Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Reggy : Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis tip
Reis Reggy : Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis tip
Iemand tips voor reis Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis - Chicago? We houden van de comi stad en natuur. Dit gedeelte van US uitgezocht vanwege Mammoth Caves. We willen de Wild cave tour gaan doen. Iemand de Wild cave tour gedaan?
Louisville
Heeft iemand tips over de plaats Louisville? Wat is daar leuk om te doen? We zijn daar 1 dag als we onderweg gaan naar Mammoth caves.
Re: Louisville
Ik weet niet of je Baseball liefhebber bent? Ik heb goede dingen gehoord over het Louisville Slugger Museum. Ben er zelf nog niet geweest helaas.
Re: Louisville
Kentucky Derby Museum (bij Churchill Downs)
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Re: Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis tip
Jaren geleden heb been wij dat eens gedaan. Wel leuk om te doen.
rijocaer
Re: Reis Reggy : Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis tip
Hallo,
Ik ben vaak in Kentucky geweest, ik verblijf in Owensboro bij vrienden van mij.
Mammoth cave is AWESOME!! ik ben er 2 keer geweest. sommige plekken zijn niet echt toegankelijk voor de bredere mensen onder ons. Let op camera's waren eerst toegestaan maar nu niet meer, wil je toch fotograferen neem dan een kleine zak-camera mee. hou je van avontuur, vlakbij Mammoth cave can je zip-line
(kabelbaan) van boom tot boom op heuvels, je haalt snelheden van meer dan 60 KM/h echt een aanrader. wil je het adres er van hebben dan kan ik je die door sturen.
mvg
Ferdi
Ik ben vaak in Kentucky geweest, ik verblijf in Owensboro bij vrienden van mij.
Mammoth cave is AWESOME!! ik ben er 2 keer geweest. sommige plekken zijn niet echt toegankelijk voor de bredere mensen onder ons. Let op camera's waren eerst toegestaan maar nu niet meer, wil je toch fotograferen neem dan een kleine zak-camera mee. hou je van avontuur, vlakbij Mammoth cave can je zip-line
(kabelbaan) van boom tot boom op heuvels, je haalt snelheden van meer dan 60 KM/h echt een aanrader. wil je het adres er van hebben dan kan ik je die door sturen.
mvg
Ferdi
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 9219 Weergaves
-
Laatste bericht door Mademoiselle