Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Plaatskeuze Le Reve (Wynn Theater - Las Vegas)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Plaatskeuze Le Reve (Wynn Theater - Las Vegas)

Bericht door annet2009 »

Het duurt nog een tijdje, maar in september gaan we waarschijnlijk naar Le Reve. (Eerste keus Ka staat er niet niet in de week dat wij er zijn, en O hebben we eerder gezien)

Nu zie ik (op de officiele website https://boxoffice.wynnlasvegas.com/lereve.html) dat er weinig verschillende kaartsoorten zijn daar.
Eerste 2 rijen splash zone, dan 9 rijen premium seats en dan nog een rij VIP seats.

Maar nergens een mogelijkheid plaatsen te kiezen.
Krijg je automatisch de best beschikbare plaatsen als je online boekt?
(ik vind telefonisch boeken namelijk erg vervelend, vaak lastig met spellen naam en adres, en je hebt geen bevestiging zwart op wit).
En zie je die dan wel na boeken of kom je daar pas achter als je de kaarten op gaat halen?

Ik zou namelijk wel graag een beetje vooraan zitten (splash zone vind ik iets teveel van het goede maar rij 4 ofzo).
Gezichten goed zien vind ik belangrijker dan een goed overzicht.

Wie is hier geweest, wat vinden jullie goede plaatsen en hoe hebben jullie die gekocht??

edit: ik zie nu "Your seat information can be viewed on the next page" op de website, maar dat is dan pas nadat je creditcardgegevens hebt doorgegeven, dan kan je dus niets meer veranderen lijkt me.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: plaatskeuze Le Reve

Bericht door Harry »

Ik heb de show 4 keer gezien en je zult er geen spijt van krijgen. :D Wij zitten altijd op rij 2, in de splash zone, maar daar heb je absoluut geen last van, doordat je zo dicht bij het "podium" zit ben je echt onderdeel van de show. Wij boeken altijd de kaarten via de concierge van het hotel en vragen dan gewoon precies de plaatsen welke we willen hebben.
annet2009
Amerikakenner

Re: plaatskeuze Le Reve

Bericht door annet2009 »

Wat moet ik me voorstellen bij 'splash zone'?
Af en toe een paar spetters, of het risico op een plons water over je heen?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Plaatskeuze Le Reve (Wynn Theater - Las Vegas)

Bericht door Harry »

Er is kans op een spatje water, ik heb op de 2e rij eigenlijk nooit meer dan een drupje gevoeld. De eerste keer in 2005 (Wynn was toen net 3 weken open) lagen er op de stoelen van de eerste rij handdoeken die mensen over hun benen konden doen, maar die heb ik later nooit meer gezien.
Ik zou de show niet vanaf een andere rij willen zien, en ik zou al helemaal niet veel geld betalen voor de "VIP" plaatsen, dan zit je veel verder van alles af en mis je nou juist de gezicht uitdrukkingen.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Bedankt voor je reactie!
Mij leken die VIP plaatsen ook al niet aantrekkelijk, omdat het inderdaad de bovenste rij is.
Ter plekke pas boeken durf ik niet zo goed aan, kom namelijk zondagavond aan en wil er maandag al heen.
Dus dan blijf ik met de online boeking die geen plaatsen aangeeft voordat je betaalt hebt.
Nog een reden waarom jij 2e rij kiest en niet 1e rij, als je dan toch splash zone neemt?

Verder niemand die er geweest is en iets over de plaats die zij hadden kunnen zeggen?
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Toch nog een vraag over de plaatsen, voordat ik ga boeken.

Op de website staat bij premium tickets "plush over-sized seats".
Dit staat niet bij de splash zone.

Betekent dit dat de eerste 2 rijen ander soort stoelen hebben dan de hogere rijen?
(ik kan me voorstellen dat ze geen 'plush seats' neerzetten op plaatsen die nat worden?)
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Er zit geen verschil tussen alle "gewone" stoelen, alleen de VIP plaatsen die dus helemaal bovenaan zitten zijn veel groter, maar de gewone stoelen zijn ruim genoeg, je hebt geen moment het idee krap te zitten.
annet2009
Amerikakenner

Bericht door annet2009 »

Okee, dank je!
Teppe
Amerika-ontdekker

Bericht door Teppe »

Je kan ook altijd bellen om te boeken. Als je dan zegt welke plaatsen je wil, dan geven zij meteen de mogelijke seats!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer