Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grizzly/Orca tours en prijzen.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Niels Jansen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Grizzly/Orca tours en prijzen.

Bericht door Niels Jansen »

Volgend jaar gaan we eind juli naar West Canada.

We zitten dan o.a. in Campbell River, Tofino, Victoria en Vancouver.

Hebben jullie tips waar ik het beste een Grizzly tour kan maken en waar de prijs het gunstigste is?
Wat ik heb gevonden kost ongeveer 330 Dollar p.p. kan dat goedkoper?

Orca tours vanuit Campbell River wisselen sterk in prijs, iemand een tip bij wie ik het beste kan boeken?
Of moet ik dat misschien niet vanuit Campbell River doen maar vanuit een andere plaats?

Ik kijk uit naar jullie antwoorden.

Groeten Niels
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Grizzly/Orca tours en prijzen.

Bericht door kastelke »

Dis is een Nederlander op Vancouver Island: http://www.eagleeyeadventures.com/about/
Ik zie hen altijd wel leuke foto's plaatsen van wat ze onderweg zien.
Maar is juli niet wat vroeg om veel beren te zien?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
FerryM
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door FerryM »

Niels,

Ik heb nog nooit een grizzly gezien rond Vancouver of op Vancouver Island, alleen zwarte beren. Ze zitten noordelijker (vanaf het noordelijke puntje VI), je zult een eindje moeten varen.

Wij deden afgelopen jaren orka-tours vanuit Victoria (wel aardig), Campbell River (top) en Telegraph Cove (wereldklasse). Goede ervaringen met Hurricane Jack en Stubbs Island Whale Watching. De orka's die vanaf eind juli komen, leven hier van zalmen. De smalle Johnstone Straigt is daarvoor de beste locatie, dat loopt van Campbell River tot Telegraph Cove/Port McNeill.

Zie onze ervaringen van 2012 en 2006.
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html

Groet, Ferry
Niels Jansen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Niels Jansen »

Bedankt Ferry!

Ik heb de reis nu zo gepland dat we een stop hebben in Telegraph Cove waar ik bij Stubbs ga boeken.
Ziet er allemaal geweldig uit en ze zijn ook nog eens gunstig geprijst plus de totale tijd van de tour is gunstig voor ons ivm met een kleine meid van 1,5 dan.

Verder gaan we bij Blue River een River Safari maken waarbij we beren gaan spotten,hopelijk komen we in 1 van de geweldige parken nog een grizzly tegen dat zou mooi zijn!
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nikkie1974 »

Wij hebben vorig jaar ook bij Blue River een tocht gedaan en het was helemaal super. We zijn 6 beren tegengekomen, waarom een moeder met 3 cubs. Echt een aanrader! Volgende maand gaan we ook weer die kant op en twijfelen nog of we een grizzlytocht zullen boeken in Campell River.
Brandjes
Amerikafan

Bericht door Brandjes »

Wij hebben op 7 augustus de walvistour van Stubbs Island in Telegraph Cove gedaan, en het is voor onze hele familie (wij waren met z'n 11-en) zonder twijfel het hoogtepunt van onze reis! We hebben de orka's van de A30 pod gezien, dat zijn er 12. We hebben ze een hele tijd kunnen volgen, en het is ontzettend indrukwekkend om ze te horen ademhalen. Daarnaast nog 6 bultruggen, waarvan er 1 een hap vis nam. Super! Bovendien een hele leuke kapitein en Carmen de naturaliste.

Wij verbleven trouwens in Campbell River, en zijn op en neer gereden voor de tocht van 1 uur 's middags.
Groetjes,
Annette

Living the life in Raleigh, NC
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer