Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Kaar: definitieve route LA-LV-SF-LA
Reis Kaar: definitieve route LA-LV-SF-LA
Volgende week maandag(5 aug) gaat het voor ons dan echt beginnen en vliegen we naar LA.
Ik ben per toeval op dit forum terecht gekomen, maar toen ik het eenmaal ontdekt had was ik er bijna dagelijks op te vinden.
Door antwoorden en adviezen op mijn vragen, en door de reisschema's van anderen hebben wij zoveel bruikbare tips gekregen en gelezen en onze route daardoor enigzins aangepast.
Bedankt allemaal!!!
Hieronder zal ik onze definitieve route neerzetten, ontdekken jullie toch nog iets wat erg onlogisch is zeg het eerlijk alle hotels zijn gratis te annuleren.
dag 1 -aankomst 12.00 LA naar Anaheim
dag 2-Anaheim ( Disney)
dag 3- Palm Springs( relaxen, shoppen, evt. san Jacinto mountain), zijn nog erg aan het twijfelen om toch door te rijden naar Kingman maar wordt deze dag dan niet erg
druk ? San jacinto Mountain doen we dan niet, maar Palm Springs willen we wel even bekijken, schijnt een groot winkelcentrum te zitten)
dag 4- Tusayan (Grand Canyon)
dag 5- Page (in de morgen nog Grand Ganyon, in de middag Navajo Bridge, Horseshoe bend en Glen Canyon Dam
dag 6- Springdale( in de morgen naar antelope canyon, daarna naar Bryce)
dag 7- las vegas( eerst nog een korte wandeling in Zion)
dag 8- las Vegas
dag 9- las vegas(hooverdam)
dag 10- Mammoth Lakes(via Death valley)
dag 11-Oakhurst(misschien eerst nog Bodie, daarna Yosimite Park)
dag 12-Oakhurst (yosimite Park)
dag 13- San Francisco (eerst nog naar Mariposa Grove)
dag 14- San Francisco( o.a Alcatraz is al geboekt)
dag 15- San Francisco
dag 16- Seaside(17 mile drive, whale whathing in Montery)
dag 17- San Simeon(Hearst Castle)
dag 18- los Angeles(Universal studios)
dag 19- Los angeles
dag 20-Los Angeles
dag 21-Los angeles
dag 22-terug naar NL.
Wij realiseren ons dat we weinig tijd hebben voor de parken, maar we moesten keuzes maken. We gaan met 5 personen en iedereen mocht zijn voorkeur opgeven, en dan weet je het wel met leeftijden van 24,21 en 16.
Als iemand nog leuke tips heeft om te shoppen(outlets).op onze route dan hoor ik dat graag
Lopen ook nog te twijfelen of we of Bryce of Zion laten vallen, maar dat kunnen we ter plekke nog bekijken.
Alvast bedankt weer, Karin.
Ik ben per toeval op dit forum terecht gekomen, maar toen ik het eenmaal ontdekt had was ik er bijna dagelijks op te vinden.
Door antwoorden en adviezen op mijn vragen, en door de reisschema's van anderen hebben wij zoveel bruikbare tips gekregen en gelezen en onze route daardoor enigzins aangepast.
Bedankt allemaal!!!
Hieronder zal ik onze definitieve route neerzetten, ontdekken jullie toch nog iets wat erg onlogisch is zeg het eerlijk alle hotels zijn gratis te annuleren.
dag 1 -aankomst 12.00 LA naar Anaheim
dag 2-Anaheim ( Disney)
dag 3- Palm Springs( relaxen, shoppen, evt. san Jacinto mountain), zijn nog erg aan het twijfelen om toch door te rijden naar Kingman maar wordt deze dag dan niet erg
druk ? San jacinto Mountain doen we dan niet, maar Palm Springs willen we wel even bekijken, schijnt een groot winkelcentrum te zitten)
dag 4- Tusayan (Grand Canyon)
dag 5- Page (in de morgen nog Grand Ganyon, in de middag Navajo Bridge, Horseshoe bend en Glen Canyon Dam
dag 6- Springdale( in de morgen naar antelope canyon, daarna naar Bryce)
dag 7- las vegas( eerst nog een korte wandeling in Zion)
dag 8- las Vegas
dag 9- las vegas(hooverdam)
dag 10- Mammoth Lakes(via Death valley)
dag 11-Oakhurst(misschien eerst nog Bodie, daarna Yosimite Park)
dag 12-Oakhurst (yosimite Park)
dag 13- San Francisco (eerst nog naar Mariposa Grove)
dag 14- San Francisco( o.a Alcatraz is al geboekt)
dag 15- San Francisco
dag 16- Seaside(17 mile drive, whale whathing in Montery)
dag 17- San Simeon(Hearst Castle)
dag 18- los Angeles(Universal studios)
dag 19- Los angeles
dag 20-Los Angeles
dag 21-Los angeles
dag 22-terug naar NL.
Wij realiseren ons dat we weinig tijd hebben voor de parken, maar we moesten keuzes maken. We gaan met 5 personen en iedereen mocht zijn voorkeur opgeven, en dan weet je het wel met leeftijden van 24,21 en 16.
Als iemand nog leuke tips heeft om te shoppen(outlets).op onze route dan hoor ik dat graag
Lopen ook nog te twijfelen of we of Bryce of Zion laten vallen, maar dat kunnen we ter plekke nog bekijken.
