Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Enkele reis boeken
Enkele reis boeken
Hallo.
Mijn broer gaat in september voor twee maanden in New York een cursus volgen. Hij heeft bijna alles geregeld en moet alleen nog de vlucht boeken. Hij twijfelt hierbij heel erg om een enkele reis te boeken. Hij weet tot wanneer de cursus duurt, maar wil misschien nog iets langer blijven om ook nog iets van de omgeving te gaan zien.
Omdat hij alleen gaat weet hij niet of hij dit na die cursus ook nog echt wil doen.
Mijn vraag hierbij is, of t wel verstandig is om een enkele reis te boeken. Mag dit zomaar en krijg je dan geenproblemen bij de douane?
Mijn broer gaat in september voor twee maanden in New York een cursus volgen. Hij heeft bijna alles geregeld en moet alleen nog de vlucht boeken. Hij twijfelt hierbij heel erg om een enkele reis te boeken. Hij weet tot wanneer de cursus duurt, maar wil misschien nog iets langer blijven om ook nog iets van de omgeving te gaan zien.
Omdat hij alleen gaat weet hij niet of hij dit na die cursus ook nog echt wil doen.
Mijn vraag hierbij is, of t wel verstandig is om een enkele reis te boeken. Mag dit zomaar en krijg je dan geenproblemen bij de douane?
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
Re: Enkele reis boeken
Let sowieso goed op de prijzen! Een enkele reis is meestal duurder dan een retour, dus dan is hij goedkoper uit om zijn de terugreis van zijn retour evt niet te gebruiken en voor de terugreis een nieuw retour te boeken. Maar kan hij niet gewoon een iets duurder maar wijzigbaar ticket boeken? Dan kan hij de datum van de terugreis altijd nog aanpassen.
Geen idee op welk visum hij gaat, dus ik denk niet dat iemand daar zonder die info iets zinvols over kan zeggen. Er wordt wel gezegd dat je, als je op basis van ESTA reist, altijd een ticket moet hebben om het land weer te verlaten, maar ik weet eigenlijk niet of dat ook echt zo is.
Geen idee op welk visum hij gaat, dus ik denk niet dat iemand daar zonder die info iets zinvols over kan zeggen. Er wordt wel gezegd dat je, als je op basis van ESTA reist, altijd een ticket moet hebben om het land weer te verlaten, maar ik weet eigenlijk niet of dat ook echt zo is.
Terug in Texas!
Gewoon een open retoer boeken. Alleen bij een esta zul je een vooraf geboekte retoer moeten hebben.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Het is voor een Esta niet nodig om een vooraf geboekte retour te hebben. Ik reis regelmatig met een open ticket voor de terugreis en dat is geen enkel probleem.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Bij Kilroy kan je indien je onder de 25 bent ,een studententicket boeken . Meestal zijn deze tickets ook wijzigbaar ( gratis of tegen kleine meerprijs .).
Volgens mij moet je wel degelijk een vooraf geboekte terugreis hebben.Katja schreef:Het is voor een Esta niet nodig om een vooraf geboekte retour te hebben. Ik reis regelmatig met een open ticket voor de terugreis en dat is geen enkel probleem.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Heb je ook een bron daarvan?
Je hebt geen ticket nodig om een Esta aan te vragen en ik kan me niet voorstellen dat hij vervalt als je een enkele reis neemt. Wel kan een enkele reis vragen opwekken bij immigration.
Als ik met een open ticket reis geef ik soms aan dat ik nog niet exact weet hoeveel dagen ik wil blijven en dat is geen enkel probleem.
Je hebt geen ticket nodig om een Esta aan te vragen en ik kan me niet voorstellen dat hij vervalt als je een enkele reis neemt. Wel kan een enkele reis vragen opwekken bij immigration.
Als ik met een open ticket reis geef ik soms aan dat ik nog niet exact weet hoeveel dagen ik wil blijven en dat is geen enkel probleem.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, dankjewel voor de info. Hij heeft besloten een open ticket te kopen? Wewisten even niet meer wat nou het handigste is. Zo kan hij zelf bepalen wanneer hij terug wil.
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4104 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 1 Reacties