Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Reggy : Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis tip

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Reggy
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 9

Reis Reggy : Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis tip

Bericht door Reggy »

Iemand tips voor reis Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis - Chicago? We houden van de comi stad en natuur. Dit gedeelte van US uitgezocht vanwege Mammoth Caves. We willen de Wild cave tour gaan doen. Iemand de Wild cave tour gedaan?
Reggy
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 9

Louisville

Bericht door Reggy »

Heeft iemand tips over de plaats Louisville? Wat is daar leuk om te doen? We zijn daar 1 dag als we onderweg gaan naar Mammoth caves.
Gast

Re: Louisville

Bericht door Gast »

Ik weet niet of je Baseball liefhebber bent? Ik heb goede dingen gehoord over het Louisville Slugger Museum. Ben er zelf nog niet geweest helaas.
Dutchess
Amerika-expert

Re: Louisville

Bericht door Dutchess »

Kentucky Derby Museum (bij Churchill Downs)
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
rijocaer
Amerikakenner

Re: Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis tip

Bericht door rijocaer »

Jaren geleden heb been wij dat eens gedaan. Wel leuk om te doen.
rijocaer
Ferdi
Amerika-ontdekker

Re: Reis Reggy : Chicago- Louisville-Mammoth cave- Saint Louis tip

Bericht door Ferdi »

Hallo,
Ik ben vaak in Kentucky geweest, ik verblijf in Owensboro bij vrienden van mij.
Mammoth cave is AWESOME!! ik ben er 2 keer geweest. sommige plekken zijn niet echt toegankelijk voor de bredere mensen onder ons. Let op camera's waren eerst toegestaan maar nu niet meer, wil je toch fotograferen neem dan een kleine zak-camera mee. hou je van avontuur, vlakbij Mammoth cave can je zip-line
(kabelbaan) van boom tot boom op heuvels, je haalt snelheden van meer dan 60 KM/h echt een aanrader. wil je het adres er van hebben dan kan ik je die door sturen.

mvg

Ferdi
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer