Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
citytrip NY: hotel tips?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
citytrip NY: hotel tips?
hallo,
vorige week heb ik een super toffe prijs in ontvangst mogen nemen, namelijk een reischeque die naar eigen inzicht te besteden is voor een citytrip naar new york. Nou ben ik dus aan het kijken voor hotels. Ik wil in maart 2014 een dag of 10-12, in m'n eentje, die kant op gaan en twijfel momenteel nog tussen 2 hotels:
- the New Yorker Hotel
- Staybridge suites
Hebben jullie toevallig ervaring met één of beide hotels, en zo ja welke zouden jullie aanraden? Of hebben jullie misschien nog andere hotels die jullie aanraden? Enige nadeel is dat ik perse via stedentrips.nl moet boeken (daar is de cheque van).
Ben benieuwd naar jullie antwoord!
groetjes Judith
vorige week heb ik een super toffe prijs in ontvangst mogen nemen, namelijk een reischeque die naar eigen inzicht te besteden is voor een citytrip naar new york. Nou ben ik dus aan het kijken voor hotels. Ik wil in maart 2014 een dag of 10-12, in m'n eentje, die kant op gaan en twijfel momenteel nog tussen 2 hotels:
- the New Yorker Hotel
- Staybridge suites
Hebben jullie toevallig ervaring met één of beide hotels, en zo ja welke zouden jullie aanraden? Of hebben jullie misschien nog andere hotels die jullie aanraden? Enige nadeel is dat ik perse via stedentrips.nl moet boeken (daar is de cheque van).
Ben benieuwd naar jullie antwoord!
groetjes Judith
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: citytrip NY: hotel tips?
ik zou voor het New Yorker gaan, omdat het een mooi Art Deco pand is en ze een leuke facebook pagina hebben.
Maar die ander komt beter uit de trip reviews:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
wat locatie betreft, doen ze niet voor elkaar onder, denk ik ....
Overigens zul je later in het jaar wel goedkoper uit zijn voor een hotel in maart, dat is ongeveer de 'goedkoopste' periode in New York .....
Zelf logeer ik als het enigszins kan in de Brandon Residence, in Upper West, een heerlijke non-toeristische buurt ....
in ieder geval is het een superprijs! Gefeliciteerd
>> ah, ik lees weer niet grondig genoeg .... je moet via stedentrips ... he, wat vervelend nou
ik zou zo lang mogelijk gaan ... de tijd vliegt in New York ... ben je aan maart gebonden?
Maar die ander komt beter uit de trip reviews:
wat locatie betreft, doen ze niet voor elkaar onder, denk ik ....
Overigens zul je later in het jaar wel goedkoper uit zijn voor een hotel in maart, dat is ongeveer de 'goedkoopste' periode in New York .....
Zelf logeer ik als het enigszins kan in de Brandon Residence, in Upper West, een heerlijke non-toeristische buurt ....
in ieder geval is het een superprijs! Gefeliciteerd

>> ah, ik lees weer niet grondig genoeg .... je moet via stedentrips ... he, wat vervelend nou

ik zou zo lang mogelijk gaan ... de tijd vliegt in New York ... ben je aan maart gebonden?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 4
bedankt voor de tip
voor deze eerste keer wil ik toch wel echt lekker op de toeristische tour gaan en een hotel boeken in manhattan
, maar een volgende keer zal ik waarschijnlijk wel buiten manhattan gaan zitten (scheelt toch wel heel veel in de kosten).
ik zit wel redelijk aan maart gebonden als ik in het laagseizoen wil gaan (moet helaas nog rekening houden met tentamens en (eventuele) hertentamens
), maar goed heb zojuist geboekt en toch maar gekozen voor the New Yorker (krijgt over het algemeen overal toch wel goede reviews), dus ben ontzettend benieuwd! Kan nu ook beginnen met het plannen van mijn daginvulling 

ik zit wel redelijk aan maart gebonden als ik in het laagseizoen wil gaan (moet helaas nog rekening houden met tentamens en (eventuele) hertentamens

Goede keuze, de New Yorker ligt mooi centraal.
Je steekt de weg over en je bent op Penn Station en vandaar kan je overal heen met de Metro of trein.
als je buiten Manhattan zit kan je veel reistijd hebben om ergens te komen, goed zoeken op aanbiedingen doet wonderen
, wij hebben onze eerste reis2010 naar NY voor minder dan 650 geboekt en dat was vlucht en 6 nachten Pennsylvania hotel.
Je steekt de weg over en je bent op Penn Station en vandaar kan je overal heen met de Metro of trein.
als je buiten Manhattan zit kan je veel reistijd hebben om ergens te komen, goed zoeken op aanbiedingen doet wonderen

2005 Miami
2010 New York
2012 New York
Juni 2013 New England (NY, Boston, Cape Cod, Vermont, Utica, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington, Philadelphia)
2010 New York
2012 New York
Juni 2013 New England (NY, Boston, Cape Cod, Vermont, Utica, Niagara watervallen, Pittsburgh, Washington, Philadelphia)
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat zijn fijne aanbiedingen ! ik mis ze altijd net ....
wat was jullie ervaring met het Penn hotel? (al mag je voor die prijs sowieso niet mopperen
)

wat was jullie ervaring met het Penn hotel? (al mag je voor die prijs sowieso niet mopperen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2317 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom
-
- 6 Reacties