Hier onze ervaring in de Orchid Suites, zie
http://www.wegousa.blogspot.com
Zondag 9 nov: (dag 15)
Weer vroeg wakker, wat een nacht! Om 3u werden we wakker van geschreeuw op de straat. 3 meiden waren er aant schreeuwen op ene vent. Waar het allemaal om ging, geen idee, het was serieuze ambras! Ik kon toch niet slapen dus ben eens gaan piepen aan het raam. Een zat in de auto, de vent sleurde er haar uit, en maar roepen en schreeuwen op elkaar. De vent riep een paar keer "call the police" en even later hoorden we "on your knees" "put your hands on your head"... looooooooool spannend in Hollywood eh. Ik ben weer even gaan piepen, net ne film wat ze waren aant opnemen. Ook hing er toen een helicopter rond te vliegen met een grote spot op onze straat gericht, echt juist ne film looool... Na een tijdje was stil tot ineens ons plafond begon te piepen, op een aardig tempo... iep iep iep iep iep... In de kamer boven ons ging het wild te keer... Wat een nacht...
Maar de bedden waren zeker niet slecht, de hele kamers warenwel verouderd, maar het was er wel proper hoor! Zeer goede ligging op 2minuten wandelen vande Walk Of Fame en de Mann Chines Theatre. Vraag gewoon om een kamer, niet aan de straat kant, en ik denk dat het heel goed mee valt. Als wij terug gaan is het mogelijk opnieuw dit hotel. De dame aan de balie was ook heel vriendelijk!!!