Ceristimo schreef:Ik wil ook proberen ten minste eens per jaar naar Nederland te komen. Niet vanwege het land zelf, maar vanwege familie en vrienden.
En warm kan het hier inderdaad zijn.Gelukkig heeft iedereen hier airco, dus is het binnen best vol te houden. De warmte is het probleem nog niet eens, maar het is zo klam en vochtig.
Enne, auto's wassen. Dat is iets wat ik nooit doe. Mijn theorie is dat een auto geen kilometer harder, een mililiter zuiniger of een haar comfortabeler rijdt als je 'm wast...
Ben ik het bijna helemaal met je eens. Ik was en wax de auto eens per zes maanden. Je auto blijft er gewoon iets beter uitzien. Meest belangrijke vind ik schone ramen. De wegen zijn hier heel slecht, de verlichting is ook niet alles en als het dan met bakken uit de hemel komt wat regelmatig gebeurt is je zicht erg belangrijk. Ik vind auto's maar duur. Helaas deze nog 500$ uitgegeven aan remmen. Iets waar ik een week chagerijnig van kan zijn! lol. AC;s zijn ideaal en nodig in het overgrote deel van dit land. Ik probeer toch de ac beperkt te gebruiken ivm de electriciteits rekening! LOL. Nog veel plezier daar!