Alvast bedankt weer, Karin.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Reis Kaar: definitieve route LA-LV-SF-LA
Hallo Kaar,
Je hebt een aardige route zo maar naar mijn mening komen Bryce en Zion NP er maar bekaaid vanaf. Je kunt in de ochtend in Page naar de Antelope Canyon gaan. Zou ik ook absoluut doen. Dan wil je naar Bryce. Dat is toch een uur of 3 rijden. Daar kun je alle viewpoints even afrijden, bekijken en vlug weer door naar Springdale. Het is te doen maar Bryce is heel mooi en je kunt het nog meer beleven door er een korte wandeling te doen. De Navajo trail bv eventueel gecombineerd met de Queen Garden loop.
Zion is ( vind ik) ook een heel mooi park maar heel anders als Bryce en daar kun je de oostkant met de eigen auto doen evenals het Kolobs deel maar de bekende midden canyon moet je met de busjes mee. Mijn advies is: neem hier de tijd. Lees je eerst nog wat in op de website http://www.ontdek-amerika.com en beslis dan wat je wilt zien of doen. Naar Vegas is ook weer een uur of 3 rijden.
Ik zou bij Bryce een overnachting doen en dan de zonsopkomst of zonsondergang bekijken en daarna naar Zion rijden. Bekijk daar alles op je gemak en ga dan door naar Vegas waarbij je ook onderweg nog een tussenstop kunt maken in Valley of Fire State Park. Dat is wat ik zou doen en daarvoor zou ik een dag LA weghalen of ik zou beide parken overslaan en voor een volgende keer bewaren. Nu sjees je als een Japanner overal langs maar... misschien is dat wel jullie ding ?
mvg,
Frans
Je hebt een aardige route zo maar naar mijn mening komen Bryce en Zion NP er maar bekaaid vanaf. Je kunt in de ochtend in Page naar de Antelope Canyon gaan. Zou ik ook absoluut doen. Dan wil je naar Bryce. Dat is toch een uur of 3 rijden. Daar kun je alle viewpoints even afrijden, bekijken en vlug weer door naar Springdale. Het is te doen maar Bryce is heel mooi en je kunt het nog meer beleven door er een korte wandeling te doen. De Navajo trail bv eventueel gecombineerd met de Queen Garden loop.
Zion is ( vind ik) ook een heel mooi park maar heel anders als Bryce en daar kun je de oostkant met de eigen auto doen evenals het Kolobs deel maar de bekende midden canyon moet je met de busjes mee. Mijn advies is: neem hier de tijd. Lees je eerst nog wat in op de website http://www.ontdek-amerika.com en beslis dan wat je wilt zien of doen. Naar Vegas is ook weer een uur of 3 rijden.
Ik zou bij Bryce een overnachting doen en dan de zonsopkomst of zonsondergang bekijken en daarna naar Zion rijden. Bekijk daar alles op je gemak en ga dan door naar Vegas waarbij je ook onderweg nog een tussenstop kunt maken in Valley of Fire State Park. Dat is wat ik zou doen en daarvoor zou ik een dag LA weghalen of ik zou beide parken overslaan en voor een volgende keer bewaren. Nu sjees je als een Japanner overal langs maar... misschien is dat wel jullie ding ?
mvg,
Frans
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou dan dus zeker ook niet door Valley of Fire rijden. Dan wordt het alleen maar nog meer japanneren....gewoon vanuit Zion de snelste weg naar Las Vegas pakken.
Door je manier van opschrijven zie je niet echt welke afstanden je aflegt per dag. En soms zijn dat flinke stukken. Ik zou overigens zoals Frans al aangaf wel een dag LA eraf halen en een overnachting in of bij Bryce inplannn. Geeft je meer tijd voor Bryce en Zion.
Verder blijft het ten alle tijden een supertrip die je gaat maken. Nu hopen dat je overal goed weer hebt.
Door je manier van opschrijven zie je niet echt welke afstanden je aflegt per dag. En soms zijn dat flinke stukken. Ik zou overigens zoals Frans al aangaf wel een dag LA eraf halen en een overnachting in of bij Bryce inplannn. Geeft je meer tijd voor Bryce en Zion.
Nu de az89 afgesloten is ligt de navajo bridge (lees ferry) compleet uit je route en gaat het uren omrijden betekenen. Je moet via Tuba City naar Page... Ik zou dat echt overslaan en bij Page goed de tijd nemen voor Antelope Canyon en Horseshoe bend en lake powell.dag 5- Page (in de morgen nog Grand Ganyon, in de middag Navajo Bridge, Horseshoe bend en Glen Canyon Dam
Verder blijft het ten alle tijden een supertrip die je gaat maken. Nu hopen dat je overal goed weer hebt.
Bedankt voor jullie reacties weer, heb zelf ook in de gaten dat dag 3t/m6 te gehaast is.lopen nu zelfs te twijfelen om Page dan maar over te slaan zodat we meer iets meer tijd voor Bryce en Zion hebben.Wij zijn echte beginners hebben in december onze vlucht geboekt en in maart pas gaan bekijken hoe we dit gaan indelen.Om een dag van LA( eind)af te halen zou een optie zijn maar dan moeten bijna alle hotels opnieuw geboekt worden.En zeker in SanFrancisco en voor Yosimite wordt dat een probleem om nu nog iets betaalbaars te vinden Realiseren ons nu wel dat we er erg gemakkelijk over hebben gedacht. Maar hoe dan ook we hebben er ontzettend veel zin in.
Groetjes Karin
Groetjes Karin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2119 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne