Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vlucht Amsterdam-San Francisco

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
MilouD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Vlucht Amsterdam-San Francisco

Bericht door MilouD »

Goedenavond,

Momenteel zijn wij op zoek naar een vlucht die ons voor onze huwelijksreis naar San Francisco brengt. Ook de terugreis zal weer van San Francisco naar Amsterdam zijn. We hebben de afgelopen dagen verschillende sites bekeken maar er zijn weinig veranderingen in de ticketprijzen. Vandaar dat we besloten hebben maar te gaan boeken.

Omdat we zelf geen ervaring hebben met het los boeken van een vlucht willen we graag jullie hulp inschakelen. Dat is toch wel het voordeel van een georganiseerde vakantie, haha. Al zul je er na een aantal keer wel meer handigheid in krijgen.

De vlucht die wij nu op het ook hebben wordt aangeboden door World Ticket Center:

Heenvlucht 10-09-2013 United Airlines
10.55 uur vertrek Amsterdam met Boing 767-300.
13.05 uur aankomst Chicago.
15.50 uur vertrek Chicago met Airbus Industrie A320.
18.27 uur aankomst San Francisco.

Terugvlucht 03-10-2013 United Airlines
06.00 uur vertrek San Francisco met Airbus Industrie A320
14.37 uur aankomst New York, Newark.
18.10 uur vertrek New York, Newark met Boing 757-200.
07.35 uur aankomst Amsterdam (+1).

Graag jullie mening :)

Een eventuele directe vlucht is toch al gauw € 200 p.p. duurder. Geld wat we liever in USA willen besteden. Maar omdat ik zelf niet zo'n held ben met vliegen hoor ik ook graag jullie ervaringen met United Airlines.

Milou
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Vlucht Amsterdam-San Francisco

Bericht door Old Faithful »

Bij ebookers.nl zie ik vrijwel dezelfde optie, alleen met vertrek van SFO om 07.19u. Daardoor wordt de overstaptijd op Newark 2.20u. Dat zou mijn voorkeur hebben. Vlucht kost bij ebookers.nl €770
Ik zou ook even kijken of je bij United zelf kunt boeken.

Proficiat met jullie huwelijk. Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Ik zie bij Skyscanner ook een United vlucht om 10:10, aankomst SFO 17:50 van € 763 of vertrek om 11:15, terug idd die van 7:19. Vorig jaar mer United gevlogen, goede ervaringen gehad met alle 4 de vluchten. Vliegen dit jaar weer met ze voor onze huwelijksreis.
MilouD
Amerika-ontdekker

Bericht door MilouD »

Bedankt voor jullie reacties!

De prijs van de vlucht die ik noemde is circa €650 dus dat is ook een zeer gunstige prijs. Eventueel is het nog mogelijk om op de heenvlucht een eerdere overstap te nemen, maar ik heb bewust gekozen voor een uur extra. Dit omdat het onze eerste transatlantische vlucht is en wij niet bekend zijn met de douane en immigrations. Dan liever wat meer tijd en wat minder stress. Haha.

Jullie hebben dus goede ervaringen met United? Goed om te horen! Ik denk dat we vanavond gaan boeken.
jwensammy
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door jwensammy »

Hoi,

Terugvlucht zou ik zelf persoonlijk nooit voor kiezen, vertrek al om 6.00u 's ochtends vanuit SFO. Wij kiezen zelf meestal voor een vlucht die rond 15:00 / 16:00u vertrekt zodat je de dag rustig kunt afsluiten en je komt toch pas de volgende dag in Nederland aan, of je nou vroeg of laat vertrekt.
Ik zou ook niet met een B-757 de oceaan over willen steken (kleine vliegtuigen)

Is Arke Fly niets voor jullie of willen jullie perse 10/09 vliegen? Vlucht kost € 738,- dus wel ietsjes duurder maar volgens mij vlieg je terug rechtstreeks? (hier ben ik niet zeker van)
Op de heenweg heb je volgens mij een tussenlanding en vlieg je met hetzelfde vliegtuig verder. Voordeel is wel dat je al om half 3 in SFO staat.

Met United heb ik zelf geen ervaring maar volgens mij is dat wel dik in orde.

Succes en alvast veel plezier met de voorbereidingen!
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

World ticket center rekent je nog wat extra kosten aan in de laatste fase van je boeking! Ze zijn daarvoor weer op hun vingers getikt. Weet niet of ze dat nu niet meer berekenen. Dus daar moet je wel even naar kijken.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
bosmeneer
Amerikafan

Bericht door bosmeneer »

Arkefly vliegt vanaf Amsterdam rechtstreeks naar San Francisco op zondag, rechtstreekse vlucht terug is op woensdag (donderdag als datum van aankomst kiezen). Alle andere dagen is het vanaf SF via LA of via LV.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Bij Arkefly moet je volgens mij in de goedkoopste klasse extra betalen voor eten, drinken en entertainment en zit je nog krapper dan bij andere luchtvaartmaatschappijen.
Ze vliegen overigens op Oakland, niet op SFO.
Groet,

Old Faithful
MilouD
Amerika-ontdekker

Bericht door MilouD »

Bedankt voor al jullie reacties. Wij hebben de vlucht inmiddels geboekt!

Vliegen met ArkeFly was helaas geen optie voor ons. Dit omdat het voor ons niet haalbaar was om onze reis aan te passen naar de data dat zij vliegen. We vliegen nu met United Airlines, volgens mij moet dat helemaal goed gaan komen. Nogmaals bedankt voor jullie hulp!
bosmeneer
Amerikafan

Bericht door bosmeneer »

Old Faithful schreef:Bij Arkefly moet je volgens mij in de goedkoopste klasse extra betalen voor eten, drinken en entertainment en zit je nog krapper dan bij andere luchtvaartmaatschappijen.
Ze vliegen overigens op Oakland, niet op SFO.
Je krijgt eenmaal eten en drankje, koffie/thee/water is voor de rest van de vlucht gratis.
En gewoon gaan slapen, heb je nergens last van kleine beenruimte ;)

Zei de man van 1.92 die daar nog best wel eens last van kan krijgen...
Swoosh
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Swoosh »

Bij Arkefly is het best betaalbaar om extra beenruimte bij te boeken, vorig jaar ook gedaan op een vlucht naar LAX. Ik kan zeggen (1.92m) dat dit wel relaxed is ook al slaap je een gedeelte van de vlucht. Ander voordeel bij het boeken van extra beenruimte is dat je extra eten en drinken inclusief hebt.
2007: NJ, NY, CT, MA
2012: CA, AZ, UT, NV
2014: FL???
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer