Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Hollywood Orchid Suites in LA (Hollywood)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Noortje1
Amerikakenner

Re: Hotel Hollywood Orchid Suites in LA (Hollywood)

Bericht door Noortje1 »

wij hadden een Executive Suite .

Pffff het is altijd zo hard hé; terug komen van Amerika...
Wij willen natuurlijk graag weer terug, maar we hebben ook weer veel geld opgemaakt :o

We blijven verder dromen... En wss gaan we toch weer terug. ( als het wat betaalbaar blijft )
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Hier onze ervaring in de Orchid Suites, zie http://www.wegousa.blogspot.com

Zondag 9 nov: (dag 15)
Weer vroeg wakker, wat een nacht! Om 3u werden we wakker van geschreeuw op de straat. 3 meiden waren er aant schreeuwen op ene vent. Waar het allemaal om ging, geen idee, het was serieuze ambras! Ik kon toch niet slapen dus ben eens gaan piepen aan het raam. Een zat in de auto, de vent sleurde er haar uit, en maar roepen en schreeuwen op elkaar. De vent riep een paar keer "call the police" en even later hoorden we "on your knees" "put your hands on your head"... looooooooool spannend in Hollywood eh. Ik ben weer even gaan piepen, net ne film wat ze waren aant opnemen. Ook hing er toen een helicopter rond te vliegen met een grote spot op onze straat gericht, echt juist ne film looool... Na een tijdje was stil tot ineens ons plafond begon te piepen, op een aardig tempo... iep iep iep iep iep... In de kamer boven ons ging het wild te keer... Wat een nacht...

Maar de bedden waren zeker niet slecht, de hele kamers warenwel verouderd, maar het was er wel proper hoor! Zeer goede ligging op 2minuten wandelen vande Walk Of Fame en de Mann Chines Theatre. Vraag gewoon om een kamer, niet aan de straat kant, en ik denk dat het heel goed mee valt. Als wij terug gaan is het mogelijk opnieuw dit hotel. De dame aan de balie was ook heel vriendelijk!!!
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Misschien kunnen jullie deze recente reviews ook in het systeem plaatsen?
http://www.allesamerika.nl/reviews/item ... hid+Suites

Dat helpt iedereen met het zoeken/boeken naar hotels/motels.

Groeten
MatthijsW
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door MatthijsW »

Sorry voor de flinke topic-kick maar ik wil graag weten of er mensen zijn met ervaring met parkeren bij dit hotel.
Wij hebben een midsize SUV en weten dus niet hoe hoog deze auto is. Op de site wordt vrij expliciet gewaarschuwd voor de hoogte dus ik wil wel zeker weten dat een midsize SUV er kan parkeren.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Waarom niet gewoon even het hotel mailen? Zij zullen het wel het beste weten wat er wel of niet past.

info@orchidsuites.com
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Totaal geen probleem om daar met wat voor SUV dan ook in te parkeren. Zou ook wel erg vreemd zijn als je een Amerikaanse parkeergarage niet met een SUV in zou kunnen.

Bert
MatthijsW
Amerika-ontdekker

Bericht door MatthijsW »

Bert&Hanny schreef:Totaal geen probleem om daar met wat voor SUV dan ook in te parkeren. Zou ook wel erg vreemd zijn als je een Amerikaanse parkeergarage niet met een SUV in zou kunnen.

Bert
Maar is een standaard SUV niet hoger dan 194CM? Die zouden er volgens de site niet inkomen...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij hebben er een paar keer met een minivan gestaan, dat ging prima. Het lijkt mij dat 194 cm best hoog is. Ik weet niets van auto's maar ik heb even opgezocht wat de hoogte is van een Ford Explorer, en dat is 70 inch, dus nog geen 180 cm. Geen idee of er modellen zijn die (veel) hoger zijn?

Marianne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Een Escalade is 75.90 inch (193 cm). Een Yukon is 76.80 (195 cm). Met een écht grote SUV kun je dus in de problemen komen.

Afbeelding

Afbeelding
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
MatthijsW
Amerika-ontdekker

Bericht door MatthijsW »

Wat een fijne antwoorden, bedankt allemaal. Ik ga gelijk boeken!

Edit: spijtig genoeg kreeg ik een mail dat de kamers vol zitten. Wel een net mailtje met nog suggesties voor andere hotels. Helaas!
Assy
Amerikafan

Bericht door Assy »

Wij zaten er in 2008 met een Chevrolet Trailblazer. Was toen bij Alamo de midsize suv en wij hadden hier totaal geen probleem.
Vlak om de hoek is er wel nog een zeeeeer groot parkeer gebouw waar je voor 13€ per dag kan staan, zijn wij vorige week nog geweest.
Wij zaten trouwens in het Loews hotel via Hotwire aan 135 dollar dacht ik.
2008: Westkust + Hawaii
2012: Florida
2013: Las Vegas en omgeving
http://www.wegousa.blogspot.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer