar jullie reacties!
Nu is er iemand die ervaring heeft met dit of een ander park? Zijn de glijbanen de moeite waard of niet? Wij zijn 25 en 27 en geen kinderen dus we zijn echt wel op zoek naar sensationelere attracties en niet gewoon een standaard glijbaan..
Ben benieuwd naar jullie reacties!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: waterpretpark regio Los Angeles/Las Vegas
Ik zie dat ook Wet 'n Wild in Las Vegas in september in de weekenden nog open is.
Ben er zelf niet geweest, dus ik kan er geen oordeel over geven, maar als ik op de website kijk staan er diverse heftige waterglijbanen tussen.
Ben er zelf niet geweest, dus ik kan er geen oordeel over geven, maar als ik op de website kijk staan er diverse heftige waterglijbanen tussen.
bedankt voor de reacties !
De wet n wild in las vegas had ik ook al gevonden maar wij zijn van woensdag tot vrijdag in las vegas en zaterdags in los angeles, dus dat gaat niet..
Iemand die ook effectief al in een waterpark geweest is?
De wet n wild in las vegas had ik ook al gevonden maar wij zijn van woensdag tot vrijdag in las vegas en zaterdags in los angeles, dus dat gaat niet..
Iemand die ook effectief al in een waterpark geweest is?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Soak City in Palm Springs is geopend tot eind september, maar alleen in de weekends. Het park van Soak City in Anaheim sluit ook al half september.
Raging Waters sluit ook vroeger helaas.
Raging Waters sluit ook vroeger helaas.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Six Flags parken staan in het algemeen bekend voor de Thrills. De doelgroep is tieners en ouder. Je zult hier dan ook genoeg spectaculaire glijbanen vinden.
Hier een Tour door het park:
[youtube]EXTEIc3EmHw[/youtube]
Hier een overzicht met alle waterparken in California: http://www.waterparks.com/flashseach5.a ... California
Hier een Tour door het park:
[youtube]EXTEIc3EmHw[/youtube]
Hier een overzicht met alle waterparken in California: http://www.waterparks.com/flashseach5.a ... California
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
In LA: Soak City Knott's Berry Farm https://www.knotts.com/soak-city-water-parks zag er wel aardig uit. We zijn er zelf niet in geweest, wel in het attractiepark met de rollercoasters, er recht tegenover.
Gr,
HarryH
Gr,
HarryH
bedankt! Maar ook dat park is al gesloten als wij er zijn..
Tot nu toe is six flags hurricane harbor het enigste park dat ik gevonden heb dat open is.
Niemand die er ervaring mee heeft ?
Tot nu toe is six flags hurricane harbor het enigste park dat ik gevonden heb dat open is.
Niemand die er ervaring mee heeft ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2114 Weergaves
-
Laatste bericht door Felicitas
-