Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Naar Las Vegas met Delta

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
BenjaminLD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Naar Las Vegas met Delta

Bericht door BenjaminLD »

driftkop schreef:
BenjaminLD schreef:Ik wil graag een vlucht boeken naar Las Vegas met Delta Airlines. Nu heb ik 2 vragen.
De overstap tijd in Detroit is 1 uur en 40 minuten. Is dit niet te kort?
Als je inkomende vlucht op tijd is, moet het lukken. Op een heel druk vliegveld (JFK) redt je het niet. Kijk ook even op de DTW website of je naar een andere terminal moet, dat kost je ook weer tijd.

Maar je hebt geen tijd om ergens te gaan zitten voor een hamburger of koffie.
Ik had al even gekeken, op Detroit komen alle vluchten van Delta en Air France/KLM op dezelfde terminal, dus daar zou ik geen problemen mee moeten hebben. En het lijkt erop dat de inkomende vluchten over het algemeen wat vroeger landen dan verwacht, dus ik ga er vanuit dat het lukt.

Maar op de terugreis zou ik maar 53 minuten hebben. Is dit eigenlijk wel genoeg? (Customs ga ik geloof ik al op McCarran doorheen?)
Gast

Bericht door Gast »

BenjaminLD schreef: Maar op de terugreis zou ik maar 53 minuten hebben. Is dit eigenlijk wel genoeg? (Customs ga ik geloof ik al op McCarran doorheen?)
Je krijgt bij aankomst in de VS een kaart voor de immigratie die je goed moet bewaren, en die geef je af bij het inchecken voor de terugreis in Las Vegas, dat is alles. 53 minuten lijkt me genoeg om over te stappen in Detroit. Je bagage zie je pas weer terug op Schiphol, daar hoef je je in Detroit op de terugreis geen zorgen over te maken.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

driftkop schreef:Je krijgt bij aankomst in de VS een kaart voor de immigratie die je goed moet bewaren
Over wat voor een kaart heb je het hier?, als je doelt op het groene kaartje wat in je paspoort geniet wordt dan bestaat dat al een paar jaar niet meer als je per vliegtuig in de VS aankomt. Dat gaat nu met je ESTA en dus helemaal electronisch.
Gast

Bericht door Gast »

Ah, dat wist ik niet. Bedankt voor de correctie!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer