Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Stoux
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Tickets Alcatraz

Bericht door Stoux »

Night Tour 5.55 PM op 15 augustus geboekt :hello1:

Nog ver weg, maar nu al zin in :D
eXoz
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door eXoz »

Ik wil tickets boeken voor dinsdag 6/8 of woensdag 7/8 maar die zijn niet beschikbaar. Nu kijk ik naar de weken ervoor en erna en er zijn geen nighttours te boeken op dinsdag/woensdag. Is dit altijd zo of zal dit nog veranderen?
2013: CA, AZ, UT, NV (LA - LV - SF)
2014: UT, WY, MT, ID, WA (SLC - Seattle)
2015: Argentinië
Valckske
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valckske »

eXoz schreef:Ik wil tickets boeken voor dinsdag 6/8 of woensdag 7/8 maar die zijn niet beschikbaar. Nu kijk ik naar de weken ervoor en erna en er zijn geen nighttours te boeken op dinsdag/woensdag. Is dit altijd zo of zal dit nog veranderen?
Night Tour is NOOIT op dinsdag en woensdag!
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
eXoz
Amerika-ontdekker

Bericht door eXoz »

Welk uur ga je dan best om de mooiste ervaring te hebben. Die van 15u30 duurt die dan ook langer, zoals de nighttour?
2013: CA, AZ, UT, NV (LA - LV - SF)
2014: UT, WY, MT, ID, WA (SLC - Seattle)
2015: Argentinië
Andys
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Andys »

Ga ook maar eens de site in de gaten houden voor onze reis in september, gezien het feit we maar 1 volle dag in SF zijn en een avond en ochtend gaan wij ook voor de nighttour, kunnen we overdag SF bezichtigen
2013; westkust USA
2015; Florida
steps146
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door steps146 »

aaah jammer, volgens mij is er geen nighttour meer beschikbaar op 27 juli. eens kijken welke tijd we dan maar gaan.
Westkust + oostkust 2011 reisverslag 2011
Westkust + new York 2013 reisverslag 2013
Florida reisverslag augustus 2014
KevinConnolly
Amerika-ontdekker

Bericht door KevinConnolly »

Zijn er nou meerdere organisaties die daar heen gaan?

Ik wil eind Augustus heel graag de night tour doen, maar bij alle optionele dagen staat een streep (wat dus betekent 'niet beschikbaar')...
marloesvankasteren
Amerika-ontdekker

Bericht door marloesvankasteren »

Hoi allemaal,
Als ik dit topic doorlees, gaan de meeste voor een early bird of nighttour. Is het overdag dan echt zo druk dat het vervelend is?

Groeten Marloes
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Geen idee qua drukte alleen de avondtour is naar mijn idee extra leuk. In het donker op Alcatraz ( afhankelijk welke periode natuurlijk) en er zijn extra activiteiten, zoals het sluiten van de celdeuren.
DeborahVH
Amerikafan

Bericht door DeborahVH »

Hebben veel te lang gewacht voor onze tickets te boeken. Resultaat: Alcatraz night tours volzet tot eind september :(
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

marloesvankasteren schreef:Hoi allemaal,
Als ik dit topic doorlees, gaan de meeste voor een early bird of nighttour. Is het overdag dan echt zo druk dat het vervelend is?

Groeten Marloes
Alle tours zitten even vol denk ik, dus qua drukte maakt het niet uit. Voor je dagplanning kan het handig zijn om in de vroege ochtend te gaan, of juist in de avond(wat ook een bijzonder seer geeft).

Marianne
bosmeneer
Amerikafan

Bericht door bosmeneer »

Volgens mij heeft het meer te maken met de 'achterblijvers' die over het eiland en in de gebouwen lopen.
Als je in de eerste, tweede of derde groep zit zal je daar niet veel last van hebben, omdat je dan niet zo veel groepen voor je hebt..
Karin611
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Karin611 »

Wij zaten afgelopen week op de tour van 15.20 uur. Zoals iedere tour was ook deze volgeboekt. Ja, dat zijn wel veel mensen, maar tijdens je eigen Nederlandse audiovisuele tour ben je die mensen gelijk vergeten en ga je helemaal op in het verhaal verteld door een ex gedetineerde. Allemaal erg indrukwekkend en je kunt iedere foto maken die je wilt zonder al die mensen, die hun eigen tour altijd op een ander moment starten dan jij. Veel plezier!
1994 - Washington - Disney Orlando
2013 - Rondreis Zuidwest USA: https://gjkant.wordpress.com/
2016 - West Canada: https://goedekant.wordpress.com/
Kat O
Amerika-ontdekker

Alcatraz

Bericht door Kat O »

Hallo,

Even een vraagje, de voorpret en het plannen van een reis is even leuk als de reis zelf uiteraard...en ook al moeten we nog 8 maanden aftellen voor onze rondreis door het zuidwesten...ik ben er toch al mee bezig...
:thumbup:
San Francisco, daar blijven we 2 dagen (hotel in Nob Hill geboekt), ik lees graag eerst veel over de stad en dan plan ik een wandeling met alles wat we willen zien/doen...maar dan vooral Alcatraz is me niet echt duidelijk , vanaf welke pier vertrekt de boot naar Alcatraz, ik lees in een reisgids vanaf pier 39, maar op een kaartje zie ik pier 33?

Op welke officiele site moet je je tickets kopen...ik denk er sterk over om die early birds tickets te nemen.

Groet en dank op voorhand.
Kat O
Laatst gewijzigd door Dude op 11 aug 2013, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: bericht samengevoegd met bestaande topic over Alcatraz
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Alcatraz

Bericht door tcoppers »

De boot vertrekt vanaf Pier 33 en je kunt boeken bij Alcatraz Cruises zij noemen zich de officiële website voor cruises naar Alcatraz. Zal wel waar zijn. Ik heb tijdens mijn trip ook bij hun de Early Bird tour geboekt ging vlekkeloos. Het kan zo vroeg op de morgen wel mistig zijn in de Bay. Dus De Golden Gate kan dan in de mist hangen. Maar is wel mooi als je als eerste op het eiland komt is het nog niet zo druk. :wink:
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Kat O
Amerika-ontdekker

Bericht door Kat O »

Dankjewel!

Katrien.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Zorg sowieso dat je op tijd kaartjes reserveerd anders kun je wel eens pech hebben. Laat dat niet op de laatste dag/week aankomen.
Josje99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Josje99 »

Toen wij er waren (23 juli) waren de eerstvolgende tickets pas 13 augustus weer verkrijgbaar!
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Tickets kunnen ongeveer 90 dagen op voorhand online besteld worden bij Alcatraz Cruises.
Goed in de gaten houden dus.

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer