Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Joshua Tree (29 palms) naar Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Kitsune
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Route Joshua Tree (29 palms) naar Las Vegas

Bericht door Kitsune »

Na een overnachting in Joshua Tree (Jumbo Rocks) willen we naar Las Vegas rijden. Nu leek de leukste/snelste route mij via de Mohave desert (zegmaar deze: http://gocalifornia.about.com/od/topcal ... egas_2.htm)
Maar nu hoor ik allemaal horrorverhalen over die weg (mega gaten en niets in de buurt als er iets mis gaat) en nu begin ik toch een beetje te twijfelen of we niet beter linksom (via Barstow) of rechtsom (ook via een redelijk kleine (?) weg). Omdat ik me er echt totaal niets bij voor kan stellen hoe het daar gaat zijn (behalve warm) ben ik benieuwd naar andere ervaringen. Ook omdat we maar 1 nacht Vegas doen wil ik daar liever niet om 7u pas aankomen :)

We zijn daar volgende maand (woohoo) en hebben een mid-size SUV. Voorbereidingen van altijd genoeg water (minstens 20L in de auto) en van te voren (29palms) tanken houden we rekening mee.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Route Joshua Tree (29 palms) naar Las Vegas

Bericht door Pete.Z »

Hier staat wat meer indo over de wegen die jij bedoelt:

http://www.americansouthwest.net/califo ... amboy.html
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Het verslag van onze route van Las Vegas naar Joshua Tree door de Mojave desert. Wijnroeien hem weliswaar andersom maar vonden het een prachtige route om te rijden.
Kitsune
Amerika-ontdekker

Bericht door Kitsune »

Bedankt voor de links! Dit stelt me wel wat meer gerust :) en het lijkt me zeker een hele mooie weg om te rijden. En zolang je de wagen gewoon vol gooit voor vertrek en de tank een beetje in de gaten houdt lijkt de kans me klein dat je in de middle of nowhere strandt zonder benzine.

@Marenko, leuk reisverslag! Heb meteen ook maar even de rest doorgekeken :D Klinkt (ondanks de tegenslag! pff daar boek je dan zo optijd vliegtickets voor)) als een hele mooie reis.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij reden dit stuk in 2002. Dat was prima te doen, ik herken die horrorverhalen niet, maar goed, het is natuurlijk wel even geleden dat wij er waren.
Volgens mij is dit de weg!

Mariann
Kitsune
Amerika-ontdekker

Bericht door Kitsune »

OMG! Toch maar auto omruilen voor een mustang (serieus na het zien van deze clip een tijdje terug overwogen). Nee dit ziet er zo gaaf uit (komt ook deels door het nummer), en Yeehaw had in mijn route topic idd al iets gezegd over Roy's en die zie ik hier ook duidelijk :D

Ik denk dat de horrorverhalen misschien een beetje afhankelijk waren van wie je spreekt. De collega die zei, hmm ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is, is overall wel erg voorzichtig. Ga er vanuit dat het allemaal meevalt en alleen maar heel erg gaaf wordt (misschien zelfs wel zonder ford mustang)

*zet clip nog een keer op*
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij hebben die route tig keren gereden zonder problemen. Houd je aan de max snelheid (55 mph) want voor je het weet heb je een bon zelfs als je helemaal niemand op de weg ziet. Tussen Kelso en Cima is een heerlijke "dips" rd. In de zomer zal je deze wegen niet met de top down willen rijden in een convertible. Je verbrandt levend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer